חברים יקרים, לצערי...

MsUnderstood

New member
ולמה רק עכשיו אתה בא לפה?!

בסוף נגלה של הפמ"ח אהב את התוכנית
 

e dor

New member
היי אסף

אני דור, כתבתי לך מייל לפני כמה חודשים
די עצוב לשמוע שלא נוכל לראות אותך בקרוב שוב על המסך. אבל אני בטוח שמתישהו תחזור - אולי בפורמט אחר, אבל עוד נראה אותך על המסך
(חסר לך שלא !) תהנה בחופשה, מחכים לראות אותך בחזרה. דור. נ.ב אני יודע שלא הגבתי כאן אף פעם בפורום אבל הייתי חייב להגיב עקב הידיעה הזאת...... בכל אופן - גלשתי פה כמה פעמים, אחלה פורום יש לכם.
 

Chandler Rulz

New member
../images/Emo10.gif

חבל מאוד! סוף סוף היה לייט נייט "נורמאלי", (כמעט) בדיוק כמו שעושים שם בחו"ל לטרמן ואו'בריאן.. "יופי רוחמה"
תהנה בחו"ל, תחזור מהר ותביא לנו עונה שניה של "כל לילה"!! (ושל "מ.ק. 22" אם אפשר :) ו"שוטטות" ככה על הדרך
)
 

too much tv

New member
ממש מבאס. ממש חבל.

כתבתי פוסט פרידה בבלוג שלי (הלינק למטה למי שמתחשק לקרוא) אסף
תודה לך
תשמור על עצמך ותחזור מהר.
 
../images/Emo31.gifיום עצוב לסאטירה בארץ

ובכלל יום עצוב אפילו לדמוקרטיה וחופש הביטוי!!!!! אני חושב שאני הייתי בין המכורים הממש כבדים של התכנית....איזה תענוג היה לבוא הביתה ולראות את התכנית (אני הייתי מאלו שראו אותה בד"כ בשידור החוזר......) - גם חיוך גם שנון גם מענין גם שיקי גם עכשווי גם מעודכן - ואסף הראל הוא טאלנט מוכשר אמיתי - שד משחת.... אנשים פשוט לא הבינו אותו כמו שצריך.....או שפשוט לא היה להם הומור...או שההומור שלהם עקום משהו... אסף נתן שואו לייט נייט אמיתי כמו הגדולים - לטרמן ...ג'י לנו...אפילו קרסון.הוא לא עשה |הנחות" למפורסמים ופוליטיקאים .... צלף בהם בתת מדע או במודע - נראה שבאמת הקיעו המון בתכנית : 60 שניות - הכתבת הערבייה - סטפאני מהוליווד - 60 שניות במיקרו - טלמסר- פינות - מונולוג - חידונים עם הצופים...........בקיצור היה תענוג אמיתי באותה הזדמנות רציתי להודות לאסף בשם כולם על אחלהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה תכנית שבעולם - כל הזמן שמה מראה על המדינה המטורפת שלנו וזאת הייתה הפינה השפוה שלי אפילו שהתכנית הייהת לא תמיד שפויה.......... ממש היה חרא לשמוע על כל הרוחמה-גייט : פשוט זה כ"כ אירוני כל מה שהלך שם ...שבמדינה נורמלית ומתוקנת היו בועטים ברוחמה בתתח שלה ומפוצצים לה את החציל......אבל אנחנו לא כאלו ואין צדק בעולם ובארץ במיוחד - אחרת רוחמה היתה משלמת 40 מיליון לערוץ 10 על טפשות - ואסף היה מקבל 10 עונות נוספות אני מקווה שמישהו חכם מבעלי הערוצים ירים את הכפפה ויקח אותו!!!ומהררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר (ערוץ 3 אולי1?!??!?!?!?!ראה מקרה EXIT)
 

sungun

New member
כן, א-ב-ל, וסליחה שאני לא יכול

להתאפק. מה עם החזון, אח שלי, החזון, מה יהיה עליו? בפעם הבאה, כשאומרים לך שהחזון הוא לשרוד לעונה מס' 2 בערוץ מס' 10, תלמד לשמוע. אולי, וזו סתם ספקולציה, גם לך יש עוד משהו ללמוד.
 

idanri

New member
יאאאאא אסף..........

רק עכשיו ראיתי את זה אחרי כמה ימים שלא הייתי בבית. איזה חראאאאאאאא. הייתה מנחה בן זונה................
 
כל לילה

צריך לקרוא לתוכנית סיוט כל לילה ברוך שפטרנו מעונשו של זה תוכנית גרועה מגיש גרוע טוב שבערוץ10 הפנימו אחלה ערוץ
 
למעלה