זקוק לעזרה בזיהוי שיר

starrywolf

New member
זקוק לעזרה בזיהוי שיר

שמעתי שיר ברדיו (99FM) ששר גבר (החבר שלי אמר שזה נשמע לו כמו בוב מארלי) והחלק שכן הצלחתי לזכור מהפזמון שלו נשמע ככה: ____ When The Clouds I Can Feel The Heat Of The Sun Rise ובסוף הפזמון הוא אומר "Without You" השיר עצמו די קצבי, לא בדיוק שיר דאנס טיפוסי אבל גם לא שקט במיוחד. תודה רבה מראש.
 

starrywolf

New member
תודה רבה

אני אבדוק את זה ואחזור לכאן במידת הצורך. ושוב תודה
 

starrywolf

New member
זה לא זה ../images/Emo10.gif

השיר הזה נשמע שקט יחסית - השיר שאני מחפש נשמע "בערך" כמו החידוש שעשו לשיר Sunshine Reggae מבחינת קצב. מישהו יודע על איזה שיר מדובר ?
 

starrywolf

New member
לא שמעתי את כל השיר - רק דגימה

ממה ששמעתי זה לא זה אבל אני אנסה לשמוע את כולו ואז אני אדע בוודאות. תודה בינתיים
 

starrywolf

New member
אני די בטוח שזה לא זה

בשיר שאני מחפש הוא אומר בוודאות "Without You" בסוף הפזמון, ובמילים של השיר Blindman אין בכלל את המילים "Without You". חוץ מזה הסגנון והמילים האחרות לא ממש מתאימות ב-100% למה שכתבתי. אם יש לך רעיונות אחרים אשמח לשמוע אותם. ושוב תודה על העזרה.
 

starrywolf

New member
לא ../images/Emo10.gif

על מנת שלא תתאמצי סתם, תחפשי שיר שיש בו (בוודאות) את המשפטים שציינתי כי הם מדוייקים. הפזמון מתחיל במשפט: _______ When The Clouds והמשפט השני הוא (במדוייק): I Can Feel The Heat Of The Sun והמילה שאחריו היא Rise או Rising ובסוף הפזמון הוא אומר בקול שקט "Without You". זה נשמע לי שיר די חדש כי שמעתי אותו כבר כמה פעמים בזמן האחרון. ושוב, הקצב הוא כמו בחידוש של Sunshine Reggae, מעין דאנס קצת איטי. מקווה שהפעם תצליחי/תצליחו לעזור לי יותר.
 

LadyMe

New member
סיכוי קלוש ביותר אבל אולי זה....

Duran Duran - (Reach Up For The) Sunrise
 

starrywolf

New member
תודה, אבל זה לא זה...

רק לפי המילים אפשר לראות שאין דמיון בין מה שאני מחפש לשיר הנ"ל. בכל אופן תודה רבה על הנסיון לעזור. לא חשבתי שהשיר הזה יהיה כל כך קשה לזיהוי, במיוחד מכיוון שהוא די חדש ויש אפילו תיאור די מדוייק של הפזמון (ואם זה עוזר, השיר שודר בשעה בסביבות 12 בלילה (לפני שעתיים) ב-99FM בתכנית של צחי אלבו.) טוב... אני מקווה שהעזרה המיוחלת תגיע בהקדם.
 

starrywolf

New member
טוב, שלחתי אימייל לצחי

אני מקווה שהוא יוכל לעזור לי
שוב תודה לכל מי שעזר/ה ולילה טוב לכולם.
 

starrywolf

New member
בינתיים צחי לא חזר אלי

אבל נזכרתי בעוד שורה מהשיר: "Rushing Over Me" (זה המשפט השלישי בפזמון אם אני לא טועה). הפזמון (שוב): _____ When the clouds I can feel the heat of the sun rise/rising rushing over me ומתישהוא הוא גם אומר "Without You" פליז... שמישהו כבר יפתור לי את התעלומה הזאת...
 

starrywolf

New member
תודה רבה ! ../images/Emo13.gif

אכן זהו השיר המבוקש. תודה תודה ושוב תודה !
 
למעלה