ז.ה.י.ר.ו.ת !! (לקרוא ולהעביר הלאה)

ishaitaif

New member
ז.ה.י.ר.ו.ת !! (לקרוא ולהעביר הלאה)

רוכבי שטח שימו לב !!!!! חבלים וכבלים חוסמים נתיבי רכיבה בכל אזור יערות מנשה.. חלקם אינם מסומנים באופן בולט ומהווים עד סכנת מוות !!!!!! זה כמה ימים שאני רוכב באזור (גר במענית) ואני למזלי נזהר באופן מיוחד בירידות ולכן הצלחתי לעצור לפני ש"נכנסתי" בכבלים... חשוב להעביר מידע זה אל כמה שיותר רוכבים.... ולמי שמכיר טוב את האזור כמה נ.צ למחסומים מסוכנים חלקם מחושמלים !!!! (לא כולם)..... 1. ירידה בדרך חדשה 6על2 ליד ברקאי 2. ירידה ממגדל תצפית (קק"ל) ליד כפר אום אל כותוף מערבה.. באמצע הירידה - מחסום 3. המשך הירידה לכוון צפון לקראת קישור לכביש המחצבה - מחסום 4. בירידה ממושב נווה אילן לכוון המחצבה - מחסום מחושמל !!!!! ועוד.............................. יש לשים לב קיים גם חוט חישמול לתיחום שטח המרעה של הפרות שלפעמים עובר גם באמצע המסלול רכיבה ........ לסיום.... במרץ וחלקית באפריל כדאי לנצל למכסימום את הרכיבות.. מזג האוויר מעולה והפריחה........ אח"כ חום.... לחות.....צחיחיות.......עד נובמבר.... תרכבו ותהנו (על ההטיה: תרבחו ותסעדו) dji
 

מאדמאן

New member
מפחיד !! להגיש תלונה במשטרה !!

זה ממש כמו מטעני חבלה הדבר הזה - ללא אזהרה ? ללא ציון ? מה זה ?? להגיש תלונה למשטרה - רק כדי שיעשה מזה עניין ולא משום שהם יטפלו ... לדעתי מדובר בעבריינים מסוכנים ביותר - אם הנושא הזה לא יטופל נשמע בקרוב על הרוגים מהסיפור הזה. כידוע במושב עולש נהרגה אישה שהיתה ישובה על טרקטורון כשבעלה נהג אותו והוא הספיק להוריד את הראש והיא לא - ולכן נהרגה במקום !! מה שאתה מספר לא פחות מסוכן!!! אני מציע להקפיץ את הידיעה ולטפל בה באמצעות המשטרה.
 

ishaitaif

New member
מסובך להגיש תלונה.. ההסבר...

שטחי המרעה ברובם שייכים לקק"ל אשר פועלת בשתוף פעולה ותאום עם רועי פרות ובעלים של פרות. מצד אחד חברת קק"ל מקצה לרועה פרות שטח מוגדר אליו מוכנסות פרות למרעה שמטרתו דילול הצמחייה העשבייה ודישון השטח ומצד שני מקבל רועה הפרות שטח מרעה שהוא גם שטח מחייה הכולל מזון חופשי.. ההסדרים ידעים ומוגנים בחוק... היחידים ש"אוכלים אותה" הם רוכבי האופניים הנהנים בכל ימות השנה ברכיבה באזורים שבאופן תיאורטי אין להם זכות רכיבה בחוק....... על רוכבי האופניים לצאת למאבק על עצם הסכנה בפריסת הכבלים ולא ללכת לכוון משפטי.... האם משהו ירים את הכפפה אל מול איגוד האופניים בארץ.... אני אנסה .
 
למעלה