אריאלה
קודם כל- אני שמחה שיצאת מזה בשלום. זוהי חוויה לא נעימה ואני מקווה שהיא לא השאירה בך צלקות. אני גרה בבאר שבע ולכן הסביבה מוכרת לי מעט. בזמן האחרון יש מכה של שוד רכבים באיזור ע``י בדואים, לכן סביר להניח שזה מה שהם רצו לעשות. כבר שמעתי על אנשים ששדדו מהם את הרכב באיומים, ולא באיזור נידח אלא באמצע העיר. (מאוד מאוד מסוכן להתנגד להם.) אני מניחה שבתקופה זו, כל התקלות כזו נראית מפחידה עוד יותר וכולנו תקווה שתתאוששי ושתרגישי טוב.