חברה אמיתיתתת
New member
חברים יקרים געגעתייייייייי
סימון מתוקה קראתי את אשר כתבת מזדהה עם כל מילה שלך,צעד אמיץ ולא קל קבלת על עצמך,הפחדים תמיד ילוו אותנו אך כוח האמונה יתן לנו להסתכל קדימה ולא לחשוב על העבר.לא מצליחה שבועות לעלות על הכתב את אשר על ליבי. נעים מאוד לכלכ החדשים חיבוק אוהבת אתכם שימרו על עצמכם. חג עצמאות שמח ממני חברה אמיתיתתת.
סימון מתוקה קראתי את אשר כתבת מזדהה עם כל מילה שלך,צעד אמיץ ולא קל קבלת על עצמך,הפחדים תמיד ילוו אותנו אך כוח האמונה יתן לנו להסתכל קדימה ולא לחשוב על העבר.לא מצליחה שבועות לעלות על הכתב את אשר על ליבי. נעים מאוד לכלכ החדשים חיבוק אוהבת אתכם שימרו על עצמכם. חג עצמאות שמח ממני חברה אמיתיתתת.