חברים יקרים

kaban

New member
חברים יקרים

ב3 השנים האחרונות כתבתי בפורום. בעקבות בקשה של הצבא אני חוזר לתפקיד מסויים ביחידה קרבית הלוחמת ביהודה שומרון ועזה. אולי עוד אכתוב כאן מידי פעם אבל בטח לא כמו בעבר. מי יתן ולכל הכותבים כאן יהיו חיים טובים יותר, מי יתן והיה אפשר לפתור כל בעיה, ומי יתן ויסיימו את החוזה שלי בטרם עת כי יבוא שלום. וסהר - המשיכו לקיים את הפורום החשוב הזה תודה ושלום KABAN
 

KFIRB

New member
../images/Emo50.gif ../images/Emo51.gifואני שותף...למשאלה..

הלוואי שלא יהיו מלחמות והלוואי שעובד סוציאלי ופסיכולוג יהיו רק במסגרות אזרחיות קבועות הלוואי שעובדים סוציאלים לא יצטרכו להיות כוננים לפיגוע... הלוואי שהחוזה שלך ושל כל התפקידים הקרביים יופסק... הלוואי "...שלא יהיו יותר מלחמות ואת ענפי הזית תבאנה היונים..." והלוואי שגזרה זה יהיה בדיאטה והלוואי שטיל יהיה מהר, והלוואי שמלחמה תהיה רק בספורט והלוואי שרובים יהיו רק בצייד , או בקליעה למטרה... הלוואי שמחנה יהיה רק בצופים והלוואי ... הלוואי שלא יצטרכו צבא.. הלוואי שנוכל להיות מדינה נורמלית...שפוייה בדעתה.... הלוואי שיגיע כבר השלום... קודם אומר לך תודה ומאחל לך בהצלחה בתפקידך החדש , ורק בקשה אחת לי לך, תבטח לכולנו שתעשה הכל, וכל מה שתוכל במסגרת תפקידך, כדי שאימהות ואבות לא יצטרכו להפר הנורמה ולקבור את היקר להם מכל ששמרו עליו 18 שנה... תבטיח לכולנו, שתתן כתף לאלו הנואשים וזקוקים לך, והבטח לנו שתעשה הכל כדי שהחיילים והחיילות ביחידה החדשה שלך יגיעו הביתה בתום השירות שלהם וימשיכו בשגרת החיים, המטורםת של המדינה הזו... תבטיח לכולנו שיהיה בסדר...עד כמה שניתן... מחזיקים לך אצבעות, מאחל לך בהצלחה, שאלוהים ישמור עליכם , שם , בחזית.
 

Sh3kel

New member
אני סמוך ובטוח שתוכל לעזור שם

בדיוק כמו שעזרת פה, אם לא יותר. היחידה הזו מרוויחה קב"ן מצויין. בהצלחה בהצבה, שניפגש רק בשמחות ועל תיקח את זה אישית, אבל אני מקווה שתישאר מובטל.
 

Guggelager

New member
תודה רבה

אני מודה לך על התמיכה הרבה ועל העזרה הרבה שנתת לחברי הפורום. כן ירבו כמוך. אריאל(R-E-L)
 
למעלה