חבר´ה למרות שאני מבין שהאירוע הנורא

  • פותח הנושא Kgt1
  • פורסם בתאריך

Kgt1

New member
חבר´ה למרות שאני מבין שהאירוע הנורא

בארצות הברית השפיע על כולם מישהו פה חייב להתעורר... במשך השבוע האחרון נוספו לפורום הזה לא יותר מ10 הודעות וזה לא מקובל עליי... ברק איפה אתה כשהכל מתפורר? אני מבין עבודה אבל טיפה מאמץ... ואתם אחי לאהדה הצהובה צריכים להבין את הבן אדם שבאמת משקיע... אז יאללה תתחילו לדבר לקראת המשחקר ביום ראשון נגד קבוצת עיר מגוריי... צהוב עולה
 

Kgt1

New member
הנה משהו שכתבתי (יש גם מנגינה)

שאולי יישפר לכם את המצב רוח. אני לא אשלח קובץ WAV כי אני נשמע נורא אבל באיצטדיון זה ישמע גדול!!! אליפות צהובה/Kgt1 כבר עונות ארוכות שנשארנו בצד כאן כולם חגגו, רק אנחנו לבד אך הפעם אינשאאללה ניקח את הכל אליפות צהובה - לחכות לא יכול. הצבא הצהוב שוב פעם קם לחיים חגיגה ענקית בחסות אלוהים (מס שמונה לב צהוב) ואני לא יכול לחכות כבר ליום אליפות צהובה - התגשמות של חלום!
 

ברק א.

New member
בלי קשר לאירוע...

המחשב שלי החליט לשבוק חיים.. ככה שלא הכי יכולתי להיכנס לפה.. בכל מקרה , לא נראה לי שיש לי מה להגיד על המשחק נגד אשדוד ביום ראשון.. אני מפחד שאם אני אגיד משהו , אנסה להמר שנביס אותם או משהו כזה , בסוף אנחנו נקבל בראש... מה שכן , אני יכול להגיד משהו על המשחק נגד הקרואטים. טוב שהוא נדחה.. בכושר הנוכחי של מכבי , ובלי נמני , אני בספק אם היינו מצליחים לנצח את קבוצת הנוער שלהם.. עד המועד החדש של המשחק , שאם אני לא טועה יתקיים ביום חמישי הבא , ברומר יחלים , מה שיגאל אותנו מהסיוט הנורא הזה שנקרא : " בלם אחורי - אורן זיתוני " . הוא שחקן מצויין , אבל הוא לא בלם , ואף פעם לא היה בלם..
 

Kgt1

New member
ברק אנחנו שמחים לראות אותך שוב פעם

איתנו... צהוב עולה
 

Kgt1

New member
תודה רבה היום הוא כבר פורסם בצבא

הצהוב... המטרה העיקרית היא כאמור לפרסם את השיר (אם המנגינה) בין האוהדים באיצטדיון...
 
למעלה