חברים אני צריך עזרה

matanmta

New member
חברים אני צריך עזרה

בשעה טובה ומוצלחת העליתי את המכירה הראשונה שלי באיביי ! אבל יש בעיה ...כאשר אני מבצע חיפוש של הפריט אותו הצעתי למכירה אני לא מצליח למצוא את הפריט שלי. כאשר אני נכנס ל summary אני רואה שהמכירה פעילה...וגם כאשר אני שולח קישור אפשר להיכנס למכירה גם ממחשב אחר. אבל אני לא מצליח למצוא אותה דרך חיפוש רגיל באייבי משום מה היא לא מוצגת שם. אם למישהו יש תשובה או כיוון זה יעזור לי מאוד. תודה מתן.
 

זהרצנו

New member
אם תגיד מה אתה מוכר אולי יהיה אפשר לעזור

החיפוש של איביי מתעדכן אחרי כמה שעות - הוא לא מיידי מרגע העלייה של הליסט - מתי העלת את המכירה? אם עברו כמה שעות אז סביר להניח שבחרת מילות מפתח לא מתאימות או כותרת בעייתית. שים קישור למכירה.
 

matanmta

New member
עבר בערך חצי שעה

והכל בסדר מבחינת ניסוח פשוט מישהו שאני מכיר אמר לי שזה לוקח 5 דקות
 

זהרצנו

New member
תבדוק עוד שעה-שעה וחצי

אני לא חושב שזה לוקח 5 דקות - יותר קרוב לשעתיים (תלוי בזירה)
 

matanmta

New member
סבבה תודה

מספר מכירה 260595806703 תגיד לי אם אתה מצליח למצוא אותו דרך החיפוש תודה
 

BSMerchandise

New member
בהחלט אפשר להכנס..

יתכן שאתה נמצא פשוט רחוק ברשימה ולכן לא מצאת. הפתרון: תקליד את השם המדויק.
 

ezBaySchool

New member
אתה מוכר חדש, ואיביי צריך לאפשר לך

בפעם הראשונה שדות שאתה תראה בעתיד בגוף המוצר, ויאפשרו לך לנהל אותו תוך כדי מכירה (איזור ה -Seller View). ברגע שאתה מעלה את המוצר הראשון שלך - איביי "פותחת" לך את האפשרות הזו לכל המוצרים שתעלה, והתהליך לוקח בפעם הראשונה מספר שעות (ולפעמים ימים...). ראה תמונה. מהרגע שהאפשרות הזו תיפתח - גם אתה "תמצא" את המוצרים שלך באיביי מיד כשיפורסמו. בהצלחה!
 

ozitex

New member
תלוי במצב הסרבר של איביי

אם אתה מעלה כשהסרבר לא עמוס תראה את הליסט שלך די מהר אם לא מיידית. אם הוא עמוס, זה עלול לקחת מספר שעות ואף יותר, בלי קשר להאם אתה מוכר חדש או לא.
 
למעלה