חברה אני יושב וחושב.......

bitton

New member
חברה אני יושב וחושב.......

איך נוכל לצבוע כל איצטדיון בכחול והגעתי למסקנה שצפרירים חולון קבוצה די מכובדת שיכולה להרשות לעצמה לעשות צעיפים ודגלים כמו בעונות שקדמו לשלוש האחרונות אז חשבתי לעצמי שעם מעט דגלים וצעיפים נראה יפה ונצבע את היציעים בכחול!!!! מה דעתכם?
 

amir soroka

New member
מה זה שווה..

מה שווה אם יצבעו בכחול אם הקבוצה משחקת בצהוב שחור?
 

raman

New member
לא ניראה לכם דפוק ש...

70 אחוז מהקבוצות במדינה לובשות כחול לבן? אני בעד להתחיל ליזום מהלך שיוביל להחזרת הצהוב-שחור לחולצות השחקנים. ועל הדרך גם להחזיר את גיא לוי... בכלל, היה הרבה יותר טוב אם היו מעיפים את השם "צפרירים" ונשארים עם הפועל חולון. (אני יודע שכבר העלתי את זה לפני 500 שנה אבל זה נושא ראוי). "צפרירים" משדר חולשה. מצטער מאוד. הפועל חולון זה שם שהרבה יותר אנשים יכולים להיות מזוהים איתו. אני מאמין שמהלך כזה יכפיל את כמות האוהדים לקבוצה. ובכלל יהיה מצויין אם הם גם יישחקו בצהוב-סגול. אז בכלל יהיה כיף לעודד את קבוצת הכדורגל הבכירה בעיר. לפני שאתם תוקפים, קחו דקה ותחשבו על זה.
 
יכול להיות ככה אולי גם יבואו אוהדים

מהכדורסל אבל עדיין צפרירים לובשת מה שההנהלה מחליטה והשנהלא יחליפו חולצות.... אולי שנה הבאה בכל מקרה לא משנה איזה צבע צפרירים זאת צפרירים.. לפי דעתי גם צריך להחזיר את גיא לוי..... כן עכשיו כשהוצאנו ניצחון זה לא אומר שגידי מאמן שמתאים לקבוצה אנחנו חייבים לקחת מאמן שמתאים לנו וזה לא גידי דמתי.... ולדעתי ההנהלה באמת צריכה להוציא צעיפים ודגלים כי סה"כ חולון היא עיר גדולה מאוד ואין שום סיבה שלעיר כמו חולון לא תהיה קבוצה בליגת העל... ככה שנראה לי מהלך כזה יגרום לעוד אוהדים לבוא לעודד ולדחוף את הקבוצה קדימה
 

shay5119

New member
מצא חן בעיני הרעיון....

דווקא נשמע לי נחמד שקבוצות הכדורסל והכדורגל הבכירות בעיר יהיו בעלות אותו שם ועם אותה תלבושת. תודו שזה רעיון ששווה לקחת בחשבון... אני מניח שמהלך כזה יכול להביא קהל נוסף לכדורגל בעיר... אני בעד!!! (לפחות לחשוב על זה ברצינות)!
 

סטסי

New member
מה שזכור לי שמישהו הציע בעבר (עונה

שעברה) והבטיח שיהיו צעיפים ואני שואל איפה הם ...לגביי דגל צריך לעשות התרמה...(אין שיטה אחרת....)
 
אני הצעתי לא בעיה להביא ולמכור...

רק 50 צעיפים 50 חולצות יש קונים ??? אני לא רוצה להחנק עם הסחורה ... תעשו רשימה תגידו מי רוצה מה ... ובמשחק בית הקרוב או שאחריו זה יהיה מוכן צעיף 20 שקל חולצה פרטים בהמשך בבירור כרגע כל זה בתנאי שיש קונים !!!
 
למעלה