חברים יקרים!

חברים יקרים! ../images/Emo13.gif

במשך שנתיים וחצי מבלבלת לכם את הראש... היו אנשים, שתקפו אותי בגלל סיבות שונות, והיו כאלה, שתמחו בי... בפעם אחרונה, שהתלוננו אנשים על נושאי תכנון, ועל הגישה שלי, ביקשתי מהנהלת תפוז להפריד את שתי הנושאים: תכנון סביבה, מדברים מינימאלי, בתוך דירה, עד תכנון רגיונאלי במדינה... מצד שיני, להחזיר את עיניין שיפוץ ובנייה, לפי מתקונתו המקורית, לפני שנכנסתי לנהל... בימים האלה קיבלתי כמתנה את יסום בקשתי. כבר עכשיו נתפח פורום החדש תכנון הסביבה מספר הפורום, במקום 342 963 , בקרוב מעבירה את התוכן, הקשור לנושה המוגדר לתכנון, ומפנה את מקומי למנהל אחר. צריכה להתנצל משחר, שהפרויקט סובל איחור, אבל, הייה לי 10 ימים קשים, מסובחים... הפרויקט עובר לפורום החדש, כמובן. מקווה, שהרבה אנשים, שכן אהבו את המנטרה שלי, בקשר לתכנון, יבואו להשתתף בפורום החדש, וכמובן, אין לכם שום ביטחון, שאני לא מקשקשת לכם כאן, אם יש לי סיבה... אז, במאת, תודה לכולכם, שהייתם כאן, השתתפתם, שאלתם, לאנשי מקצוע הרבים, שתרמו מזמנם ומידע שלהם. כמובן, גם אני למדתי הרבה! שיהיה לכם שבת שלום, ולהתראות בפורום תכנון החדש!
 

amic

New member
יום גדול עומד בפתח ואולי הפורום

הזה, בניה ושיפוצים, יחזור להיות פורום נחמד ומוביל בתחומו.
 

asher40

New member
הרבה הצלחה בפורום החדש....

אני מכיר אותך כחודשיים ,ומאוד מעריך את מקצועיותך. אני בטוח שתתני את הטצ' שלך גם בפורום החדש ,אני בכל אופן אשתדל לעזור כמיטב יכולתי. בהצלחה , שטרן אשר.
 
שיהיה בהצלחה ../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif אני בטוח אבוא להשתתף. ולגבי ניהול, יש לפנות להנהלת הפורומים. בדף הפתיחה של הקהילות יש מקום לשליחת מסר אלהם.
 

קובּי

New member
ברוך שפטרנו

רק חבל שהיית צריכה להרוס את הפורום ולהוריח אנשים ומוחות כ"כ טובים עד שתביני! בכל אופן עדיף מאוחר מאשר לעלולם לא! שלום ולא להתראות.
 

amic

New member
../images/Emo45.gifקובי - אכן אכןן../images/Emo45.gifמוטב מאוחר

בגלל לא
וב
 

lomeshane

New member
חבל מאוד שאווה עוזבת !

היא היתה הרוח החיה והמקצועית ביותר לדעתי בפורום הזה. הלוואי שהיו עוד הרבה כמוה- עם יושר מקצועי, ראייה חדה (וגם הלשון...)והגיונית ותשובות מקצועיות מאוד. לי היא תחסר בפורום זה.
 
בפורום החדש לא יהיה פחות מעניין,

לפי דעתי...כי בתפיסתי תכנון הסביבה מתחיל באדם, וקשור לכל פרט... אנחנו נעלה נושאים יום-יומיים, שכל אחד יכול להתייחס....מאז, שיש לי נחדה, מכינה צעצוים לה...וצריכה להתיחס לסכנות, גם לטעם האישי של בני...אפילו דבר קטן כזה דורש מחשבה, לפני שעושה משהו...מצד שיני התחלנו לדבר על גדר הבטחון....חוץ מזה, מי אמר, שלא אכתוב לכאן...
 

במבינון

New member
כמה טוב שעפת מכאן........

רק צריך להזהיר את תפוז מבאלבה הזה שאין לו שום ידע בתחום!!! אבל אולי מאגר מוכן לנהל את הפורום??? לו יש מה לתרום לפורום הזה ... ערן.
 

מאגר

New member
טרם היציאו לי הצעה כזו

כשתבוא הצעה כזו מבטיח לחשוב ולדון בה בכובד ראש בתודה על ההמלצה ושבוע טוב לכולם דורון
 

Rשף

New member
../images/Emo31.gif מיותר

עכשיו רק צריך לקוות שאלו ששרדו עד היום יצליחו להחזיק את הפורום על רמה
 

אלי ו.

New member
בהצלחה בפורום החדש, ותודה על ההשקעה

ההפרדה בין הנושאים הגיונית, ואני בטוח שיש מספיק מקום לשני הפורומים.
 

klila35

New member
ברוך השם

יש אלוהים, בחיי, זאת ההוכחה. אני בטוח שניסית להיות בסדר פה. לא כ"כ הצלחת. חלק בגלל העברית הקלוקלת, חלק בגלל התיחסויות אישיות תמוהות, ועוד חלקים כהנה וכהנה, חבל על זמני לפרט. עם זאת, גם תרמת פה ושם ידע וראיה אחרת. תודה על כך. וכמובן, בהצלחה באשר תיפני.
 

ענוגה

New member
חבל שאת עוזבת, אווה,../images/Emo39.gif../images/Emo141.gif|סב

הפסד של כולנו, גם של אלה שלא מבינים שהם מפסידים אדם מקצועי, ערכי וראוי ביותר, ומתמקדים בתפל. מאחלת לך, אווה, הצלחה בניהול הפורום החדש, ותודה שהיית כאן עד היום. נהניתי מגישתך, מרעיונותייך ומהרף הגבוה שניסית להשליט על הסביבה הלבנטינית והחוליגנית, לפעמים, שלנו. להשתמע.
 

year of the cat

New member
איזה יופי! כלכך אהבתי לקרוא

את דברייך. ואפילו יישמתי רבות מהעצות שלך אצלי בבית. אני בטוחה שבפורום החדש יהיה מעניין
 
למעלה