חבר'ה יש לי שאלה... כמובן למי שמבין

חבר'ה יש לי שאלה... כמובן למי שמבין

אתם חושבים שרק מספיק תוכנית אימונים כמו עמית לכושר כמו שאני נמצא בה או אחרי או שעדיף להתאמן גם מחוץ למסגרת הזו?
 

כלפה

New member
תראה תעשה ככה...

שיהיה לך אימון כן אימון לא. נגיד יש לך אימון ביום ראשון וחמישי,תעשה אימון לבד ביום שלישי,ועוד אימון קל ביום שבת. אם זה נגיד ביום ראשון ברביעי,אז תעשה שלישי אימון קל ובשבת או שישי אימון טוב. אתה מבין את העיקרון.
 
אחי אתה יכול בבקשה...

לפרט קצת יותר מזה קל ומזה טוב? וד"א תודה רבה אחי על התגובה...
 

Eedel

New member
עדיף לך

לא להוסיף אימונים על גבי כושר קרבי, האימונים שעושים בכושר קרבי, בכל מסגרת, הם אינטנסיביים, אפילו אם הם לא נראים כך, ולכן גם אם האימונים הם רק פעמיים בשבוע, הם יספיקו להכין אתכם, לא צריך להוסיף ולגרום לעומס מיותר על הגוף ולהסתכן בפציעה. אימונים יום כן יום לא מומלצים כאשר האימונים הם לא אינטנסייבים וברמה גבוהה, או במקרה שיש'ך עוד חודש-חודשיים גיבוש, כי לתקופה ארוכה, עדיף שלא ללחוץ כ"כ על הגוף. בכלל כדאי לך להתייעץ עם המדריך שלכם בכושר קרבי, יש לו הכי הרבה ניסיון מלכולנו פה.
 

כלפה

New member
דווקה אצלנו..

בקורס במליצו לנו להתאמן בבית. במיוחד על מקרפקים ובטן כי את זה אתה יכול לעשות כל 20 דקות וזה לא יפגע לך בגוף. ריצה זה הכל קשור כבר לאימונים,אם היה לכם באימון ריצה ארוכה או הרבה ספרינטים אז תעשה קיצה קצרה,אם לא היה לכם הרבה ריצה באימון תעשה ריצה טובה של יותר,אני לא יכול להגיד לך כמה ק"מ כי אני לא יודע מה הכושר שלך ריצה קצרה יכולה להיות אצל מישהו אחד 2 ק"מ והיא גם יכולה להיות אצל מישהו אחר 5 ק"מ.
 

Eedel

New member
בגלל זה

אף אחד לא יכול להמליץ לא פה מה לעשות, אף אחד לא יודע את הכושר שלו, והכי טוב יודע המדריך שלו בעמית לכושר. אולי בשבילו עדיף לא לעשות עוד אימון. לכן הכי טוב בשבילו זה ללכת ולשאול אותו
 

כלפה

New member
כן הוא צודק...

הכי כדי לך ללכת למדריך שלך ולשאול אותו מה כדי לך לעשות בבית.
 
למעלה