התלונות שאני ראיתי היו ממטיילים
שנמצאים שם, והן באמת חוצפה: מתלוננים על זה שהשגרירות מוציאה להם רק תעודות מעבר כדי לחזור לארץ, ובארץ הם יצטרכו לשלם תמורת דרכון חדש, ודברים כאלה.כאילו זאת אחריות של מישהו לממן בשבילם 220 שקל לדרכון חדש. ואגב, אני דווקא חושבת שאנשים צריכים להיות הגיוניים גם בזמני משבר. יש שם אסון ענק, המרחקים עצומים, ונורא קשה להשיג מידע. זאת לא אשמתו של אף אחד, בטח לא של מדינת ישראל! בכלל, לישראלים יש הרבה פעמים גישה טיפה ילדותית כלפי המדינה שלהם, כאילו היא האמא שלהם ובאחריותה לפתור כל בעיה שמתעוררת אצלם בחו"ל.