חבר'ה הבעיונת שיש

oren84

New member
חבר'ה הבעיונת שיש

לי לא עברה. כבר אמרתם שהכל נראה בסדר, אבל ראיתי בעיניים שלי שלא. האתר שבניתי לא עולה בהמון מחשבים. מה פאקינג הבעיה?? נכנסתי ממחשב מסויים אליו, בשורת מצב, האתר עולה, בסוף הוא רושם done ( זאת אומרת שכאילו האתר עולה), אך כל מה שרואים זה דף ריק ולבן! אני מתחרפן! אפילו קצה של חוט אין לי. אין לי שמץ ממה יכולה להיגרם הבעיה. אני מתחיל להשאים את כולם. את מיקרוסופט, אותי, את השרת, את המשתמשים. למישהו יש גלגל הצלה?
 

xyxyxy

New member
אצלי עולה יפה..

מה גיסרת הדפדפן שניסית להיכנס ממנו לאתר?
 

khaydarin

New member
גם אצלי עולה מצויין.

תעשה רשימה של המחשבים שהאתר לא עולה בהם. תרשום איזה דפדפן, מערכת הפעלה ומי הספק שירות.
 

oren84

New member
כבר ניסו פה להעלות

את האתר בכמה גירסאות ובכמה סוגי דפדפנים, וזה נראה בסדר. יש סיכוי שזה משהו בקוד עצמו? יש סיכוי שזה משהו עם השרת? - אבל הכי הגיוני , מה כבר יכול להיות אצל מספר משתמשים לא קטן, שהם לא יכולים לראות משהו מלבד דף ריק?
 

khaydarin

New member
תראה...

אם שום דף לא עולה וה-source ריק אז זה לא בעיה בדפדפן. תבדוק מי הספק שירות שלהם, אולי יש איזה Proxy ששולח להם דף ריק.
 

Uval

New member
אני לא רואה בעיה

אבל למה לא לכתוב עברית בצורה נורמאלית?
 

oren84

New member
בנוגע אלייך

טוב, זה לא כזה קשה לאבחנה - בניתי את האתר במיקרומדיה. עם העברית - בפרוש לא הסתדרתי. אני לא בדיוק יודע איך לעשות עברית בצורה 'הנכונה' או 'הטובה'. איך אני בדיוק מבצע תהליך כתיבה נכון בעברית?
 

Silver Strike

New member
בתוך ה-Javascript השני...

הכנסת הגדרת Comment (עבור דפדפנים ישנים) ולא סגרת אותה.
 

oren84

New member
ובנוגע אלייך

אני לא שם לב למשהו פתוח שלא סגור. תוכל לעשות קופי פאסט ולהראות לי איפה פתוח ולא סגור ואיך אני אמור לסגור? תודה מראש אחי. תודה לכולכם על הבדיקות. עזרתם לי מאוד.
 

khaydarin

New member
תגיד...

על קניית דיסק "9 של מקיטה מקבלים בלונדינית
 

oren84

New member
עקרונית...

בכלליות על כל קנייה או בכלל תיקון מקבלים לוח שנה של מיס מקיטה. מיס מקיטה מפורסמת ביותר בעולם, ובכל שנה, יש כמובן אחרת. ביפן וארה"ב היא ממש אלילה, והיא לפעמים עושה מה שנקרא "סיבוב מקיטה", בו היא מחלקת חתימות וכו'. שיא-און היא הנציגה הרשמית של מיס מקיטה בארץ. * בקרוב לוח שנת 2005, עדיין יש סודיות בארה"ב עליה. שווה לחכות. * ב-2004 נוצרו מגעים עם מקיטה ארה"ב - שיא-און על מנת, שתחלק חתימות בארצנו הקטנטונת וכמובן, נעננו בשלילה :) * בחזרה לעניננו, מה בדיוק מה בבקשה?
 

Silver Strike

New member
פשוט מאוד...

ה-Javascript הראשון מתחיל בהערה לדפדפנים ישנים שלא תומכים ב-Javascript: <!-- ומסתיים בסגירת הערה: //-->. ה-Javascript השני גם מתחיל בהערה אבל לא מסתיים בהערה. מה שגורם לדפדפנים כמו מוזילה ושות' להתייחס תוכן הדף כ-Javascript.
 
למעלה