זרקו אותיייייייייייייייי בגללללללללל שרשמתי 3 פעמים אפצ`י אוף!!!!!! גם להיות מצוננים אסור יותר!?!?!?
ט טוש טוש New member 10/6/01 #1 זרקו אותיייייייייייייייי בגללללללללל שרשמתי 3 פעמים אפצ`י אוף!!!!!! גם להיות מצוננים אסור יותר!?!?!?
ד דודי התותח!!! New member 10/6/01 #5 טושטוש... נעים מאוד, אני דודי התותח, והחלמה מהירה שלך, דודי ה-תותח ;-p