חבל שלא הייתה לי מצלמה

מצב
הנושא נעול.

gay1982

New member
חבל שלא הייתה לי מצלמה

חבל שלא הייתה לי מצלמה
היום נסעתי ברכבת 224 לתל אביב, אחרי לוד קצת לפני הפנייה לשלוחה של צריפין לשעבר, עברה לידנו רכבת 121 מתל אביב לבאר שבע, דבר רגיל יום ביומו. מה יפה - הרכבת הייתה מערך DD שבדרומו היה כרגיל קטר בובו, עכשיו , בצד הצפוני של הרכבת היה מחובר קטר בובו נוסף, כנראה הייתה תקלה בתל אביב אז הוסיפו קטר נוסף - כי גם ככה לא היה ציוד נייד פנוי. פעם ראשונה שאני יודע שרכבת DD בשירות סדיר נוסעת עם שני קטרי בובו במבנה ראש זנב. חבל שלא היתה לי מצלמה...
 

fireman

New member
ושוב לא התקשרת! ../images/Emo46.gif

חבל שלא הייתה לי מצלמה
היום נסעתי ברכבת 224 לתל אביב, אחרי לוד קצת לפני הפנייה לשלוחה של צריפין לשעבר, עברה לידנו רכבת 121 מתל אביב לבאר שבע, דבר רגיל יום ביומו. מה יפה - הרכבת הייתה מערך DD שבדרומו היה כרגיל קטר בובו, עכשיו , בצד הצפוני של הרכבת היה מחובר קטר בובו נוסף, כנראה הייתה תקלה בתל אביב אז הוסיפו קטר נוסף - כי גם ככה לא היה ציוד נייד פנוי. פעם ראשונה שאני יודע שרכבת DD בשירות סדיר נוסעת עם שני קטרי בובו במבנה ראש זנב. חבל שלא היתה לי מצלמה...
ושוב לא התקשרת!

הייתי מחכה לה בבאר שבע
 

fireman

New member
אני שולח לך שוב במסר אישי

חשבתי להתקשר
אבל החלפתי מכשיר ולא היה לי את הזכרון
אני שולח לך שוב במסר אישי
באיזה שעה זה היה? הייתי היום 3 פעמים על הקטע בין מרכז לצפון ולא נתקלתי אפילו בIC3.....לא נתקלתי ברכבות בכלל.
 

gay1982

New member
היום היו איחורים רציניים בקטע מרכז

אני שולח לך שוב במסר אישי
באיזה שעה זה היה? הייתי היום 3 פעמים על הקטע בין מרכז לצפון ולא נתקלתי אפילו בIC3.....לא נתקלתי ברכבות בכלל.
היום היו איחורים רציניים בקטע מרכז
צפון אפילו ברכבות של הבוקר. הרכבת שדיברתי עליה הגיעה ב18:30 לבאר שבע מרכז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה