חברה אני צריכה את עזרתכם!!!
יש 2 שירים שאני מחפשת בנרות ופשוט לא מוצאת כבר הרבה הרבה זמן.אולי תוכלו לעזור לי: 1.אני חושבת שלשיר קוראים:מישל ונאמר לי שלזמר קוראים אנדרו מקדונלד אבל לא בטוח.אני רק זוכרת את הפיזמון:"LOVE U...LOVE U..." 2.אם למישהו יש את הרמיקס של השיר LET THE MUSIC USE U UP של הזמרת CELEDA שהושמע בין השאר גם בסידרה הכי גאים שיש(סידרה גדולה!!!).תגידו לי רק איפה אני יכולה למצוא אותו,כי בקאזה אין אותו... תודה.
יש 2 שירים שאני מחפשת בנרות ופשוט לא מוצאת כבר הרבה הרבה זמן.אולי תוכלו לעזור לי: 1.אני חושבת שלשיר קוראים:מישל ונאמר לי שלזמר קוראים אנדרו מקדונלד אבל לא בטוח.אני רק זוכרת את הפיזמון:"LOVE U...LOVE U..." 2.אם למישהו יש את הרמיקס של השיר LET THE MUSIC USE U UP של הזמרת CELEDA שהושמע בין השאר גם בסידרה הכי גאים שיש(סידרה גדולה!!!).תגידו לי רק איפה אני יכולה למצוא אותו,כי בקאזה אין אותו... תודה.