חברה מה זאת ההתקפה הזו על שועלת

חברה מה זאת ההתקפה הזו על שועלת

היי סתם צחקתי גדוד מפקד היי חיילים היום לא תוקפים הזמינו בנימוס והוכיחו עצמכם הגזמתם לגמרי הורידו נשקכם נצרו האש הוראות ירי? אין פה לא יורים תוכיחו לכולם שאנחנו צבא קטן אך גדול מכולם
 

חוששת

New member
צבא קטן עם מודיעין חכם...

וחוצמזה אמרתן לי לבוא לצאט ונשארתי שם לבד... זה יפה?
 
כמה הצחקת אותי חוששת......

גמרת עליי מה היית שם? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא ידעתי שגם לך נאמר אני ידעתי את איך קוראים לה? משאלה שאלה אשלייה היא מחר כבר תהרוג אותי יידעתי אותה שלא אוכל להיכנס ואני מתנתקת אז איפה קצין מודיעין החכם? לא יידע אותך?
 

חוששת

New member
חחחחהההה... הרגת אותי עכשיו...

גם אחותו של וגם הנוסע היגיעו וחיכינו ביחד איזה חצי שעה עד שהנוסע היה צריך ליסוע וגם לאחותו נמאס... וזהו. ורק המשאלה באשליה... חחחחח
 

משאלה

New member
תרדו....תרדו ../images/Emo6.gif

אין בעיה אני לא כאן ואתן צוחקות עלי???!!!!! כנותתתתתתתתתתתתת וחוששתתתתתתתתתתת נא להוריד מסדר היום את האשלייה בחיי אגיע עד אליכן......ו....... לא כדאי לכן!!!!! וחוצמזה בוקר נפלא לכן
 
כנות וצדק, אני היתי שם....

....גם אחותו של שייקספיר, המתנו לך ולמשאלה...... לא באתן, דברנו ביננו....... עד ש...........
 
מאיפה הגיע עולם הדימויים הקרבי?

מה לעשות? כאשר נכנסת דמות חדשה, וכבר יודעת את מבנה הפורום-נשות הרמון ושליטן(ממש נכון כנות ,הא?) ומכנה אנשים בהגדרות פרטיות משלה - חסודות- מתחסדות- מלקקות ויתר הערות בונות. כאשר תוך פחות מיממה, ברור לי לפחות, ובלי להיות בקיאה כלל ברכילות אמיתית או שלא, של פורומים אחרים, כי הגברת "יודעת" הכל על כולם, כי מיסטיקנית וקוראת דמויות וירטואליות כתובות. היא לא מאמינה לאיש כי היא מכירה את העולם והיא שועלה וותיקה בקרבות ,כולל דפים אישיים שכנראה אין בהם שמץ של אמת ,כי היא מכירה שקרים אחרים(כאילו שאי אפשר לא למלא דף אישי אם לא רוצים..) היא מודיעה שהיא תגלה לכולם את האמת בלי כחל ושרק,היא אומרת רק מה שבפה שלה, ואם מישהו נפגע היא תבקש אח"כ סליחה(ממש אפקטיבי הסליחה הזו). ואת אישית, יודעת שאפשר להגיד את האמת שלך, ולהיות הגון עם זולתך ולא לפגוע במכוון ובמזיד. וזה כנראה ההבדל. היא נכנסת לכאן עם אשפת חיצים מלאה בחיצים מורעלים ויורה ומאיימת לירות עוד. אז ? הצעתי לה ,אמש ,בסלחנות להתמתן, לחשוב, להרגע , להתקבל קודם-זכיתי למטר של צוננין. הציעה לה פסי אותם הדברים- תגובתה הייתה דומה. אמר לה ארבל דברים יותר קשים אפילו- בטוח שלא עבר את הסף האישי. את רוצה שאני אעסוק בניתוח האישיות של "שועלת המדבר"????אני מעדיפה לשמור את כבודה. מה שהיא לא כל כך טורחת לעשות לגבי אחרים משום מה. בוקר טוב לך ושיהיה לך יום טוב בכל מקרה לאן שלא יזרום.
 
חייבת להגיב!!!!! ותתכונני כי בזעם..

ראשית בוקר טוב לך יקירתי .. בואי אגלה לך דבר מה ..אם תדפדפי בכתיבה שלי עם משקפיים אמיתיים תביני מה כתוב ותביני גם בדיוק מה כתבתי..קרי לזאת אמרתי שאיני פולשת לדפי הקשר של האנשים פה ומה הם כותבים אם הם בני 24 או בני 50 אין זה מעניין אותי מהסיבה שאדם יכול לכתוב גם שהוא בן 30 והוא בעצם בן 60 הרי לא כך הדבר?.כמה פעמים אנשים נכנסים לצ´טים ומתחזים לנשים או לגברים או להשד יודע מה ולו רק בגלל לגרום נזק לאחרים..לכן אני שופטת ממראה עינים ולא ממשמע אוזניים...והולכי הרכיל במדינתנו ידועה לי מצויין...טפי עליהם ועל שכמותם אמן..שמעתי גם אתמול ממישהי פה משהו שלא נעם לאוזניי לגביי חיי הפרטים וחטפתי שוק אבל לא משנה ..אני יודעת ששמעתם בחדרי חדרים שאני מתהוללת עם ערבים גם עליהם טפו יימח שמם ושם זכרם וכהנה וכהנה..אך האם באמת את מכירה מי הדמות מאחורי המסך שאת מעיזה להגות בשמי או לנסות לומר עליי האמת שלך ...לכן אל תנסו אפילו לחלום לדבר עליי מגבוה כי שחצנות היא נגע רע ומעלה לי את הג´ננה במהירות לכן פסי וגם את דברו איתי בגובה העינים ...אף אחת לא יותר טובה מהשניה פה ..ובקשר למתחסדות ואוהבות ומלקקות כך זה היה ניראה על פניו שכל דבר שאמר פה ארבל כולן אמרתם בראבו ..וחילקתם לו שבחים גם אם לא הבנתם בדיוק מה אמר קרי ההודעה שלו שלא הובנה לי וכולכם פרשתם אותה פירוש רש´י..בהקשר להיות בשקט זה סיפור אחר האופי שלי לא מאפשר להיות בשקט כשאני רואה עוולה אי צדק או משהו שלא ניראה לי מה לעשות שוורית...אופי חרא אבל אחלה בן אדם והצדק מולו ...לכן מי שרוצה לדעת עליי באמת יבוא ישאל אותי אני האמת היחידה פה ...ולא שום מקור רכיל אחר ..זה שהסכמתי להכנס לחדרי הצ´טים למען כבודה של שועלית המדבר ולהחיות מחדש את דמותה של לורה אין זה אומר שדבריה שהכפישה אותי בהם כמו תיקים במשטרה או זיונים טפו עם ערבים אומר שזה נכון ..ואם תפשפשו בלחיצת היד שלה איתי תראו שהיא מתנצלת על ההכפשות הללו ולולא היתה עושה זאת ובא הקץ על המלחמות האמינו לי שהגב´ היתה משלמת לי ממיטב כספה על הכפשת שמי בציבור ועל הוצאת דיבה..אין לו לאדם דבר יקר יותר משמו לא תקנה אותו בכסף ולא בתקילין לכן כל אחת שתנסה פה לעגוב עליי להתנשא או לכתוב או לנסות לכתוב דברי שקר שנאה שטנה ובלע עליי צריכה לדעת מראש שתחטוף מלשוני ...כי דבר שקר לא יעלה פה ובטח לא דבר שקר שקשור לשמי..מקוה שנק´ זו הובהרה כראוי..ועכשיו את מוזמנת לקחת את ידי השלוחה לך לאות שלום מתוך כבוד ולא מתוך פחד ואם לא אזיי לא יקרה שום אסון במחוזותינו ...
ברכת יום טוב לך ולבני ביתך...סלאמ´ת
 
האיגרת מוחזרת לשולח

טעות בכתובת. לורה ושועלית וערבים וכסף ועגבים ותיקים במשטרה-זה שייך למחלקת הטלנובלות,אני לא עובדת שם. בקיצור יקירתי אין לי שמצו של מושג על מה את מדברת!!!
 
מאד משנה דווקא-כי לי זה נשמע איום

אמרתי לך קודם- לכי לקרוא שוב לא בין השורות רק את השורות כתבתי את עמדתי לגבי "רכילות , אמיתית או שלא" ושאני ממילא לא מתייחסת אליה כלל. לא בחיים ובטח שלא לגבי דמויות וירטואליות. ככה שכל העצבים שלך התבזבזו על המטרה הלא נכונה בכלל. ואישית ,אני נזהרת בכבודם של כולם. לא מוצאת שום סיבה לפגוע באנשים סתם. אז אזהר בכבודך -כמו בכבודם של אחרים. אוקי? (מקווה רק שאת תנקטי אותן דרכים.)
 
לא מאיימת בכלל להפך ..

אולי ולו לרגע אחד נחדד מקלדת בצורה אחרת חשבת על זה???אולי לא הבנת אותי כראוי ואולי אני לא הבנתי אותך כראוי ובמקום לחדד את המקלדת על אנרגיה שלילית שאיני זקוקה לה כרגע ועוד על הבוקר ..נפנה אל דרך אחרת מה את אומרת??ונזהרת בכודם של אחרים אני לא מתכוונת להזהר בשום דבר...כפי שאיתי לא יתנהגו בכפפות של משי אם אטעה או אומר דבר שטות ..שייקספירית זוהי ביקורת למדי להבין שיש ביקורת..גם עיתונאים כותבים על הצגה שלדעתך מקסימה מהממת ומרגשת את דעתם וזכותם לומר ולהגיב שהיא אידיוטית..זכותו של כל אדם להתבטא גם אם הצד השני אינו חושב כמותם ..זו ניקראת הבעת דיעה...ואני גם רוצה שיביעו דיעה על מה שאני כותבת זה מה שנקרא העברת עמדות הבעת דיעות וכל המשתמשע מכך..לא תמיד ביקורת היא דבר חיובי ולא תמיד החיים שלנו ספוגים בשושנים הלואי וכך אך לא...לכן נסי לרדת לסוף דעתי ולהבין מי אני מבלי להבין דברים שאינם קשורים ...או להבין דברים שיצאו מהקשרם...ואז תוכלי גם לדעת ולהבין דברים מסויימים שקשורים גם באישיותי ובאופיי... מה לעשות שוורית טיפוסית ..
ועולם האמת הצדק היושר והאחוה תמיד נמצאים מול עיניי גם אם לפעמים דבריי קשים..
 
לוקחת בשתי ידיים את עניין אי ההבנה

ושוב אנחנו רואות אחרת את העולם והאנשים. עיתונאי יכול לכתוב ביקורת(כמו רבים אחרים ,אגב) ולאמר על הצגה שהיא מקסימה ,מהממת ויתר סופרלטיביים חיוביים או שליליים. אבל אני לא אומר שהכותב אידיוט. אלא שאני לא מרגישה ככה, חושבת ככה, חושבת אחרת וכן הלאה. לגופו של עניין ולא לגופו של כותב. ביקורת היא דבר טוב וחיובי- כל עוד היא ניתנת לתחום התוכן, ולא לאיפיוני האישיותי המשוער תיאורטית . לדוגמא- ביקורת על יצירה ספרותית כלשהי, תאמר שהפתיחה נניח דומה לאחרת, שהמבנה לקוי בחסר, שיש יותר מיד דימויים, שהשפה לא אמיתית מספיק, שהדיאלוגים סגורים וכו... כל עוד זה לגטימי- ולהיפך המבוקר לומד ממנה. מאידך- ביקורת שאומרת- שיר כל כך אדיוטי לא ראיתי מימי, בוודאי מעיד על המחבר. זו אינה בקורת, זהו עלבון לשמו. ואולי זה ההבדל הדק. אני מאמינה בביקורת, אני כותבת, ואני משתמשת בה היטב. אבל ביקורת ענינית. ואם שמת לב-לא התייחסתי בכלל לויכוח שלך עם ארבל, בעניין של תחום התוכן,כי זוהי הבעת דיעה שלך, והיא לגטימית לחלוטין בעיני,אלא להתייחסות שלך ליתר הנוכחים/או נפקדים, מבלי להכיר וכבר לגרור לסל אחד של ביצים(או ביציות)-זו לא הייתה ביקורת , כלל וכלל. זה היה עלבון. שיהיה לך בוקר טוב רוצה קרואסון?
 
למעלה