זרעי המרוקוליס

אלי חדש

New member
זרעי המרוקוליס

בגמר פריחת ההמרוקוליס מתקבל פרי גדול. כאשר מתיבש הפרי ומתבקע יש בתוכו מעין דפים דקיקים בכמות אדירה המתפזרים לכל עבר עם כל משב רוח. לא נצפו זרעים שמחוברים לדפים אלה. בחבילת זרעים קנויה מקבלים זרעים ממש ולא את הדפים הנ"ל. משהו ניסה להנביט המרוקוליס ? אני יודע שהריבוי הפשוט הוא על ידי חלוקה. אך להמרוקוליס זנים וצבעים רבים כיצד מגיעים לזרעים ?
 

טסונמי1

New member
מעולם לא ניסיתי בדרך כלל האינדיקציה

שלי להצלחה בזריעה היא התוצאה בשטח אמריליס אגפנתוס והמוריקליס מעולם לא נבטו מעצמם בשטח למרות נשירת זרעים רבים-[להבדיל מחבצלת החוף]בכל אופן שווה לנסות
 

אלי חדש

New member
העינין הוא לא עם יצליח או לא אלא

איפוא הזרעים מסתתרים בגלל שבפרי כל הדפים האלה ללא זרעים סתם מפרשונים שעפים ברוח. או אולי צריך לבצע הפריה ידנית על מנת לקבל זרעים בצמוד לדפי המפרש האלה.
 

טסונמי1

New member
../images/Emo32.gif-אני מה זה גאב בעצמי- אבל ממשא

אני מחוברת דרך המחשב הנישא של הבן שלי-וזה לא פשוט- אין עכבר ואין לי את המועדפים שלי והצדדים הפוכים-ואסור לעשן ולא לאכול ------תכף אצא מדעתי.........
 

inbarm

New member
אני חיפשתי ברשת לגבי האגפנתוס

ומצאתי בכמה אתרים שבהחלט אפשר להנביט מזרע. אספתי שלל זרעים והניסוי בעיצומו. עדכונים בהמשך. ענבר.
 

מוטי בר

New member
יש דרך נוספת לריבויו.בנים על הגבעול

של הפריחה, שאם לא גוזמים אותו הוא נשאר ירוק ומצמיח ניצנים של גבעול רגיל וזה קורה בעיקר בזנים בעלי הפרח הגדול בצבעים החום,האדום, והצהוב. בהם גם הזרעים פוריים לעיתים אך נדמה לי שיש בעיה של תיזמון לקוי בין אברים זכריים ונקביים בפרח דבר המונע האבקה טובה. בצורה מלאכותית יש זרעים, וכך גם בציפור גן עדן הרגיל שבו אין זרעים ללא האבקה מלאכותית, לא הבננה. שנה טובה וגמר חתימה טובה. בידידות, מוטי.
 
למעלה