זקיק גודל 10 וזקיק גודל 11 - יום 3 למחזור

זקיק גודל 10 וזקיק גודל 11 - יום 3 למחזור

היי בנות,

אני קוראת כאן המון ( אבל ממש המון ..כל יום ...יש פורום למכורות?!). מעולם לא כתבתי כאן, כי האמנתי בכל ליבי שהפעם זו הפעם ,ואני כבר לא אצטרך את הפורום המדהים הזה (תמימה משהו..
).

אבל עכשיו לקראת הסבב הרביעי , התפקחתי מעט ובתקווה מחודשת "שהפעם זו הפעם" החלטתי לקבל מעט תמיכה מהנשים המדהימות בפורום הזה, ואולי אפילו אקבל עצה או שתיים


אז קצת רקע - בעלי נשא CF, ללא צינורית זרע. עברנו IVF1 ICSI שהניב 5 ביציות מופרות (מתוך 9 ביציות). האמבריולוג הגדיר את העוברים "יפים" ( כולם התחלקו ל- 8 תאים. 3 עוברים ללא שברים כלל והשאר עם מעט מאוד שברים). החזירו לי עובר טרי אחד ו - 4 עוברים הוקפאו. אחרי שבועיים בטא 21 (!!!)- כל כל שמחנו וכל כך היינו מאושרים! אני בהריון בניסיון הראשון, ועוד ביום הנישואים הראשון שלנו!!!!! אז למה אמרו שזה כל כך קשה בטיפולים, הכל שטויות... יום למחרת דימום - הריון כימי

ניסיון שני- סבב מוקפאים- החזירו לי מוקפא אחד ( השני לא שרד )- בטא שלילית. סבב שלישי- החזירו 2 עוברים מוקפאים - בטא 546 פרוגרסטרון 19 ( וואווווו בטוח תאומים, תכנונים לאיך נקרא להם, איזה טפטים יהיו בחדר, איך הם יראו - אושר מטורף - שנינו בעולם הורוד והמושלם שלנו .. אני עם הליטופים על הבטן.. מאושרת עד הגג.. בטא שנייה 813 פרוגרסטרון 21- אוקיי עלה פי 1.5 .. לא פי 2 - לא נורא בפורומים כתוב שגם פי 1.5 זה טוב.. ואז יומיים אח"כ בטא 260 ( מהההה???? איך??? ) - הריון כימי.


החלטנו לקחת חודש הפסקה, להחזיר לעצמנו "את עצמנו" ואני מתביישת להגיד שהיה לי חודש מ-ד-ה-י-ם (!!!) - בלי להתעסק בספירת ימים, בלי לנתח כל נתון שמתקבל בתוצאות הבדיקה, בלי לחרוש את כל הפורומים האפשריים, בלי הקרינון המעפן הזה שלא נתן לי להתקרב לבעלי האהוב, בלי הרדיפה הלא נורמלית הזאת אחרי משהו שאמור היה לבוא טבעי והכעס של למה זה קורה לנו, בלי החוסר הריכוז בעבודה שתוקפת אותי בתקופות האלה.. חודש לעצמנו לעשות כל מה שבא לנו ( וכמה שבא לנו
). ועכשיו הגיע הזמן לחזור..

יש לי כמה שאלות:
1. התשובה שקיבלתי מהרופא שלי לגבי ההריונות הכימיים זה שבשלב זה - אין מה לבדוק כי רוב הסיכויים שהכל בסדר איתי - אז למה זה קורה??
2. היום בבוקר עשינו את הבדיקות דם והאולטרסאונד לקראת סבב IVF2 (יום 3 למחזור!)- הבדיקות דם יצאו בסדר גמור אבל מה.. יש לי בשחלה הימנית זקיק 10 מ"מ וזקיק נוסף 11מ"מ. נאמר לי להזריק היום "אלונבה" ולבוא רק ביום חמישי לבדיקה. פעם ראשונה שבשלב כזה היו לי זקיקים מעל 10 מ"מ - קרה למישהי מכן דבר כזה ? מה זה אומר? האם זה לא מאוחר מדי לבדוק רק ביום חמישי מה קורה עם הזקיקים?

סליחה על האורך ותודה מראש על התשובות
 

TryingToBaby

New member
מה תוצאות בדיקות הדם?

נשמע קצת מוקדם באמת בשביל השלב הזה של המחזור. אולי מדובר בציסטות?
(נ.ב - אני רואה שהאלונבה נהייתה פופולארית:)
 
מהמחלקה נמסר לי שהבדיקות תקינות

וכשציינתי בפני האחות את התוצאות של האולטרסאונד, היא אמרה שזה בסדר ושהבדיקות יצאו מצוינות.. אין לי את הערכים של הבדיקות...

לגבי האלונבה, בהחלט הפכה לפופולרית ולא סתם.. עד יום חמישי אני לא צריכה להזריק כלווווום! והזריקה היום היתה סופר קלילה :))
 

אילושון

New member
אלונובה מהניסיון שלי

אלונובה זו זריקה יחסית חדשה, שמזריקים פעם אחת והיא למעשה מחליפה הזרקות של 6 ימים. מטרתה הראויה לשמה...היא לחסוך לנו ימי הזרקות כואבים ומתישים

אצלי, לאחר ההזרקות, נצפה לול גדול ולדברי הרופא שלי הוא לא יכול היה "להשתלט"..ולא היתה לו שליטה על התוצאות...וגם אמר שהוא לא יודעת מה בדיוק שמים בתוך הזריקה הזו...ולכן אמר שהוא חושב שלא ישתמש בה בהמשך .......(אם הבנתי נכון מדבריו, גם לגבי מטופלות אחרות)
הסבב שבו הזרקתי אותה גם הופסק, אבל לא רק מהסיבה הזו.

מבחינת מחיר היא עולה משהו כמו 300 +.

בהצלחה !
 
אלונבה

אלונבה הינה זריקה בודדת שמחליפה את 7 הזריקות היומיות הראשונות של תכשירי FSH דומים (פיוריגון או גונל F). הזריקה ידידותית ביותר והיא אינה מתאימה לנשים הסובלות או סבלו בעבר מגירוי יתר של השחלה או מרזרבה גדולה של זקיקים. המיוחד בה שהיא בעלת השפעה ארוכת טווח, כך שזריקה אחת מקבילה להזרקה יומית של פיוריגון במשך שבוע. ייחוד נוסף של תרופה זו היא שהמינון המומלץ נקבע על פי משקל האישה.

אתמול בערב הזרקתי את האלונבה , הייתה מאוד ידידותית ולא כואבת בכלל..
 

טוליתי

New member
אחרי שני הריונות כימיים, יש מקום לבדוק

קרישיות יתר. לעיתים קרישיות יתר היא הגורם להפלות. לדעתי, אחרי כל המאמצים שתם עושים בדרך להריון, חשוב לתת את הדעת גם בכיוון הזה.

לרוב, הקופה מממנת את עלות הבדיקות (באופן חלקי) רק לאחר שלוש הפלות, אך היו חריגים (מכתב מהרופא המציין שאת לאחר שתי הפלות (לא כימיים) ואם יש הסטוריה משפחתית מדרגה ראשונה של בעיות המטולוגיות ו/או הפלות יכול לעור. בכל מקרה, עלות הבדיקות בפרטי היא כ-1500 ש"ח.

שני זקיקים גדולים לפני ההזרקות הם לא מאורע נדיר, כבר נדרשת להתחיל להזריק, אז הפתרונות אינן רלוונטיים....

בהצלחה
 
שוחחתי עם הרופא בנוגע לקרישיות היתר

|
במעמד תכנון הפרוטוקול החדש, התשובה שלו היתה שאין מה לבדוק שרוב הסיכויים שהכל תקין אצלי, ובכל מקרה רק אחרי הריון כימי נוסף אולי יהיה כדאי לעשות את הבדיקה הזאת. ניסיתי להתעקש אבל הוא די הבהיר שאין מה לבדוק , אלא להתחיל סבב נוסף.

לגבי הזקיקים, לא כדאי שאתעקש על מעקב יותר קרוב (לפני יום חמישי), הרי לפי התשובה שלך יש פתרונות למקרה כזה - אז למה נאמר לי להזריק ??? יש סיכוי שזה ציסטות והטכנאית לא אמרה???

אני מודה לך מאוד על התשובות
 

netwise

New member
מה פתאום לחכות לעוד כימי. תתעקשי

אני בקשתי מהרופא לבדוק קרישיות על סמך זה שלא נקלטתי מעולם והוא לא היסס
בכל מקרה, בענין אחר - הפרוגסטרון 19? 21?
אולי הערכים של המעבדה אחרים אבל צריך להיות הרבה יותר גבוה לפי הערכים שאני מכירה
אולי לבקש תמיה בזריקות?
 
אז זהו.. שהפעם נתנו לי לתמיכה

זריקות פרוגרסטרון ריטארד כי הרופא אמר שהפרוגרסטרון נמוך.. זריקות שאני חוששת מהן מאוווודדדדדד..


לגבי בדיקות הקרישיות - הרופא הסביר לי שבגלל שנקלטתי פעמיים, רוב הסיכויים שמדובר בעובר לא תקין מבחינת הכרומוזומים לאור בעיית האזוספרמיה שלנו (או איך שלא כותבים את זה, ושנפלנו על סטטיסטיקה לא טובה....

אוףף עכשיו כבר התחלתי עם הסבב - כך שאני בתקווה שהוא צודק והפעם יהיו לנו עוברים מושלמים, וסוף סוף אעבור את הבטא השנייה בשלום.. וכמובן 9 חודשים מאושרים
 

Lexie1

New member
לגבי הקרישיות

יתכן והרופא צודק ומאחלת לך שהכל בסדר. אבל לחכות לכימי נוסף ואז לבדוק, לי נראה לא פייר כלפייך. אולי יש רופא משפחה שיכול לתת חלק מהבדיקות והשאר לעשות בפרטי.
 
למעלה