חברים - יפה מאוד שעוסקים בעצומות של

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo45.gif

אם כל הכבוד הרב לקטר 101, בעצומת
האופניים מדובר על חיי אדם שזה 'די' חשוב.
 

fireman

New member
אני לא מבין מדוע הייתה צריכה להיות

אם כל הכבוד הרב לקטר 101, בעצומת
האופניים מדובר על חיי אדם שזה 'די' חשוב.
אני לא מבין מדוע הייתה צריכה להיות
ההשוואה בין העצומות מלכתחילה? אני חושב שזה חסר טאקט לגמרי.
 

אורי404

New member
ממש לא הבנתי על איזה השוואה מדובר.

אני לא מבין מדוע הייתה צריכה להיות
ההשוואה בין העצומות מלכתחילה? אני חושב שזה חסר טאקט לגמרי.
ממש לא הבנתי על איזה השוואה מדובר.
אני אישית חתמתי על אותה עצומה של קטר 101, ככה שבטוח שאין לי משהו בעניין. קראתי מחדש את ההודעה הראשית בשרשור הזה ואת ההודעה למטה יותר ולא מצאתי השוואה שעליה כתבתי. בהתחלה כתבתי על העניין של "דן" - דבר שאני לגמרי מאמין בו. לגבי העצומה השנייה - נתקלתי בה בפורום של האופניים. זהו אמנם לא דבר שקשור באופן ישיר לתחבורה ציבורית, אך מכיוון שיש בפורום אנשים רבים שהם אנשים, שאכפת להם ממה שקורה פה, צירפתי קישור להודעה (ודרך אגב, כל התוכן מתוך "תפוז אופניים" זה משם ולא משהו שאני כתבתי, ככה שאם ראית שם השוואה, הרי זה משהו שכתוב מהפורום השני ולא מידיי. מכאן, אנני רואה את שתי העצומות כאחת נגד השנייה.
 

אורי404

New member
הזדרזתי במשפט הראשון - צ"ל חתמתי

ממש לא הבנתי על איזה השוואה מדובר.
אני אישית חתמתי על אותה עצומה של קטר 101, ככה שבטוח שאין לי משהו בעניין. קראתי מחדש את ההודעה הראשית בשרשור הזה ואת ההודעה למטה יותר ולא מצאתי השוואה שעליה כתבתי. בהתחלה כתבתי על העניין של "דן" - דבר שאני לגמרי מאמין בו. לגבי העצומה השנייה - נתקלתי בה בפורום של האופניים. זהו אמנם לא דבר שקשור באופן ישיר לתחבורה ציבורית, אך מכיוון שיש בפורום אנשים רבים שהם אנשים, שאכפת להם ממה שקורה פה, צירפתי קישור להודעה (ודרך אגב, כל התוכן מתוך "תפוז אופניים" זה משם ולא משהו שאני כתבתי, ככה שאם ראית שם השוואה, הרי זה משהו שכתוב מהפורום השני ולא מידיי. מכאן, אנני רואה את שתי העצומות כאחת נגד השנייה.
הזדרזתי במשפט הראשון - צ"ל חתמתי
על העצומה של 101, ככה שבטוח שאין לי משהו נגד העניין.
 

JacB

New member
זה לא זה על חשבון זה

ההבדל בין עצומה בנושא
שבילי אופנים לבין מאבק לשימור קטר הוא כמה מאות מיליוני שקלים. להזיז משהו שעולה 20 אלף ש"ח יותר פשוט מלהזיז נושא של מאה מיליון ש"ח.
זה לא זה על חשבון זה
להזיז את נושא הקטר זאת פעולה מוגדרת, ניתן לבצע מיידית ולסיים. הנושא השני מוגדר כשאיפה. הכוונה היא להתחיל להכניס למודעות את הצורך בנקיטת צעדים. לעשות צעד אחד קדימה, תוך תיקוה שיהיה לכך המשך. הדבר בנפשנו. שימוש באופניים ככלי תחבורה או כספורט/ דרך חיים/ הפך להיות מסוכן ומפחיד. למעשה, אני מוצא הרבה מן המשותף במודעות לתחבורה ציבורית ובמודעות לשימוש באופניים - אלטרנטיבה ראויה לתחבורה פרטית, אותה יש לטפח ולפתח. ולך אני מאחל הצלחה ביוזמה שלך, ודאי שאין בינינו ניגוד אינטרסים... קובי
 

בועז ל

New member
../images/Emo50.gif אני חתמתי.

זה לא זה על חשבון זה
להזיז את נושא הקטר זאת פעולה מוגדרת, ניתן לבצע מיידית ולסיים. הנושא השני מוגדר כשאיפה. הכוונה היא להתחיל להכניס למודעות את הצורך בנקיטת צעדים. לעשות צעד אחד קדימה, תוך תיקוה שיהיה לכך המשך. הדבר בנפשנו. שימוש באופניים ככלי תחבורה או כספורט/ דרך חיים/ הפך להיות מסוכן ומפחיד. למעשה, אני מוצא הרבה מן המשותף במודעות לתחבורה ציבורית ובמודעות לשימוש באופניים - אלטרנטיבה ראויה לתחבורה פרטית, אותה יש לטפח ולפתח. ולך אני מאחל הצלחה ביוזמה שלך, ודאי שאין בינינו ניגוד אינטרסים... קובי
אני חתמתי.
 

mucool2

New member
איתך במאבקך הצודק!

זה לא זה על חשבון זה
להזיז את נושא הקטר זאת פעולה מוגדרת, ניתן לבצע מיידית ולסיים. הנושא השני מוגדר כשאיפה. הכוונה היא להתחיל להכניס למודעות את הצורך בנקיטת צעדים. לעשות צעד אחד קדימה, תוך תיקוה שיהיה לכך המשך. הדבר בנפשנו. שימוש באופניים ככלי תחבורה או כספורט/ דרך חיים/ הפך להיות מסוכן ומפחיד. למעשה, אני מוצא הרבה מן המשותף במודעות לתחבורה ציבורית ובמודעות לשימוש באופניים - אלטרנטיבה ראויה לתחבורה פרטית, אותה יש לטפח ולפתח. ולך אני מאחל הצלחה ביוזמה שלך, ודאי שאין בינינו ניגוד אינטרסים... קובי
איתך במאבקך הצודק!
 

OMER G17

New member
אני לא רוכב לכיף אבל אני בעד האופני

חברים - יפה מאוד שעוסקים בעצומות של
עניינים חשובים, כמו העצומה המבורכת לשימור קטר 101. אני חושב ומקווה שאין זו העצומה האחרונה, אלא שיהיו עוד עצומות בעניינים שונים. עצומה שעולה לי בראש היא עצומה שנשלח ל"דן" ואולי לחברות אוטובוסים נוספות. במכתב עם העצומה נסביר לחברה/חברות על החשיבות והיופי של שימור אוטובוסים. בין היתר נסביר שאת האוטובוסים (נוסעים ורכבי משק שונים) אפשר במקום לגרוט לשמר (כמו, למשל, מפרקית 310 ש'אמורה' להיות במוזיאון). ברשותכם, יש עוד עניין חשוב. הוא אמנם איננו קשור לתחבורה ציבורית באופן ישיר, אך לעניות דעתי, זה יכול להועיל. זוהי העצומה למען רוכבי האופניים ובטחונם. מתוך תפוז אופניים: לאור המספרים הקשים של רוכבי אופניים הנפגעים בכל שנה, איגוד האופניים בישראל החליט לגייס רוכבי אופניים מפורסמים על מנת לעודד אנשים לחתום על עצומה שמטרתה להוביל מהלך של הפיכת ישראל ל"ידידותית לאופניים". איגוד האופניים בישראל הוא בעל תוכנית מפורטת לקידום תוכנית לבניית תשתית לשבילי אופניים בישראל ולכבישים שקטים. סיסמת העצומה: "יש חיים בשוליים – אל תדרסו אותם". העצומה פונה לראש הממשלה, לשר התחבורה, לשר לאיכות הסביבה ולשרת החינוך. אייל הרשטיק, מנהל מסע ההסברה וראש החטיבה העממית באיגוד האופניים מדגיש: "מדי סוף שבוע, עשרות אלפי ישראלים, מכל הגילאים ומכל המגזרים, עולים על אופניהם לרכיבות פנאי ואימונים - ונתקלים בכבישים מסוכנים, בשוליים צרים, בנהגים לא-זהירים ועצבניים ובהעדר שבילי אופניים בין-עירוניים בטוחים מהסוג המקובל באירופה ובארה"ב. הגיע הזמן שתשתיות אופניים, ובייחוד שבילים ומסלולי אופניים ייעודיים, יוכרו כתשתיות תחבורה לכל דבר ולכן, בדומה למחלף או כביש, יזכו לתקצוב ממשרד התחבורה". העצומה מדגישה כי הגיע הזמן שרשויות המדינה, הרשויות האזוריות, רשות הטבע והגנים, קק"ל, רכבת ישראל וגופים פרטיים ישתפו פעולה על-מנת ליצור רשת שבילי אופניים לאומית. הגיע הזמן שרשויות המדינה ישימו בראש סדר העדיפויות את אכיפת חוקי התנועה שמגנים על בטיחותם של רוכבי האופניים. הגיע הזמן שתלמידי ישראל ילמדו על רכיבה אופניים בטיחותית במסגרת בית הספר - מחקרים באנגליה ובמדינות אחרות מוכיחים שזוהי הדרך הטובה ביותר ללמד רכיבה זהירה וגם נהיגה נכונה. העצומה מציעה אלטרנטיבות כולל השקעה ושיפור תשתיות, כדי לאפשר לציבור הגדול של רוכבי האופניים לרכוב בבטחה ולהקטין למינימום את מספר תאונות הדרכים המלוות את פעילותם. רוכבי האופניים חשופים לפגיעה כמעט כמו הולך הרגל. למעט קסדה המאפשרת הגנה מסוימת על ראשיהם, אין לרוכבי האופניים כמעט כל הגנה מפני היפגעות מרכב בעת הרכיבה. פעמים רבות תאונות אלה מתרחשות בגין אי תשומת לב של נהגים וסטייה לשולי הכביש, עובדה שעולה בחייהם של רוכבי האופניים. מסע ההסברה יופיע בפורטלי אינטרנט שונים שנתנו חסותם כמו: Tapuz , NRG, MSN, נענע ועוד. כמו כן, הופקו אלפי סטיקרים הקיימים בחנויות האופניים המובילות בארץ. איגוד האופניים הינו עמותה ללא כוונות רווח הפועל לטובת ציבור רוכבי האופניים בישראל. מטרות האיגוד הן ריכוז, ניהול, פיתוח וקידום ענף ספורט האופניים בישראל . החל מפיתוח תשתיות רכיבה והספורט העממי, דרך ארגון נבחרות ישראל בענף, ארגון מחנות אימונים, קורסים מקצועיים וכלה בארגון תחרויות ליגה וגביע ושליחת ספורטאים וספורטאיות לתחרויות בחו"ל. לחתימה על העצומה: http://www.ofanaim.org.il/atzuma לפרטים נוספים: סיגל ירון 052-5051000; 03-6742993
אני לא רוכב לכיף אבל אני בעד האופני
ם ככלי ידידותי לסביבה ומבחינה תחבורתית זה נכון...בהצלחה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה