חבר'ה מישהו מכם יכול להסביר לי מה זה סשן? D:

tal2231

New member
חבר'ה מישהו מכם יכול להסביר לי מה זה סשן? D:

תודה, וסליחה על חוסר הידע : P
 

razop90

New member
ברור שאפשר ../images/Emo3.gif

סשן זה כשאת באה להקלטה באולפן:)
 

razop90

New member
ד''א ../images/Emo3.gif

את יכולה להסתכל בהתפקדות החודש ולראות מי דיבב איפה
 

tal2231

New member
נכון : )

חחח תמיד רציתי לדעת אם מה שאתה שומע באוזניות בזמן ההקלטות מבלבל ?
 

razop90

New member
בכלל לא ../images/Emo3.gif

באוזניות את שומעת גם את עצמך כשאת מדברת ככה שזה לא אמור להיות מבלבל, זה רק עוזר לדעת מתי מתחילים לדבר ומתי מפסיקים
 

tal2231

New member
עכשיו זה מסתדר לי :p

חח האמת שזה ממש מעניין, בא לך לספר על כל התהליך ? [כמובן רק אם יש לך כוח]D:
 

amityosovich

New member
לי בא!

בעיקרון את מקבלת דף עם הטקסט, ויש בטלויזיה את הסדרה\סרט. באוזניות את שומעת גם את עצמך וגם את האנגלית (באיזון נכון של ווליומים). את אמורה להקשיב לאנגלית , גם כדי לדעת מתי להיכנס ואת קצב הדיבור של הדמות, ובעיקר זה עוזר להבין איזה רגש הדמות מעבירה. הרבה פעמים את לא יכולה לדעת לפי הטקסט בלבד אם צריך להדגיש מילה מסויימת וכאלה. חשוב מאוד להקשיב לאנגלית ולנסות להידמות לה, מבחינת המשחק. ככה שלשמוע את האנגלית ממש לא מפריע, אלא להפך, זה רק עוזר.
 
למעלה