חברים,בואו נבהיר את הדברים

חברים,בואו נבהיר את הדברים

לאחר שיחה ארוכה וברורה עם יעקב שהוא חלק מהמארגנים,החלטתי כן להגיע כי הבנתי שלא יוציאו בשום אופן אוכל לא כשר,ולא רק שלא יוציאו,לא יהיה קיים באותו ערב אוכל כזה גם למי שכן ירצה,ושתבינו משהו (ההודעה הזו היא בעיקר לחברים ששומרים כשרות) לולא היה זה הערב החשוב והמיוחד הזה שלא נראה לי שיהיו עוד ערבים כאלה,אז לא הייתי נכנס למקום הזה בשום מצב, אז אני חושב(וזו דעתי כמובן) שאפשר להתגמש קצת,לשים תאוכל בצד ולהתרכז בעיקר שזה הארוע המעניין הזה,אני יאכל כבר בבית לפני הארוע,כך שהרעב והאוכל שם לא ממש יציקו לי,כמובן ששם אני רק אשתה שתיה קרה וחמה. אז חבריי שומרי הכשרות היקרים,אני יודע שזה קצת קשה להיכנס למקום כזה,ותאמינו לי שגם לי זה לא קל,אבל ערב כזה לא יהיה כל יום,אז בואו נכיר אחד את השני ונשב יחד בכייף. בהזדמנות זו אני רוצה לציין את יעקב, האיש הנהדר הזה,שרצה ורוצה להפוך עולמות על מנת לעזור כאן לכולנו שנוכל להגיע לארוע בלב שלם ובכייף,וכמובן סיגל מנהלת הפורום שלנו שהיא החצי השני בהפקת האירוע הזה, ישר כוחכם.
 

M i k e s F a n

New member
אני שמחה שהגענו להבנה איתך, נדב../images/Emo9.gif

חשוב מאוד שתגיע.
יעקב ואנוכי אירגנו באמת ערב משכמו ומעלה. למקום אין תעודת כשרות זה נכון. זה כן אך במיוחד בשביל ערב מסוג זה שסגור לכבודנו אירגנו רק אוכל כשר, שלא יתערבב חס וחלילה עם כלים לא כשרים או משהו.
למי שזה באמת קשה ולא מקובל, מוזמן להגיע ולשתות בלבד.
הבהרנו זאת למקום, וזהו המקום היחיד המתאים בינתיים לנושא שלנו. יונה, צבי ושאר המעריצים הצרפתים מתרגשים לפגוש בכם.
אם סוף סוף אנו נפגשים כולנו יחד בפעם הראשונה או השנייה אז זה בעת הכי טובה שיכולנו לבקש.
 

mikebrant78

New member
כל אחד ינהג עפ"י מצפונו../images/Emo104.gif

אני אישית לא אגיע אך אני קורא לכולם לכבד את האירוע החשוב (אלא אם כן יש לכם בעיה כמוני). המקום לא כשר ולא יהיה כשר (כלים, תנורים, מטבח וכיו"ב). אל לכם להיות מובלים שולל אחרי הבטחות חסרות בסיס. מבדיקה דקדקנית שערכתי הפרטים שנמסרו כאן בקשר לכשרות לא נכונים וזאת בלשון המעטה. כנראה שכל האמצעים "כשרים"... אלעד:)
 

laveeg

New member
לאלעד ../images/Emo27.gif אתה ממקימי הפורום

וכאחד שעל ליבו אומר,אני חייב לציין את יושרך והגינותך (בין אם תגיע או לא למפגש)גם לגבי נושא זה. גולן
 

yoram415

New member
גולן אני מסכים עם דבריך../images/Emo140.gif

לצערי למרות הלחץ הכבד שלך....אני יש לי גבולות אדומים!
 

yoram415

New member
אלעד אני מבין שלא תגיע כמוני../images/Emo96.gif

אבל אני שמח שאתה מעודד את כולם להגיע למפגש החשוב. אני לא אגיע בגלל הכשרות. אני מאחל לסיגל לגולן ולכל חברי הפורום היקרים ערב מהנה . גולן אני אהיה איתך בקשר טלפוני.. אני רק מקווה שמישהוא יצלם המצלמת וידאו גם ושנוכל להוריד את הסרט מהאתר של מהפורום. ת ה נ ו
 

mikebrant78

New member
יורם אני חש כמוך,../images/Emo106.gif

אך חבל שדווקא אותי תוקפים ולא מכבדים את עקרונותיי. גם לי כמוך יש גבולות אדומים, ועצם העובדה שאנו עומדים על שלנו למרות הפיתוי הגדול (ערב מייק ברנט, לו חיכינו וציפינו כ"כ), אנו כובשים את יצרנו ועומדים על עקרונותינו. זה מלמד על חוסנינו המנטלי. ישר כח! אלעד:)
 

doctory

New member
סיגל -מייק היה גאה בך!!!

מי שחשוב לו באמת יבוא גם אם לא יאכל כלום-כי התרגשות כזו היא אוכל לנפש יותר מכל מאכל עזה או אחר... לא כל יום יש ארוע כזה ודוקא כשהפורום צריך להתאחד ולהיות בשיא גדולתו יש פה אנשים שבקטנוניות מנסים למשוך את השמחה וההתרגשות לריב ופילוג -ולא בתמימות. זה ממש לא יפה ולא נאה!אנשי שמירת הכשרות קיבלו פיץרון מספק וכל נסיון שלהם להסית כלפי המארגנים ובמיוחד כלפי סיגל ממש לא יפה... סיגל-לכי בדרכך זו ותנצחי! אלעד אין הרבה תום לב בדבריך ובטח לא במעשיך-מצוות בין אדם לחברו חשובות לא פחות ממצוות בין אדם למקום!ואני איש מסורתי.
 
אדכון לערב המפגש

סיגל,או יעקב אבקש לדעת מה קורה והאם יש כבר סיכום לגבי המקום.האם זה בסקרלט בר או בפב של אדם,יעקב אם חוכל ל הודיע לי אשמח לשמוע ממך איפה זה יתקיים. תודה מראש על הכל , מרסלי.
 
למעלה