חבל שלא הייתה לי מצלמה
חבל שלא הייתה לי מצלמה
היום נסעתי ברכבת 224 לתל אביב, אחרי לוד קצת לפני הפנייה לשלוחה של צריפין לשעבר, עברה לידנו רכבת 121 מתל אביב לבאר שבע, דבר רגיל יום ביומו. מה יפה - הרכבת הייתה מערך DD שבדרומו היה כרגיל קטר בובו, עכשיו , בצד הצפוני של הרכבת היה מחובר קטר בובו נוסף, כנראה הייתה תקלה בתל אביב אז הוסיפו קטר נוסף - כי גם ככה לא היה ציוד נייד פנוי. פעם ראשונה שאני יודע שרכבת DD בשירות סדיר נוסעת עם שני קטרי בובו במבנה ראש זנב. חבל שלא היתה לי מצלמה...
חבל שלא הייתה לי מצלמה
היום נסעתי ברכבת 224 לתל אביב, אחרי לוד קצת לפני הפנייה לשלוחה של צריפין לשעבר, עברה לידנו רכבת 121 מתל אביב לבאר שבע, דבר רגיל יום ביומו. מה יפה - הרכבת הייתה מערך DD שבדרומו היה כרגיל קטר בובו, עכשיו , בצד הצפוני של הרכבת היה מחובר קטר בובו נוסף, כנראה הייתה תקלה בתל אביב אז הוסיפו קטר נוסף - כי גם ככה לא היה ציוד נייד פנוי. פעם ראשונה שאני יודע שרכבת DD בשירות סדיר נוסעת עם שני קטרי בובו במבנה ראש זנב. חבל שלא היתה לי מצלמה...