חברים, חדשות טובות !!

איך שלא מסתכלים על זה

זה יהיה דיסק נוסף שהשם שלו קשור לזמנים, והיצירה הקודמת ("הזמנים משתנים" בתרגום ספונטני) היתה לדעתי מגובשת יותר מכל הדיסקים שהוא הוציא לפניה, ושוב בזכות צאתו סמוך ליום הולדתי אני מקבל אותו ב"מתנה ממנו" (למרות שאני צריך לשלם עליה). באשר אם דילן המציא את הפולק או לא, אם ישנה לפחות הסכמה על זה שהוא המציא את הפולק-רוק אז זה רק סמנטיקה.
 
אני לא חושב שדילן היה רוצה

שיקראו לו "ממציא הפולק" לגבי האלבום, כולי צפייה, מקווה שהיה טוב יותר מlove and theft. ולגבי הסרט, כבר כתבתי עליו כאן מספר פעמים ואני צופה לו הצלחה גדולה.
 
דילן אולי לא היה רוצה

שיקראו לו "ממציא הפולק", אבל לעובדות אי-אפשר להתכחש. דילן וקבוצת האמנים שהוא היה בה היוו צד חשוב לתחיית הפולק. אם נשפוט לפי שם הדיסק שמתעתד לצאת הוא אולי היה רוצה שיקראו לו מרסל פרוסט. זה שאנחנו הולכים בעקבות הזמן זה ברור, השאלה אם הוא רואה את הזמן המודרני כאבוד.
 
בין המצאת הפולק לתחיית הפולק

יש הבדל די גדול. הפול היה שם לפני דילן. הוא כן קידם אותו למרכז הבמה המוזיקלית, ואפשר לראות בו כממציא הפולק-רוק. לגבי שם האלבום, לי מיד קפץ לראש צ'ארלי צ'פליו שעשה סרט בשם זה. יכול גם להיות קשר לפרוסט, צריך לחכות לאלבום. היה מעניין עם היצירה תהיה דומה באופייה לאותו ספר של פרוסט- כלומר תיעוד אוטוביוגרפי של החוויות שעיצבו אותו כסופר.
 
Re: חדשות טובות ורעות

מזל שאף אחד לא שואל אותך, אבל אני חושב שבכל זאת יהיה מעניין אם תוכלי לנמק את התנגדותך.
 
אני לא מבינה למה לעשות אותו

כמו שאני לא אוהבת לקרוא פרשנויות של שירים. אני מרגישה שזה סותם לי את המחשבה ומחטיא את היופי באומנות. אולי אני גם לא אוהבת הליקוק הזה לדילן, ההכרה (המוצדקת) בגדולתו אבל מרגישה לי קצת מזוייפת. מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי
 
גם אני לא הייתי תומך נהלב של הסרט

אם היה מדובר במשהו בסגנון של "ריי" או "הולך בדרכי" שנצמדו לקלישות והיו צפויים למדי. אבל כאן מדובר בטוד היינס, מן הבמאים המקוריים ואיכותיים ביותר של הקולנוע האמריקאי העצמאי, כך שאני מצפה למשהו יוצא דופן ויפהפה.
 
לדעתי את צריכה אורך רוח

כי דילן דווקא בשנים האחרונות הוא בין האמנים שמבשלים את היצירות שלהם על אש קטנה. מעניין שבתחילת דרכו הוא הקליט בתדירות גבוהה יותר, לעיתים אפילו שנה אחר שנה. כנראה שזה מה ששנים של יצירה גורמות לאמן. בהמשך להודעה אחרת שכתבתי הבוקר, מעניין אם זה מתוך חשש לרדת מה"גבעות" שהוא עלה עליהן בשנים האחרונות? טוב שהוא לפחות עוד ממשיך להקליט, חבל רק שכל דיסק שהוא מוציא נראה כבר כמו דיסק אחרון שלו.
 

i married Isis

New member
למען האמת, את האלבומים האחרונים

שלו עוד לא יצא לי לשמוע. אני נוטה להאמין למה שאומרת התקשורת בקשר לזמן הוצאת האלבום למדפים. למה הוא מוציא דיסקים או עובד על דיסקים בתדירות נמוכה? שכחת שהבנאדם כבר בגיל פנסייה? סתם, שלא יפסיק. קשה להיכנס לראש של אמן, כי הוא לוקח את החיים שלו בקצב שלו, וכך גם היצירות שהוא משחרר לאוויר וכאלה שלא. אני בטוחה שהוא מעולם לא הפסיק לגעת במוזיקה, הוא פשוט לא פירסם הרבה סקיצות\פואמות שלו. אמן לא מפסיק לכתוב סתם כך. אפשר להגיד שבתחילת הקריירה שלו כזמר, הוא שחרר את הדיסקים בתדירות גובהה [אפילו באותה השנה שני דיסקים], בגלל שדילן ברוב שיריו, כמו שמכנים אותו רבים, רוצה להעביר מסרים ומחאות. אל תשכח את התקופה שבה הוא התחיל, את פריצת הדרך שהוא עשה מבחינת רוק ופולק. בקיצור, אם פעם תפגוש בו באמצע הרחוב שאל אותו. נראה לי שהתשובה שלו יותר מדוייקת משלי.
 
לא, לא שכחתי

שהוא בגיל פנסיה, למרות שיש אמנים בגילו שממשיכים להוציא את היצירות שלהם בקצב בלי כל קשר לגילם. לא שכחתי גם שלפני כמה שנים הוא כמעט הלך לנו ואולי מאז הוא נכנס לקצב שונה בחיים. אני יכול להרגיע אותך שגם לא שכחתי להבין ללבו (שזה הדבר שהבנתי שהכי חשוב לך) ואני לוקח בחשבון שעם השנים מן הסתם השתנו סדרי העדיפויות שלו, אז אולי בתקופה הזו הוא מעדיף להמשיך בדברים מסויימים ולהתחיל אחרים חדשים. אין מישהו שיכול לדבר בשמו של דילן, אבל נראה לי (ושלא תביני אותי לא נכון אני לא אומר את זה חלילה מתוך לעג) יש לא מעט שיכולים להיות סניגורים שלו בין אם התשובות שלו מן הסתם מדוייקות משלהם או לא.
 
למה כל דיסק

love and theft אומנם היה בינוני (אם כמה שירים טובים מאוד) אבל time out of mind היה אחד מיותר טובים שלו, ולא רק אני חושב ככה.
 
לדעתי time out of mind

נמצא בין שלושת הגדולים ביותר שלו. בקשר לכך שקצב הוצאת התקליטים שלו בשנות ה-60 היה מהיר, דילן אמר שזה נעשה כי ככה היה נהוג באותה תקופה.
 
למעלה