חברה חדשה בפורום

loka35

New member
חברה חדשה בפורום

בתור חולת טרשת נפוצה כבר 16 שנה זאת פעם ראשונה שהתוודעתי לפורום. נהנתי מאד . לכל החדשים בתחום - העסק לא כל כך נורא. בתור מי שעובדת כ 12-14 שעות ביום (למרות ש"חייבים לנוח") בעבודה מאד לחוצה (למרות "שחייבים" להיות רגועים כל הזמן)ועושה עוד כמה דברים (שכדאי היה לא לעשות)מסתדרים. אז אני כרגע בבית אחרי אישפוז נעים לטיפול ברגל עם שיתוק זמני(בהחלט זמני... כבר מרגישים את השפעות נפלאות הסטרואודים) ושמחה להיות פה.
 

operandx

New member
אהלן loka - ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

והרבה בריאות! גשם גשם משמיים, כל היום טיפות המים!!!
זאב.
 

מאומאו

New member
../images/Emo6.gif אני רואה שאת כמוני - מממציאי

המילים החדשות לשירים. בדיוק בשביל אנשים כמונו המציאו כנראה את הפורומים לזיהוי שירים - כדי שנגלה שאין שום קשר בין מה שחשבנו לבין מילות השירים. דווקא הפעם לא שמחתי על הגשם (ואני מאוהבי החורף בדרך כלל) - המבול תפס אותי על הטוסטוס בדרך הביתה... קפאתי מקור וגם כמעט דפקתי שוב תעופה חיננית ממנו (וכן, לאור הפעם שעברה שזה קרה - אני החלטתי שזה טריגר להתקף, אז אני פוחדת עכשיו פחד מוות ליפול מהטוסטוס). OH WELL. חג שמח בסוכה לכולנו
 

kukula5

New member
הפחד רק יביא התהפכות

אל תתני לזה להשתלט עלייך!!! האמת שאני חשבתי שזה כל היום טיפות המים אבל ראיתי שמישהו כתב (אולי אפילו מגדל הדגים בכסודו ובעצמו?!) "קול המון..." אז תהיתי.
 

operandx

New member
טיף טיף טף! טיף טיף טף ! ../images/Emo13.gif

מאומאו יקרה - בבקשה תסעי בזהירות עם הטוסטוס הזה - ובמיוחד בגשם!... ה 150 סמ"ק שלי יושב כבר חודשיים בחניה מאז התאונה - פשוט אין לי כוח לטפל ולחשוב על כל הזדערס הזה של המכירה - טלפונים וכאלה. הביטוח נגמר לפני כחודש - וטוב שכך. בקשר לטריגר - אני בטוח בכך ב 100% אחוזים. גם אני חושב כך ואפילו הניורו' מסכים עם העובדה! אם ידידה סיפרה לי שהיא מכירה מאובחנת שמקבלת התקף כל תקופת מבחנים (2 סמסטרים=2 התקפים, 3=3, וכו'..), הניורו' אומר שלחץ - סטרס - נפשי ועל כמה וכמה - פיזי - הטראומה שעוברת על הגוף (ע"ע אופרנדקס) - היא בהחלט גורם משפיע - נו, מה כבר אפשר להוסיף... פשוט אנשים... נא לא למהר, ולקחת דברים בקלות. לוקה35 ה workaholic - לא לא (לא) תקין! אני יודע מה זה לעבוד שעות מטורפות ממקור ראשון - וזה היה כל כך גרוע בשבילי - לכל אורך ארבעת השנים האחרונות. ציטוט נבחר (מקובץ שמצאתי רק אתמול במקרה!) – מלפני כחמישה חודשים: http://www.tareshet.com/files/operandx/logfiles/wc2_chat_log_17-05-2005.txt [16:52:19] <To: your friends> this is fucking scarry... I gotta go to the doctor again and tell her it's not only my hands [16:52:33] <To: your friends> she doesn't know yet. [16:53:01] <To: your friends> god... I think I'm gonna go paralyzed. [16:53:03] <From: ItS_HoT_In_HeRr> u did the test [16:53:07] <From: ItS_HoT_In_HeRr> your ok mane.. [16:56:24] <To: your friends> this is all becoz of this fucking computer. [16:56:28] <To: your friends> ALL OF IT [16:56:32] <From: ItS_HoT_In_HeRr> LOL YES [16:56:34] <From: ItS_HoT_In_HeRr> MAYBBE [16:56:41] <To: your friends> I was so STRONG when I took my 8 months vacation [16:56:42] <From: ItS_HoT_In_HeRr> you should stop working 24/7 [16:56:50] <To: your friends> and looked so healthy. 16:57:05] <From: ItS_HoT_In_HeRr> so get another holiday
 
הכל אינדיבידואלי.זאב-בזמן המחלה

עדיין עבדתי סביב השעון.וזה עשה לי טוב. נכון שלחץ יכול להוות זרז להתקף .אך נוהגים נכון בעבודה כמו הפסקות יזומות-הייתי פשוט יוצאת מהבניין לרבע שעה וחוזרת חדשה.
 

operandx

New member
טאבי, כשאני עובד סביב השעון....

אני מתכוון ל "משמרות" של 48 שעות. זה הרס לי את הבריאות. הפסקות של 15 דקות לא היו עוזרות לי בשיט. אני לא אומר לאנשים - זהו, מספיק - תוותרו על משרה מלאה - ולכו תעבדו משרה חלקית. אני פשוט מנסה להטיף קצת בנושא - עבודה מסביב לשעון - לא בריאה לאף אדם. לפחות כך אני רואה את זה!
 

bali

New member
מנהל
ברוכה הבאה והחלמה מהירה ../images/Emo140.gif

 
שמחה שהגעת אלינו! ../images/Emo39.gif ברוכה הבאה

מקווה שהשפעת הסטרואידים תעלים את כל התופעות של ההתקף.. מאחלת לך המון המון בריאות ותרגישי כאן כמו ב
בריאות ואושר
 
למעלה