חברים יקרים ! אני בדילמה !

ילד מתiק

New member
חברים יקרים ! אני בדילמה ! ../images/Emo206.gif

אני בחור חרדי מבית מצוין שעובד 8 שעות ביום ואחרי העבודה הולך למכון כושר ואח"כ לישון. מה שאומר שאני לא לומד בכלל ! ויש איזה בחורה שאני והיא בקשר מאוד טוב ורציני תקופה , אפשר לומר די קצרה משו כמו שלושה חודשים. (ואין לי אחרת מלבדה) אנחנו אוהבים אחד את השני (למרות ששנינו מפנימים רגשות ולא אומרים את זה) ועכשיו לפני כמה דקות היא באה אליי והביאה לי מכתב וסוכריות לב (טוב.. זה בטח לא מעניין אותכם.) בקיצור, במכתב היא מבקשת ממני שאני יכנס למסגרת מסודרת של ישיבה כי זה יעשה לה טוב בלב וגם היא תהיה מאושרת (גם את אמא שלי) אך לי אישית קשה ללמוד וזה לא בגלל שאני בטטה אלא להיפך בגלל שאני בחור כשרוני אז אני מסיים ללמוד חומר מהר ואז משתעמם מה שדבר כזה לא מוצא חן בעיני החברותא והצוות בישיבה,מה אני עושה במצב כזה ? האם לעזוב את הבלי העוה"ז רק בגלל שאני אוהב אותה אפי' שאוליי לא ייצא מיזה משו ולא נהיה חברים או ש........... (לא יודע מה הצד השני שלא אשמע לה) ? חבר'ה תענו לי ברצינות כי זה חשוב לי. פלייייזזזזזזזזזזז. תודה מראש.
 

100ANTI MACBI

New member
איזה ילד טוב אתה

אם אתה אוהב אותה אז תלמד בערב שעה או חצי שעה ותגיד לה הנה אני לומד במקום הישיבה.כי בישיבה קשה לי..
 

ילד מתiק

New member
תודה אחי.

חשבתי על זה אבל יש לי בעיה קטנה שבשביל העולם החרדי היא גדולההה. אני לא מתלבש שחור לבן. וכנראה זה גם מפריע לה.
 

100ANTI MACBI

New member
אחי אני גם לא מתלבש שחור

לבן.ואני יודע שאם אני ילך לדף היומי בשכונה שלי כולם ישמחו ויקבלו אותי.כל המשתתפים בשמחה..אפילו בישיבה שהיא לא פוניבז` נראלי ישמחו שתבוא.אני גם עובד ומזה באלי ללמוד קצת גמ` אבל אין ן ן חשק חבל....כל הכבוד לך אם תעשה בשביל האהבה שלך:-D
 

שומר 23

New member
ערב טוב !

כך את הדברים במבט אחר.. תשאל את ``עצמך`` אם אתה רוצה ללמוד.. ללא קשר אליה.. וישנם מקומות שאפשר לשלב תורה ועבודה.. אם זה מה שמתאים.. עכשיו מה שכן נוגע אליה זה שאם היא שווה את זה אז אולי זה משהו שידרבן אותך ללמוד.. ובקשר לצוות ולחברותא ולחומר הנלמד.. אז זה תלוי לאן הולכים וחברותא אחת שתהנה ללמוד איתה אני מאמין שתוכל למצוא אם באמת תרצה.. והחומר הנלמד אתה יכול לבחור לך דברים שאתה נהנה מהם.. כמו גם לייצר לך הספקים שתצטרך לעמוד בהם מה שייתן לך הרבה סיפוק.. בקיצור רק צריך להחליט על הדרך.. וזה בכלל לא פשוט למי שרגיל כעת למה שאתה רגיל.. מקווה שסייעתי במשהו.. בהצלחה..
 

ילד מתiק

New member
סייעת לי המון ! תודה.

אתה מכיר בירושלים ישיבות שיהיו מוכנים שאבוא עם פלאפונים (3) וגם כל ערב מהשעה 10 אצא למכון כושר. בשאר שעות היום אני אלמד בשטייגען רציני כמו שאני יודע.
 

שומר 23

New member
תשלח מסר לחקר..

אני מכיר אמנם אבל הוא מבין בזה הרבה יותר ממני..
 
אז תקשיב ילד מתוק! אם באמת הסיבה

כמו שאתה אומר שאתה מסים מהר אתה החומר..אז כדי לך לחזור לישיבה ותלמד רציני..תבקש ללמוד תחילה ללא חברותא..ואח`כ..תראה לפי המצב אם יש בחור גם כשרוני כמוך..ותלמדו ביחד..אתה צריך לשאוף ללמוד וללמוד כמה שיותר..נשמה ..שיהיה בהצלחה רבה...אני אשמח אם תעדכן אותי מה עשית בסוף...עוד פרט חשוב גם אם החלטת לחזור לישיבה..אל תותר כי בהתחלה יהיה לך ממש קשה..אז אל תותר..
 

ילד מתiק

New member
תודה תודה !

כולכם עזרתם לי פה. בעז``ה בקרוב אני יקנה חולצות לבנות ויכנס לישיבה של אחי לתקופת ניסיון. מקווה שאצליח !
 

CHENUSHH

New member
היא עוזרת לך להתחזק!

וואלה כל הכבוד לה.הלוואי והיה לי חבר עם רצונות כאלה.בכל אופן אתה צריך להקשיב ללב שלך.ולעשות את הבחירה הנכונה שלך.בהצלחה:)
 

19אריאל

New member
איזה חברה מותק יש לך...

מאז ומתמיד תוהה אני מניין לבנות ישראל הכשרות התשוקה שיקיריהן ילמדו תורה... מה יוצא לכן מזה? לא עדיף שילך לעבוד ולהביא לכן כסף לבזבז בקניונים? אני פשוט מעריץ את אהבת התורה שלכן! כל הכבוד בנות! ולענייננו. אולי תנסה לאט לאט לחזור ללימוד? אני מתכוון תתחיל עם עמוד גמ` ביום לא משנה כמה זמן זה ייקח. העיקר שיהיה לך חיבור לאלוקים. אתה חייב את זה בראש ובראשונה לעצמך ובטח שמגיע לחברה הצדיקה שלך שתעשה לה נחת רוח. הרי אתה אוהב אותה. ותתפלל לאלוקים מעומק הלב שייתן לך סייעתא דשמיא בלימוד, שתרגיש את מתיקות התורה באמת! כמו שאומר האור החיים הקדוש שאם האנשים היו מרגישים את המתיקות, היו משתגעים (כן בזו הלשון, משתגעים!) אחרי התורה כל ימיהם! ה` יתברך יאיר דרכך בכל אשר תפנה והבא ליטהר מסייעים בידו!!! בהצלחה אח יקר, תעדכן אותנו בהתפתחויות.
 

ילד מתiק

New member
אח יקר

הבעיה שלי זה לא הלימוד. אני ב``ה יודע ללמוד מצוין ואין לי בעיה ללמוד דף עיון ביום. הקטע זה אחרי שאני מסיים ללמוד אז הבטלה מביאה לידי שיעמום ואז הצוות בא ומעיר לי, והחברותא יושב על הזנב שאחזור לכיסא ואני לא כזה. בקיצור מקווה מאוד שה` יראה את ההתאמצות שלי ויושיט לי יד אוהבת. בכל אופן תודה !
 
למעלה