חברים - אני רוצה תשובה!

סלינוש

New member
חברים - אני רוצה תשובה!../images/Emo12.gif

איך?? ריבונו של עולם, איך ידעתם שידין הומו?????? טוב, רואים שאני כנראה על הפנים בקליטה של אנשים, ולא מבינה בזה כלום, ושגם אם הייתי מאוד רוצה, היכולת שלי להבין ולהיות מטפלת אי פעם בעתיד שווה לתחת, אבל איך? מה?? החוסר תקשורת עם אשתו? החוסר תפקוד מיני עם נעמה? מה? כאילו, ראיתם את הפרומו אתמול? זה עלה. עכשיו, פליז, תסבירו לי איך הגעתם לזה. תהרגו אותי, לא ראיתי את זה.
 
קודם כל סיפרו את הדמות שלו בתכנית

של מאחורי הקלעים שיש לו משבר זהות מיני, וחוץ מזה בד'כ הומופובים לחוצים- הם הומואים (עם דגש על בד'כ), ואם את זוכרת במפגש הראשון של ידין עם ראובן הוא סיפר לו על החבר הרופא ההומו שלו- היה לו נורא חשוב להדגיש את זה... וגם כשהוא עבר לגור אצלו, אז הם יצאו למסיבה של הומואים... וכיו... זה רמיזות קטנות שעושות את ההבדל...חחח..
לינוי
 

סלינוש

New member
טוב..

וואלה, יש לו ת'חבר ההומו.. מה אני יגיד, לא ראיתי, או שלא רציתי לראות..?
אין לי בעיה עם זה שהוא הומו, שישכב עם מי ומה שבא לו, מטריף אותי שלא ראיתי את זה... למרות, שאני מוכרחה להודות, שידין הוא אחת הדמויות שפחות עניינה אותי. לא הצלחתי למצוא במה כאילו, להאחז, למצוא עניין, עכשיף אפשר :)
 

פאניש

New member
לא עלה בדעתי שהוא הומו

עד שראיתי אתמול את הפרומו. נמאס כבר הקטע שבכול סדרה חייב להיות איזה הומו. כאילו בלי זה הסדרה לא שלמה. חבל.
 
פונים לכל קהלי היעד וטוב שכך

לא סדרה רק לנשים כמו בויוה, או רק לגברים כמו ב-אגו, ובכלל זה נוגע לזוגות נשואים, רווקים, נערות, נשים מבגרות, וגם לקהל הגאה...כמו שצריך...
לינוי
 

mkarin

New member
איך?

הומופוב. מדבר כל הזמן על החבר ההומו שלו. העניין עם אשתו.
 

שרונסקי

New member
וגם... פעם ראשונה, אחרי המוני שנים

רק עם אשתו, והוא בקושי מצליח לקיים יחסי מין, ועוד עם דמות סקסית ויפה, כמו איילת זורר. צריך לשתות הרבה בשביל זה..נכנס לאוטומט.. וזה בתוספת לכל מה שאמרו - החבר, השאלה שהיה מוטרד בה, אם עומד לבן-אדם ברגע המוות , וכו'..
 

ענבץ בץ

New member
תראו או תראי

אני ראיתי רק הפרק הראשו של ידין ( לצערי אין לי הוט..) אבל כבר אז היה אפשר להבין היו רמזים מטרימים כמו דניאל (זה השם של החבר שלו?) וכמו שהדבר היחיד שלו הוא דאג לפני שהוא מת זה שאין לו זיקפה... הוא אומנם לא אמר את זה אבל אפשר היה להבין שהוא לא רוצה שימצאו אותו ככה יחד אם דניאל באותו החדר... כבר היה אפשר להבין יש כל מיני רמזים אני לא זוכרת כל כך אבל היו עוד... כמו שבפרק הראשון עוד לפני שנעמה אמרה שהיא מאוהבת בו כבר היה ברור שהיא מאוהבת בו.. יש רמזים מטרימים ואם תשימי לב את תמצאי אותם... הרבה בהצלחה וחייג שמייח
 
תראי שוב את הפרק הראשון ותביני

(אחי החליט שהוא רוצה לראות על מה הסדרה, אז צפיתי בו שוב היום. זה ממש ברור שם, לפחות בתור שאלה)
 

סלינוש

New member
אוקיי...

מקבלת את זה. לא ראיתי את זה, אבל שיהיה. אין לי ניסיון בדברים האלה, ביחסים וכאלה, והוא לא עניין אותי, וגם בלי לתרץ - פשוט הוא לא נראה לי הומו. שיהיה לו לבריאות, בכל אופן.. :) לא ראיתי את הפרק בכלל, הקליטו לי, רק מחר אני יראה..
 
מנסיוני בחיים, אין דבר כזה

לא נראה הומו. הומואים באים בכל הגדלים, הצבעים והצורות.
 

סלינוש

New member
הבהרה..

לא נראה לי הומו, לא בגלל המראה החיצוני דווקא, כל הדמות שלו לא נראתה לי הומוסקסואלית... לאו דווקא בגלל שהוא לא נשי, או לא מסדר גבות או וואטאבר... הבנתוס? :)
 
הוא גם הגדיר הומו בתור אחד שבוכה

ומרגיש ולוא דווקא כאחד שנמשך מינית לגברים, היה קצת מוזר בעיני, אבל נו טוף....
לינוי
 
אבל גם מבחינת האישיות

יש הומואים ששונים זה מזה כמו שמיים וארץ. אי אפשר לדעת סתם ככה, במיוחד לא אם את לא מכירה אישית הרבה הומואים וקולטת איזה "וייב" משותף לכולם (מה שבקהילה קוראים לו gaydar).
 
חח... בעבר אני וחבריי ההומואים הינו

תוחקים על הגיי-דאר, והיינו הולכים ברחוב ומתערבים על זיהוי מהיר.. איזו תקופה זו הייתה..חחח...
לינוי
 
למעלה