חברה מצאתי פרעוש אצל החולדה שלי

חברה מצאתי פרעוש אצל החולדה שלי

כן כן זאת לא החיה הכי נפוצה בקרב המגדלים אבל אני אומר שאין כמוה היא מדהימה והכי כחמה שיש בעולם ושאלתי בסך הכל ביא מה לעשות בנוגע לפרעוש זאת אטומרת אני בטוח שיש עוד ואני ממש לא רוצה לתת לו איזה חומר כמו לכלבים כי בואו נודדה בזה הוא בקושי שוקל חצי קילו....
 

Sweet Fantasy

New member
פנה לוטרינר

שימליץ על חומר ועל מינון (אפילו רק טלפונית) אולי אפשר לשים טיפה אחת של אמפולה. האם זה רק פרעוש אחד? אם כן לא הייתי דואגת.
 

zulli

New member
חולדה ופרעושים

ניתן לקנות אמפולות נגד פרעושים לחתול עד 4 קילו ולטפטף טיפה אחת! בלבד על החולדה. לי יש חמוסה ששוקלת חצי קילו וזה פתר לה את הבעיות. כמו כן תמיד כדאי להתייעץ עם וטרינר.
 

peperony

New member
קשה לי להאמין שהחולדה שוקלת או

מתקרבת לחצי קילוגרם - זהירות!!! אני מסכימה בכל פה למה שאמרת - חולדות הן מחמד הכי הכי מדהים ואני גידלתי כבר כמעט הכל!!! אבל החולדה שלי רוזי שוקלת הרבה פחות מחמוס - ואם לחמוס מטפטפים טיפה אחת הייתי נזהרת מאוד מההמלצה הזו - פנה לוטרינר - אפשר ומומלץ לפני כן לשקול את החולדה - יש מאזניים של מטבח מניחים אותה בכלי גבוה כדי שתשאר שנייה במקום, אח"כ שוקלים את הכלי הריק ומחסירים. בהצלחה. מקווה שלרוזי שלי לא תהיה בעייה כזו. ד"א נזכרתעכשיו שלפני שנים לאוגרת סיבירית שלי שהיתה זערורית, היו קרדיות (חרקים קטנים - קיבלתי אותה ככה) והוטרינר המליץ לי לאבק אותה באופיגל - זה פתר את הבעיה בפעם אחת. ולא היו שום בעיות בריאות בעקבות זאת.
 
למעלה