לי בא!
בעיקרון את מקבלת דף עם הטקסט, ויש בטלויזיה את הסדרה\סרט. באוזניות את שומעת גם את עצמך וגם את האנגלית (באיזון נכון של ווליומים). את אמורה להקשיב לאנגלית , גם כדי לדעת מתי להיכנס ואת קצב הדיבור של הדמות, ובעיקר זה עוזר להבין איזה רגש הדמות מעבירה. הרבה פעמים את לא יכולה לדעת לפי הטקסט בלבד אם צריך להדגיש מילה מסויימת וכאלה. חשוב מאוד להקשיב לאנגלית ולנסות להידמות לה, מבחינת המשחק. ככה שלשמוע את האנגלית ממש לא מפריע, אלא להפך, זה רק עוזר.