חבר´ה אני צריך את עזרתכם ודעתכם

אמיר גל

New member
חבר´ה אני צריך את עזרתכם ודעתכם

טוב הבעיה היא כזאת: היום בבוקר קמתי ללחץ אטומי מצד אחותי אמא שלי ואחי הם ניסו, וממשיכים לנסות לשכנע אותי לא ללכת לקרבי. ואני בן אדם מורעל ביותר. אחותי אמרה לי שהיא סידרה לי מקום בחיל האוויר מקום טוב ואני לא רוצה, ואני התווכחתי איתה ואמרתי לה שאני הולך רק לקרבי לא יעזור בית דין. הם לא רוצים שאני אלך כי ההורים שלי ידאגו ואמא שלי מעכשיו כבר בוכה אני אמור להתגייס עוד 3 חודשים ביולי וגם אמא שלי אמרה אני לא רוצה 3 שנים לא להירדם, אבל אמרתי לה והסברתי אין סוף פעם שאני זה שעושה את השירות אני זה שמתגייס ואני זה שאמור להחליט לאן אני אלך . אמרתי להן שאני רוצה ללכת לקרבי ושום דבר אחר לא מעניין אותי ואני לא אלך למקום שאני לא רוצה להיות בו רק בשביל לרצות את ההורים שלי. זה מאוד חשוב לי שהם ישנו בשקט בלילה אבל אני צריך לחשוב על עצמי כי אחריי הכל אני זה שמתגייס ואני מספיק גדול בשביל להחליט. אחי שהיה בקרבי כל הזמן אמר לי שהוא רוצה שגם אני יהיה בקרבי אבל היום תנחשו למה הוא אמר לי תחשוב על ההורים המצב במדינה קשה הם דואגים תלך בהתחלה למקום שהוא לא קרבי ואז כשהמצב ירגע תלך לקרבי הם יקחו אותך ישר. ואני לא רוצה אני פשוט לא רוצה שום דבר אחר חוץ מקרבי זה קצת ארוך אני יודע
אבל חבר´ה תעזרו לי לצאת מזה, תנו לי עצות מה להגיד להם, להסביר להם אחד ולתמיד, שיבינו. הם מורידים לי את הביטחון וזה מקשה עליי.. אחים ואחיות שלי אני זקוק לכם!!! אמיר, הנואש...
 

yaya101

New member
ישר כוח אחי

כל הכבוד קודם כל על הנחישות דבר שני תגיד להם שלא מעניין אותך ואין דבר בעולם שיניע אותך מזה ועוד כל מיני משפטים מהסוג הזה וככה הם יבינו לאט לאט שאין עם מי לדבר ואז יעזבו אותך בשקט
 
אני לא מבין את אמא שלך

הרי היום בכל מקום מסוכן . יש זמנים שיותר מסוכן להיות אזרח מאשר חייל בקרבי. אם אמא שלך לא תישן בלילה בגלל שאתה בקרבי היא הייתה צריכה מתחילת האינתיפאדה להתחיל לא לישון בלילה. תסביר לה שהיום בכל מקום מסוכן ודווקא לדעתי בקרבי פחות מסוכן מאשר ללכת ברחוב. דבר שני המ זאת אומרת אתה צריך לשנות את הבחירה שלך בגלל אמא שלך? מה היא זו שחיה את החיים שלך או אתה? זה החיים שלך ותלך לאן שאתה רוצה. אתה לא צריך לסבול 3 שנים בצבא רק בגלל שהיא זו שלא רוצה לסבול בלילה.
 
אה ועוד משהו

תסביר לה בנוסף שבעצם אתה זה שתסבול 3 שנים בגלל שהיא זו שלא רוצה לסבול ואז היא תבין שאתה סובל בגללה וזה גם יגרום לה סבל מיותר. תסביר לה את כל הדברים האלו.
 

אמיר גל

New member
זה מה שאני מנסה להסביר לה..

אבל היא בשלה.. מה נעשה זאת אמא כל אמא מעדיפה שהבן שלה לאיהיה בקרבי אבל כל המשפחה שלי לוחצת עליי במיוחד הופתעתי מאחי שאמר לי שלהיות בקרבי זה חוויה וגם היום הוא אמר לי אבל הוא אמר לי שאני יחשוב על ההורים שלי אם שווה לי שהם לא ישנו בלילה כשאני בקרבי ואני ממש תחת לחץ.. תודה לכל מי שעזר לי אני אשמח לקבל עוד עצות חולה עליכם!!! אמיר.
 

Acid454

New member
תראה...

זאת באמת התלבטות קשה. עשרות אלפי הורים מחוברים היום למקומות כמו רוטר או ישעניוז שמפרסמים על פיגועים נגד חיילים מיידית, וכל פעם שכותבים שם "חייל נהרג בשכם" למשל יש להם כמה שעות של חרדה עד שהם יוצרים עם הבן שלהם קשר. אם המצב לא ישתפר, להורים שלך מצפות 3 שנים כאלו, ככה שבהחלט אפשר להבין אותם. מצד שני כמובן שמישהו חייב לעשות את זה. אי אפשר שכולם יהיו ג´ובניקים... לפי דעתי אתה צריך ללכת לאן שאתה רוצה, למרות ההורים.
 

שגיב18

New member
מכיר את ההרגשה...

כשאמא שלי שמעה שאני הולך לקרבי היא התחילה להחליף צבעים. כשהיא שמעה שהתקבלתי ליחידה מובחרת היא כבר כמעט התעלפה.. מה לעשות, אמא זו אמא ואי אפשר לשנות זאת. אצלי גם היה גורם נוסף שכן התקבלתי ליחידה לא קרבית במודיעין, שאמא שלי מאוד רצתה שאני אלך לשם. איך שכנעתי אותה? לא שכנעתי, אבל אין מה לשעות אם היא תתמוך בך, היא תלך אתך בכל החלטה שתחליט. רק תדאג להזכיר לה כל הזמן שאתה תשמור על עצמך..
 

אמיר גל

New member
צעכשיו היה לי איתה שוב דיבור...

וכבר רציתי לסיים את הסיפור הזה הייתי טיפה חצוף אמרתי לה שהיא יכולה לעשות שמיניות באוויר וכלום לא יעזור לה אני אהיה רק בקרבי ושתתחיל להתכונן לזה נפשית פיזית וכו´ וכו´ והצלחתי "להשתיק" אותה לבנתיים נקווה שהסיפור לא יחזור על עצמו למרות שכמעט בטוח אחותי תעלה את הנושא הזה שוב ואז אמא שלי תתצטרף אליה שוב. אבל אני נחוש בדעתי כמו שלא הייתי נחוש אף פעם ועכשיו אני בטוח שאני רוצה להיות בקרבי כמו שלא הייתי בטוח בחיים שלי! מקווה ומאמין שאני יעבור את זה.. תודה לכולכם אחים ואחיות שלי! אמיר.
נ.ב: אם יש לכם עוד עצות וכו´ אני אשמח לשמוע ולענות
 

עטלף77

New member
אני מציע לך להגיד ש...

אין לך ברירה. כידוע לכולנו הצבא לא נוהג לשאול אנשים בעלי פרופיל קרבי אם הם רוצים להיות בקרבי או לא הוא פשוט שם אותם שם. וגם, תשאל את אמא שלך האם אתה יותר טוב במשהו מהחיילים האחרים שכן נמצאים בקרבי? למה שהאמהות שלהם ידאגו והיא לא? אתם משפחה מיוחדת או משהו כזה? לצערנו הרב כל אמא במדינה המטורפת שלנו עוברת את התהליך הזה ואפילו כמה פעמים לפעמים. מה שלא הורג מחשל ומה שהורג מחשל את האמא
 

אמיר גל

New member
לעטלף 77

אחי ברור שהצבא לא שואל אם אני רוצה קרבי או לא גם יש לי פרופיל 97 וגם אמא שלי יודעת שאי אפשר לעשות כלום הקטע הוא שסידרו לי פרוטקציה בחעיל האוויר ואני לא רוצה להיות שם אני פשוט צריך לחתום בבקו"ם שאני לא רוצה להיות בקרבי ואני לא הולך לשם אבל זה לא מה שאני יעשה שישלימו עם זה אחי היה בקרבי גם אני אהיה ואם הם משלימים עם זה או לא זה כבר בעיה שלהם. אמיר.
 

me123

New member
יש דרך שהיא ביניים גם זה וגם זה...

תלך לקרבי פחות מסוכן כמו נ"מ תותחנים הנדסה או משהו בסיגנון. גם תהיה בקרבי וגם תהיה פחות בסכנה
 

אמיר גל

New member
זהו שאני לא רוצה להיות שם אחי..

אני רוצה להיות בגולני או חירמ"כ אבל אני מוכן לעשות קורס נהיגה ולהיות נהג קרבי בצבא שזה קצת פחות מסוכן אמיר.
 

me123

New member
דבר ראשון, אחותי...(אני בת) דבר שני

אתה בטוח שיש כזה דבר נהג קרבי?
 

אמיר גל

New member
לאחותי ../images/Emo13.gif

ברור שיש דבר כזה כל הג´יפים שנמצאים בתוך השטחים וכל הג´יפים שעושים סיורים והג´יפים שעושים מרדפים אחר מחבלים מי נוהג עליהם?
אמיר.
 

me123

New member
ועוד משהו...

מה עדיף לדעתך, להכנע לדרישות של אמא שלך ולא לעשות קרבי בכלל, או לעשות משהו קרבי יותר "קל" ושניכם תקבלו את מה שרציתם (פחות או יותר)?
 

אמיר גל

New member
בגלל זה....

העליתי לה את ההצעה להיות נהג קרבי שזה פחות מלהיות לוחם אבל זה גם קרבי אני ישתתף בפעילות השוטפות מארבים וכו´
 

Acid454

New member
שימו לב שימו לב

פעם ראשונה בתולדות מדינת ישראל שמישהו אומר "אני רוצה להיות" ו- "חירמ"כ" באותו משפט - אירוע היסטורי!
 

אמיר גל

New member
חחחחחחח.........

תאמין לי אחי אני לא מתבייש לשרת שם ואני לא מתבייש להגיד שוב: אני רוצה לשרת בחירמ"כ!!!
 
כן חח

אשכרה הוא רוצה ללכת לחיר"מכ אחי אתה שרוט , אתה כנראה לא יודע מה זה בכלל אבל שיהיה במילא חסר שם כוח אדם אז אם אתה רוצה צה"ל ישמח.
 
למעלה