חבר'ה, אני צריך להתייעץ איתכם
אני מתלבט בין באס לפנדר אמריקאית בשביל בלוז. מצד אחד אני מתתתתתתתתתתתתת על הצליל של הבאס! ידיד של אחותי השאיל לי פעם את הבאס שלו וזה היה הכלי היחיד שאשכרה זרם לי אדרנלין בעורקים כשניגנתי עליו! וגם מהרגע שניגנתי עליו הבנתי כמה הצליל של הבאס יותר משפיע מהצליל של הגיטרה (בלי לפגוע בגיטריסטים שבינכם כמובן). מצד שני כשאני שומע הרבה באס אני מתעייף מלשמוע את הצליל שלו, לא יודע איך להסביר את זה, אני פשוט צריך כמה דקות של הפסקה בשביל לחזור אליו, ובכלל - אני מנגן על גיטרה 3 שנים אז אני יודע לנגן על גיטרה לא על באס... הבעיה שלי היא שאני לא יודע אם אני אתאהב בכלי הזה (כמו שהתאהבתי בו ב10 דקות שניגנתי עליו) או שהוא פשוט ימאס עלי אחרי כמה ימים. מה אתם ממליצים?
אני מתלבט בין באס לפנדר אמריקאית בשביל בלוז. מצד אחד אני מתתתתתתתתתתתתת על הצליל של הבאס! ידיד של אחותי השאיל לי פעם את הבאס שלו וזה היה הכלי היחיד שאשכרה זרם לי אדרנלין בעורקים כשניגנתי עליו! וגם מהרגע שניגנתי עליו הבנתי כמה הצליל של הבאס יותר משפיע מהצליל של הגיטרה (בלי לפגוע בגיטריסטים שבינכם כמובן). מצד שני כשאני שומע הרבה באס אני מתעייף מלשמוע את הצליל שלו, לא יודע איך להסביר את זה, אני פשוט צריך כמה דקות של הפסקה בשביל לחזור אליו, ובכלל - אני מנגן על גיטרה 3 שנים אז אני יודע לנגן על גיטרה לא על באס... הבעיה שלי היא שאני לא יודע אם אני אתאהב בכלי הזה (כמו שהתאהבתי בו ב10 דקות שניגנתי עליו) או שהוא פשוט ימאס עלי אחרי כמה ימים. מה אתם ממליצים?