חברה עוד טור לשיפוטכם...תודה קאסנטי א.א.ק אתונה מכבי ראשל"צ ארסנל דטרויט ניו יורק מה דעתכם?
ט טומי 3 New member 29/12/04 #1 חברה עוד טור לשיפוטכם...תודה קאסנטי א.א.ק אתונה מכבי ראשל"צ ארסנל דטרויט ניו יורק מה דעתכם?