חברה,שאלה חשובה.......כנסו!!!!!

guy_lybo

New member
חברה,שאלה חשובה.......כנסו!!!!!

כנראה שהמחשב שלי נדבק בוירוס שהדבר הראשון שהוא עשה זה למחוק את הקובץ ה-EXE של הנורטון (יש לי נורטון אנטיוירוס 2002) ולא נותן לפתוח או לעדכן את הנורטון או להתקין מחדש את הנורטון. מה עלי לעשות?
 

123go

New member
תגובה

תסיר את הנורטון תתקין שוב ומייד תריץ אותו
 

doutsider

New member
הנה למה זה קרה

הוירוס הזה KLEZ שמגיע בדואר האלקטרוני גרם לכך תראה מה אתה צריך לעשות שאתה מתקין שוב את נורטון תסמן לו שם שיגן על האימייל! אחרת מה שקורה אם אין הגנה של נורטון על המייל אז הוירוס דבר ראשון מוחק את הנורטון..
 
לא נכון

אצלי מוגדר שהנורטון יבדוק דואר נכנס, אבל זה טוב רק לקבצים שאמורים להפתח לבד. לכן שאני קיבלתי את הוירוס הזה, הופיע לי מסך קטן שיש שם קובץ כזה וכזה, והאם אני רוצה לפתוח אותו או לבטל? כמובן שביטלתי. באותו זמן נורטון הודיע לי מי הוירוס, וניקה את המיקום שלו. אבל זה שנורטון בודק את האימייל לא מוחק ולא מבטל את הרסנותם של הוירוסים.
 

doutsider

New member
אתה טועה

בנורטון 2002 הוא י-ש-ר מוחק את הוירוס אני לא יודע איזה נורטון לך יש זה דברים בדוקים ומוכחים
 
doutsider צודק במליון אחוז

הוירוס KLAZ מי שנדבק בו, הוא פשוט הורס גם את הנורטון אנטי וירוס וגם את הפירוול, שמאותו רגע הם פשוט מפסיקים לעבוד, זה אמנם קיים במחשב אבל במציאות הוא מנטרל את האנטי וירוס, ואני מכיר את זה מקרוב מחבר שלי שהוא נדבק מזה והרס לו את האנטי וירוס ואת הפרוול, אבל זה לא בהכרח שזה יקרה אבל שמענו דברים מעולם שאכן קרו דברים כאלו.
 
למעלה