זקוק לעצה\ות...

זקוק לעצה\ות...

שלום, אני חדש..פעם ראשונה פה בפורום.. אז ככה: יש לי חברה כבר 3 שנים היא 24 אני 27 אחרי כשנה- שנה וחצי של קשר עברו לגור כשנה-שנה וחצי ביחד, אח"כ נסענו לטיול לחו"ל ביחד היא 3 חודשים ואני 4.5 (היא חזרה מוקדם מסיבות משפחתיות ואני המשכתי עוד קצת..) סה"כ הכל עובד בצורה טובה אין כלכך ריבים ויש הבנה אכפת אחד משני, ודואגים וכל זה.. הבעיה היא כזאת.. חברה שלי דיי בטוחה בקשר וטוב לה והיא רוצה להמשיך הלאה.. (לחתונה בעתיד) אני מצד שני לפעמים כן בעניין ולפעמים לא.. חשבתי על זה קצת עם עצמי והגעתי למסקנה שאני לא מסתפק במה שיש ומסקרן מה היה אם היינו נפרדים והייתי חוזר להיות רווק ויוצא עם אחרות (היא קשר רציני ראשון שלי ולפני זה לא יצאתי עם הרבה בחורות), אולי אני גם לא מעריך תקשר וגם יש לי נטייה שכשמשהו לא טוב לי או שיש תקופה שרע לי אני נוטה לרצות לסיים את הקשר כאילו שזה מה שיסדר לי את החיים, ההתחלה החדשה במקום לשקם את הקיים.. מה שמפריע לי בקשר זה שאין את הריגושים שיש בהתחלה של קשר.. ושהוא סוג של שגרתי. אך מצד שני אני יודע מה היתרונות שלו ואם אני יפרד ממנה לא בטוח שאני אמצא קשר או בת זוג טובה יותר אבל מצד שני אולי כן.. מה שמפריע לי בחברה שלי זה לפעמים המראה החיצוני.. ולפעמים היא אימפולסיבית מידי ולפעמים בעיות בריאות (לא משהו רציני מידי אבל מתחילים לטייל בין רופאים). מצד שני יש לה יתרונות רבים כמו- דואגת,אוהבת,אכפת לה, חרוצה,נותנת לי "אוויר" שאני צריך, וסה"כ בנאדם חיובי. מי מכם היה במצב הזה ומה הוא עשה ואיך זה השפיע?? וגם עצות אחרות יתקבלו בברכה... בעיה נוספת היא, אנחנו מתכננים לעבור לגור שוב ביחד (כרגע כל אחד גר אצל הוריו אחרי הטיול, ועד שאני יחליט מה אני רוצה) ואני מצד אחד רוצה שנקנה דירה(בצעד של חיסכון כלכלי ולא בקטע של להפוך את הקשר למחייב יותר לפני חתונה) במקום לבזבז כסף על שכירות (וכסף לדירה יש וסיכמנו כל אחד 50%), אבל בגגל הלבטים שלי לגבי הקשר אני מתלבט אם כדאי לנו ללכת על זה כרגע או להמתין ולראות מה קורה.. רק שבינתיים הכסף מתבזבז על שכירות וגם דירה מסויימת שנראת לנו כנראה תלך לקונה אחר... לגבי חתונה כנראה שזה יהיה רק בעוד כ-3 שנים אחרי שהיא תסיים את התואר, אני את שלי סיימתי לא מזמן וכרגע בשלב חיפושי העבודה.. מה דעתכם גם בנושא הדירה, בקניה שלפני חתונה, למרות שאם בסוף נקנה ונפרד זה יהיה כמו סוג של גירושים... אבל מצד שני אם הקשר כן ישתקם מצידי אז זה צעד חכם לדעתי. חשבתי גם אולי ללכת לטיפול זוגי למרות שזה נראה לי אולי קצת מצחיק כי אנחנו לא נשואים אבל קצת מתנהגים כמו זוג שהוא כן, או אולי רק טיפול פסיכולוגי בשבילי בשביל לפתור את בעיית החוסר הערכה שלי והסיפוק מהקשר אבל מניסיון בעבר עם פסיכולוגים הם לא בדיוק עזרו לי והרגשתי שאני מבזבז זמן וכסף. מחכה לשמוע עצות.. שאולי קצת יעשו לי סדר בראש... תודה מראש!
 
לפי מה שאתה מספר היא בחורה דיי

חיובית ועם כל החסרונות שלה תמיד תזכור שאין מושלם..ואין סוף לחיפושים אחר היותר טוב כביכול..אל תשכח שלבסס מערכת יחסים כזו ארוכה זה לא פשוט..בא לך להתחיל מחדש?!הרי זה טיבעי תמיד בתחילת קשר יש יתר התלהבות וריגושים..החוכמה היא לשמר אותם..לגבי הדירה לדעתי אל תעברו לגור יחד תנו לעצמכם קצת להתגעגע אחד לשני מה שיהפוך אולי את הקשר לפחות שגרתי..בהצלחה!
 
את צודקת..

אבל לי קשה להעביר מהתת מודע אל המודע באמת את כל היתרונות שבה וכל פעם מה שקופץ לעין זה החסרון מבחינת הקצת משקל עודף שיש לה. לא אמרתי שלהתחיל מחדש זה קל ואני רואה מרבים שסובבים אותי שהם לא נוחלים כזאת הצלחה וכלכך מאושרים מתהליך החיפוש עד שכבר מוצאים משהו נורמלי. אבל הבעיה שלי זה שאני לא יודע להעירך את מה שיש.. ולא יודע איך לגרום לעמצי כן להעריך ולהגיד על זה תודה שיש לי את זה כל יום.
 

ק א סי

New member
דבר ראשון, לא לקנות דירה

אתה רחוק מדי ממחוייבות לקשר רציני והעתיד המשותף שלכם לא ברור מספיק. אז תחסכו בדרכים אחרות, מה גם שמומחים אומרים שעדיף לשכור ולא לקנות מבחינה כלכלית טהורה. מכמה השורות שכתבת לא נראה שאתה באמת אוהב אותה. בעיקר צרם לי הנושא של המראה החיצוני. אם אחרי תקופה כל כך ארוכה יחד זה מפריע לך, אז לא בטוח שיש אהבה אמיתית בקשר. גם כל היתרונות שציינת נשמעים לי קצת כמו רשימת מכולת של "התכונות הטובות שיכולות להיות לבת זוג". "סה"כ אדם חיובי" נשמע משהו שאומרים על מישהו מהעבודה ולא על אהבת חיים. אולי כדאי באמת שתעברו לגור יחד. בשכירות. ממילא חתונה מתוכננת רק לעוד כמה שנים. והחיים יחד יובילו אתכם לכיוון מסויים. או פרידה או חתונה.
 
...

למה רחוק ממחוייבות לקשר רציני? לא יצאתי עם אחרות ואני נאמן לה ו-3 שנים זה לא רציני?? ומראה חיצוני הפריע מהתתחלה קצת וזה עניין של לרזות, וזה בתהליכים בכל ה-3 שנים פעם יש עליות ופעם ירידות.. עם הזמן למדתי להתרגל לזה לפני זה בכלל לא הייתי מוכן לתת צאנס לבחורות שהן קצת מלאות ואיתה אמרתי ננסה ונראה מה יהיה ובסוף אנחנו 3 שנים ביחד ועדיין לפעמים אני מרגיש עם זה בסדר ולפעמים זה מפריע יותר. והרשימת מכולת זה כי ככה הדברים קפצו לי לראש אני לא בחור רגשן (שמביע רגשות כלכך) וגם כי המצב רוח לא משהו,אז נכון שזה נראה כמו רשימת מכולת אבל אני לא יודע לרשום את זה אחרת. ואדם חיובי התכוונתי שיש לה שמחת חיים והיא תמיד משתדלת לעודד ולהיות שם בשבילי.. ומעבר לשכירות גם יכול להימשך שנה או שתיים בגלל שזה יהיה נוח או נחמד או כל מיני דברים כאלה וזה לא בטוח שיגרום לי להבין אם זה אהבת חיים או שלא.
 

העצלנית

New member
מצטערת אבל זה ממש מפריע לי

אם אתה באמת אוהב מישהי אתה לא מתרגש מכמה קילו פה ושם ואתה ממשיך לאהוב אותה גם אם היא תעלה עוד 10 קילו, לא אומרת שצריך לשקר אבל להגיד שנתת לה צ'אנס?! מראה חיצוני זה ממש לא מה שחשוב. אני רק חושבת מה אני הייתי מרגישה אם הייתי כל הזמן בלחץ מה בין זוגי חושב על המראה החיצוני שלי ואם זה היום לא מפריע לו ומחר פתאום כן. כשאוהבים מישהו לא רק שלא צריך לעניין איך הוא נראה (לא מדברת על בעיות בריאות ולא על להזניח את עצמך לגמרי), אלא אפילו צריך לתמוך ושהוא ירגיש שלא משנה מה יש לו מישהו שאוהב אותו איך שהוא ותמיד יחשוב שהוא/ היא יפה כמו שהיא. איזה מזל יש לי...
 
בגדול את צודקת

אבל התשובה שלך דיי מאפיינת את המגזר הנשי, אם תבדקי עם גברים בכל מיני גילאים אז אני מניח שלרובם חשוב החיצוניות ולנשים האופי. וצאנס' זה כי ניסיתי משהו אחר הכרנו קצת לפני וידעתי שאנחנו באותו ראש ויש סיכוי גדול שנסתדר וצדקתי, וגם מתחילת הקשר אמרתי לה שזה שהיא קצת מלאה מפריע לי והיא הייתה אמורה לטפל בזה אבל זה לא בדיוק קרה.. אם זה היה משהו שקשה לשנות כמו פרצוף או דברים כאלה אז ברור שאין לי למה לצפות אבל קצת משקל עודף זה דבר שבהחלט ניתן לשנות.
 

Noich80

New member
"...והיא היתה אמורה לטפל בזה"????????

אתה רציני? בהצלחה שיהיה לך. נועה- עשן מאוזני השמנמנות
 
...

היא לא עושה את הדיאטה רק בשבילי, זה גם בשביל עצמה וכנראה כמו שאת יודעת לפי משפטך האחרון יותר קל לחטוא מאשר להצליח לרזות.. ולטפל.. כי היא הייתה כבר בתוך תהליך לא עמדתי לה עם אקדח לראש ואיימתי.
 

Noich80

New member
כתבת:

אני מלאה שנמשך לרזות, והיא מההתחלה היתה קצת מלאה לא בטלפתיה מבחינתי הדיון סגור. מאחלת לך הצלחה רבה
 

Noich80

New member
שוב- בהצלחה שיהיה לך

אני הולכת לישון עם האיש שאוהב אותי ונמשך אלי כמו שאני
 

העצלנית

New member
כי מה לעשות אני אשה

ומה לעשות בעלי אוהב אותי כמו שאני ואני אוהבת אותו בדיוק כמו שהוא, בגלל מה שהוא והתאהבתי בו מלכתחילה בגלל מה שהוא. והתשובה שלך ממש מעצבנת רק שתדע אם הייתי עם מישהו שהיה אומר לי דברים כאלה הייתי מעיפה אותו מכל המדרגות (ועשיתי את זה על דברים אחרים). וגם אני הייתי עם מישהו תקופה מסוימת ולא אהבתי אותו אבל לפעמים זה קורה,אז באמת שזמן זה לא ממש פקטור. ובאמת שעדיף שאני אפסיק פה כי אני מתחילה להתעצבן.
 
למען הסר ספק...

אני לא נגד נשים מלאות\שמנות ושאר ירקות.. ואני לא מנסה להגיד שהן לא בסדר או כן בסדר וזה לא העניין פה. אני מנסה לקבל עזרה ולסדר לי את הראש בבעיה אישית שלי. אם יש כאן כאלה שסבלו בעבר\הווה\עתיד מרגשי נחיתות בגלל מראה חיצוני אז אל תפגעו ממני אני שמח שטוב לכן במה שמצאתן ואתן מאושרות. הלוואי וגם אני אדע לקבל ככה אנשים רק שכרגע זה עדיין לא ככה, ויכול להיות שזה יסתדר לי עם השנים ואולי לא. אז שוב, לא באתי לפגוע במי שלא היתה שלמה עם מי שהיא מכל סיבה שהיא ואם כן פגעתי במשהו שאמרתי אז אני מתנצל מראש כי זו לא הכוונה! אלא רק לקבל עזרה ולסדר לי את הראש בבעיה אישית שלי.
 

העצלנית

New member
תראה אנחנו לא נפגעות

(תאמין לי שאני מספיק נפגעת מעצמי לבד). מה שאנחנו מנסות להבהיר לך שיכול להיות שמה שאתה מרגיש זה לא מה שאתה חושב שאתה מרגיש. כי אנחנו מנסות להבהיר איך בתור נשים אנחנו רוצות שבני זוגנו יתנהגו, ואיזה יחס אנחנו רוצות. לדעתי תחשוב עם עצמך טוב טוב ותחליט דברים שלא רק טובים לך אלה גם טובים לה (לא רק בזמן הקצר אלא גם הארוך).
 
למעלה