חברה קרובה של מכרה שלי נעלמה

מישל ר

New member
חברה קרובה של מכרה שלי נעלמה

באסון הצונאמי. היתה באיזור פוקט, באחד המקומות שנפגעו הכי קשה, ולא יצרה קשר מאז. לא היא ולא מי שטייל איתה. ההורים שבורים. נסעו לשם וחזרו כלעומת שבאו. מה הסיכויים להימצא אחרי כל כך ימים בכאוס הזה????? פשוט נורא.
 

ניצנץ l

New member
באמת נורא

שמעתי היום ברדיו נציגים של משרד החוץ שנמצאים שם. הם רצים שם נגד השעון כדי להספיק למצוא את החבר'ה הישראלים (גם אם חלילה אינם בחיים), לפני שייקברו אותם בקברי האחים הגדולים שמארגנים שם כדי למנוע התפשטות מחלות. מפחיד שאנשים עלולים להיות נעדרים לנצח. עצוב כל כך
 

hillti

New member
אוף זה ממש מעצבן ! אנשים נוסעים

לחופש למקום הכי שנטי בעולם, ובסוף...זה פשוט מזעזע, אני קוראת את החדשות עם דמעות בעיניים !!!
 

tutit23

New member
עדיין יש אפשרות

שהם לא היו באזור האסון באותו יום. אומרים שהרבה מטיילים לא יצרו קשר עם משפחותותיהם מאחר והם לא מודעים לחומרת האסון בהעדר מדיה מפותחת באותן מדינות... אולי???
 

מישל ר

New member
זה נכון לגביי אנדאמן. אבל לא לגבי

האיים בתאילנד שהיו במוקד האסון. לגבי שניהם באופן ספציפי, ידוע שהם היו שם באותו יום נורא.
 
זה כמו חלום בלהות

אבא שלי סיפר לי שלפני 100 שנה במקום שאני נולדתי מתו 50 אלף איש מרעידת אדמה. המספרים האלה בלתי נתפסים.
 

אמיקה

New member
זה נורא ../images/Emo7.gif

כבר בטיול, כשדיברנו עם חבר בפלא והוא סיפר לנו על האסון, מייד קיבלנו עידכון שחברה שלנו כבר לא שם, וחברים שנוסעים לשם, שינו את מסלול הטיול וכו', אבל רק אתמול כשצפיתי בחדשות הבנתי עד כמה זה נורא... נזכרתי בלילה ההוא של הפיגוע בסיני והזדהיתי עם כל ההורים שחיכו בשדה התעופה לילדים שחוזרים או עם אלו שבדיוק קיבלו טלפון סוף-סוף מהבן/בת. מודה שהתרגשתי יחד איתם.. נו טוב, בכיתי איתם .. אלא שברור שהסיפורים הקשים באמת עוד לא מצאו את דרכם לחדשות כי עדיין לא יודעים כלום. הכי נורא הוא שספק אם יידעו. אני לא מסוגלת לדמיין את גודל המצוקה של הורי הנעדרים ומכריהם, איזה אסון, איזה חוסר אונים מטורף ומי בכלל צפה דבר כזה? "צונאמי" - מילה אקזוטית לטרגדיה בלתי נתפסת
 

באבלו

New member
נורא...

ותמונות הנעדרים... ב-YNET נפתחה גלריית הנעדרים. אילנית כהן, בת כך וכך מאיזור המרכז, נראתה לאחרונה, כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות להוריה... ממש נורא. אסוציאטיבית זה מזכיר לי את רשימות הנעדרים מיום כיפור... ראיתם את התוכנית של משעל חם אתמול? האמא שמחכה לביתה - פשוט קורע את הלב...
 

Nיה

New member
ראיתם את התמונות בוואלה ?

לא תמונות קלות (בעיקר התמונה שמתארת את הגופות בין ההריסות באינדונזיה) קיבלתי גם תמונות במייל, שרואים שם את האנשים עומדים ומסתכלים על הגלים שמתרסקים עליהם...
 
אותי מעצבנות תגובות שיוצאות נגד

משרד החוץ. לאנשים יש תחושה שלא עושים מספיק. בעיני ההתגייסות של משרד החוץ מדהימה!
 

ניצנץ l

New member
אני לא יודעת של מי התגובות עליהן את

מדברת, אבל אם זה מגיע מבני משפחה מודאגים - פשוט אי אפשר לשפוט אותם. שום דבר לא ייראה להם מספיק עד שהבן או הבת ייתנו סימן חיים. גם אם כל צה"ל ייצא לחפש אותם שם זה ייראה להם מעט מדי.
 
התלונות שאני ראיתי היו ממטיילים

שנמצאים שם, והן באמת חוצפה: מתלוננים על זה שהשגרירות מוציאה להם רק תעודות מעבר כדי לחזור לארץ, ובארץ הם יצטרכו לשלם תמורת דרכון חדש, ודברים כאלה.כאילו זאת אחריות של מישהו לממן בשבילם 220 שקל לדרכון חדש. ואגב, אני דווקא חושבת שאנשים צריכים להיות הגיוניים גם בזמני משבר. יש שם אסון ענק, המרחקים עצומים, ונורא קשה להשיג מידע. זאת לא אשמתו של אף אחד, בטח לא של מדינת ישראל! בכלל, לישראלים יש הרבה פעמים גישה טיפה ילדותית כלפי המדינה שלהם, כאילו היא האמא שלהם ובאחריותה לפתור כל בעיה שמתעוררת אצלם בחו"ל.
 
לא יודעת מי המגיבים

ואם זה המשפחות אני בטח לא רוצה להיות במקומם ועדיין זה לא מובן מאליו שהמדינה מתייצבת לעזור
 

talitu

New member
הכי נורא היה לשמוע מהניצולים שאל-על

רצתה 600$ נוספים על זה שהם "מקדימים" את חזרתם ארצה. תגובה מאל-על לא איחרה לבוא כמובן, והם וענים שהם עושים עכשיו הכל להחזיר את כולם חזרה. אמנם במצבים כאלה אי-אפשר לשפוט, האמת, אני לא חושבת שידעו מה גודל האסון עד שלשום. מחזיקה אצבעות שכולם ימצאו בריאים ושלמים, ואלה שלצערנו סיימו את החופש בנסיבות טראגיות, מקווה לפחות שימצאו ויקברו בארץ.
 

אלפית

New member
הצונאמי העלה בי זיכרון ילדות ...

כשנסענו לבקר את ה"דודים" (= אחות של סבתא שלי) בחיפה ונשארנו לישון שם, פחדתי שבלילה-בלילה יבואו הגלים ויטביעו הכל. מן פחד ילדות טפשי-מצחיק. ואולי לא? המאמינים יגידו שבגילגול הקודם ידעתי צונאמי ... אולי הייתי יפנית? האם משם קיבל בני הקטן את העיניים המלוכסנות?
 

קטקטולה

New member
האסון הזה, פשוט נוראי

אח של בעלי נמצא שם ולמזלנו יצא מאיי אנדמן שבוע לפני האסון למרות שתיכנן להישאר שם עם כמה חברים. זה כ"כ עצוב והתמונות נוראיות. מה שמכעיס אותי זה כמה מעט עזרה (באופן יחסי כמובן) מקבלות המדינות האלה משאר העולם. אם זה היה קורה באירופה זה היה נראה אחרת.
 

מישמש1

New member
פשוט לא נכון!

לא יודעת מה מדווחים בארץ אבל לפחות בדיווחים כאן בבריטניה רואים מטוסים יוצאים נון סטופ מלאים בתרופות אוהלים ומה לא כבר יומיים.
 
למעלה