זקוק לעזרה

daviel

New member
זקוק לעזרה

שלום לכולם,
לפני קצת יותר מחצי שנה התחלתי לעשות רשיון נהיגה.
את הטופס הירוק הראשון(אז הוא עוד לא היה ירוק) הוצאתי עוד ב- 2000, ובגלל פרופיל צבעי נמוך (לא אפרט מהו אבל בשביל לא למשוך תגובות מסוג "מגיע לך יא משתמט" אגיד שהוא יותר רפואי מנפשי) הייתי אמור לעבור מכון רפואי.
עברתי בהצלחה, קיבלתי אישור אך לא סיימתי את הקורס מסיבות שונות...
בסוף שנת 2005 חידשתי את הטופס, ללא שום בעיה ועיקוב או בקשה לעבור שנית את המבדקים במכון...אבל גם אז לא יצא לי לסיים את הכל, הסיבה העיקרית-חוסר זמן.
בטופס האחרון של 2011 שחכתי לסמן X בסעיף של "האם נבדקת פעם במכון.." אבל ברגע אחרון תיקנתי, סימנתי X במקום הנכון והפקידה במשרד ישר שמה לב, שאלה האם נבדקתי, שאלה גם למה, הרימה טלפון, הקריאה את הת"ז שלי ואז באישור של מישהי בקו השני חתמה לי וסימנה שאני כשיר.

עכשיו... כשאותה פקידה היית אמורה לאשר לי משהו בטופס לפני טסט פנימי, וזה אחרי 38 שיעורים, תאוריה וטסט שהובטח בחודש הקרוב, אותה פקידה חזרה בעצמה - חייב-חייב מכון רפואי היא אומרת (!)
למה - לא ממש הבנתי. קודם היא ניסת להאשים אותי שתיקנתי את הסעיף בטופס לאחר שהיא חתמה(למה לי?), אחר-כך היא אמרה שלמבדקים במכון יש תוקף של שנתיים. הראיתי לה טפסים ישנים והוכחתי לה שזה לא כך ובעבר חידשו לי את הטופס ללא שום עיקוב לאחר כמעט 6 שנים. כלום לא עזר. וגם עובדה שבגלל "טעות" שלה הוצאתי כבר בסביבות 5,000 ש"ח בהיותי "לא כשיר" לא ממש הזיזו לה...

כל זה קרה בסניף של המשרד ומקומי קטן עם פקידה אחת ולא הכי מקצועית כנראה. אני חושב לפנות לסניף ראשי בצפון על מנת לדבר עם מישהו יותר בחיר, אם כמובן יש אפשרות כזאת לפשוט-עם כמוני.
הרי ההגיון אומר שאם היה לי רשיון נגיד משנת 2005, לא היו מפנים אותי למכון ללא עבירה כלשהי, איזו סיבה נתתי להם עכשיו?
אני מאמין שלא תהיה לי בעיה לעבור מבדקים\מבחנים של המכון שנית, הבעיה היא הזמן - כל התהליך עלול לקחת חודשים אם לא חצי שנה או יותר.

האם יש טעם להתווכח ולנסות להוריד את המכון מהפרק? או שעדיף לפנות לאורך דין? הצעות תתקבלנה בברכה. תודה.
 

daviel

New member
או.קיי. תודה

חשבתי כך.
האם יש טעם לדבר עם אחד הבחירים במשרד הרישוי? זה יכול להוביל לאנשהו, יש שם בכלל עם מי לדבר?
 
למעלה