חברים יקרים געגעתייייייייי

חברים יקרים געגעתייייייייי

סימון מתוקה קראתי את אשר כתבת מזדהה עם כל מילה שלך,צעד אמיץ ולא קל קבלת על עצמך,הפחדים תמיד ילוו אותנו אך כוח האמונה יתן לנו להסתכל קדימה ולא לחשוב על העבר.לא מצליחה שבועות לעלות על הכתב את אשר על ליבי. נעים מאוד לכלכ החדשים חיבוק אוהבת אתכם שימרו על עצמכם. חג עצמאות שמח ממני חברה אמיתיתתת.
 
תודה על כל האיחולים ../images/Emo24.gif

נסי פשוט לבטא את מה שאת מרגישה בלי ניסוחים. אפילו באסוציאציות בלי שאף אחד יבין, אבל שלך זה יעזור....
 
למעלה