חברים התאספו לחגוג ט"ו בשבט
ונחשו על מי הוטל לבשל... אז היו ברוסקטות עם דלעת ובשר מעושן וקונפי פלפלים קלויים עם גבינת עיזים בשלה וגירסא פרטית של חריימה ומרק חרירה (שבעיני זה המרק לחורף) וגם תה טריפוליטאי ויין וגראפה וטראפלס אבל העיקר - העיקר שלשמו אני מספר את זה, הוא קינוח שפותח במיוחד לכבוד ט"ו בשבט והוא כולל את שני מאפייני החג העיקריים פירות יבשים ושקדים (שהרי השקדיה פורחת) כיסני פילו במלית פירות יבשים וריקוטה עם סורבה שקדים תיכף מתכון
ונחשו על מי הוטל לבשל... אז היו ברוסקטות עם דלעת ובשר מעושן וקונפי פלפלים קלויים עם גבינת עיזים בשלה וגירסא פרטית של חריימה ומרק חרירה (שבעיני זה המרק לחורף) וגם תה טריפוליטאי ויין וגראפה וטראפלס אבל העיקר - העיקר שלשמו אני מספר את זה, הוא קינוח שפותח במיוחד לכבוד ט"ו בשבט והוא כולל את שני מאפייני החג העיקריים פירות יבשים ושקדים (שהרי השקדיה פורחת) כיסני פילו במלית פירות יבשים וריקוטה עם סורבה שקדים תיכף מתכון