חברה עוד טור לשיפוטכם...תודה

טומי 3

New member
חברה עוד טור לשיפוטכם...תודה

קאסנטי א.א.ק אתונה מכבי ראשל"צ ארסנל דטרויט ניו יורק מה דעתכם?
 
למעלה