זקוק למידע על אפריליה ליאונרדו 150

davidcla

New member
זקוק למידע על אפריליה ליאונרדו 150

אהלן ! אני מחפש עכשיו קטנוע זול שיקח אותי למרחקים יחסית ארוכים , הליאונרדו ניראה מתאים לי בדיוק . המחיר שלו הוא לא ממש גבוהה והוא ניראה מצויין , הבעיה היא שאני לא ממש מכיר את הכלי הזה (או אחרים...). אתם יכולים לתת לי חוות דעת על הקטנוע הזה? אמינות ? עד כמה הוא יהיה אמין אם אני יסע איתו 60ק"מ ביום ? תודה מראש דוד
 
ליאונרדו 150

אם תיסע איתו 60 ק"מ ביום הוא יחזיק אולי יומיים..... ובלי הומור, זהו אחד הקטנועים הכי פחות מוצלחים שהגיעו לחופי ארץ הקודש, וזה בלשון המעטה....
 

davidcla

New member
כן כמו כולם

אבל הבעיה היא שהוא יקר...:( אין איזו אלטרנטיבה זולה יותר?
 

davidcla

New member
או.קיי

בהחלט שכנעתם אותי.... תודה ומה בדבר ה-yamaha fly one 150 ?? אני לא מצליח למצוא עליו שום מידע... שוב הרבה תודה מראש! דוד
 

VTR SP2

New member
למה אתה נדבק ללקרדות?

אני מבין שאתה מחפש קטנוע זול FLY 1 אם תמצא אז אולי בגן שעשועים שקוע בחול עם עציץ בכיסא. נשארו בודדים מקטנוע זה אם בכלל , זול לקניה אבל לא יחזיק 60 ק"מ ביום. CH 250 יעשה את העבודה.
 

davidcla

New member
אני לא נדבק...

שאלתי על FLY 1 כי אחד מחברי הפורום פה אמר לי שהוא מוכר... הייתי הולך בשימחה על קטנועים כמו הCH או אחרים ברמה הזאת , הבעיה היא שאין לי כסף לדברים האלה :( אני חייל סדיר , זה אומר שאני מרוויח 350ש"ח בחודש...:( ניראה לכם שאני יכול להשיג CH ב4000ש"ח ? דוד
 

theshark

New member
נראה לך שתוכל לממן ביטוח, ציוד

רכיבה ,מנעולים וטיפולים לקטנוע? אם אין כסף ... נוסעים באוטובוס.
 

davidcla

New member
העיניין הוא כזה :

אין לי בעיה עם נסיעה באוטובוסים אבל אני גר מחוץ לעיר (שטחים) ואני רוצה להתחיל עכשיו עבודה בעיר , בשביל זה אני חייב כלי להתניידות בסיסית, ממש לא לצורכי פינוק... ציוד רכיבה בסיס אני יכול לקבל מחבר (מעיל עם מיגונים +קסדה +כפפות) הביטוח הוא אומנם חלק בעייתי... בגלל זה אני חשבתי אפילו ללכת על 50סמ"ק טוב (משהו כמו NRG) ולהנות מזה שאני לא משלם ביטוח חובה בשווי המחיר של הקטנוע. ואולי גם הדלק יהיה יותר זול , השאלה היא האם קטנוע כזה יחזיק מעמד לאורך זמן? או שאני הולך להוציא את כל הכסף שחסכתי בביטוח ,על תיקונים? דוד
 

SCOOTERMAN

New member
אז למה אתה לא אומר שאתה חייל

קודם כל תבדוק אולי מישהו עושה הנחות לחיילים במדים. שנית CH, ליאנרדו זה לאנשי עסקים מכובדים שצריכים לרכב עם חליפה ועניבה, שהרוח לא תקלקל להם את הפנסים במכנסיים, אנשים שצריכים לשמור על נעלים נקיות. בשביל חיילים יש MZ.
עכשיו אני רציני למה לא אופנוע זול ? התחזוקה אפילו של CH עלולה להיות יקרה על תקציב חודשי של 350 ש"ח, MZ לעומת זאת לא צריך אחזקה כלל, פטיש 5 ק"ג פותר כמעט הכל, ומה שלא נפתר עם פטיש 10 ק"ג. מצד שני 60 ק"מ כל יום? אני בתור חייל סדיר הייתי עושה 200 ק"מ פעם בשלושה שבועות או 60 ק"מ כל יום עם אלונקה על הכתפיים. בסך הכל מצבך יותר מטוב.
 

SCOOTERMAN

New member
זה פשוט לא עובד כך

מישהו חכם כבר אמר שרק עשירים יכולים הרשות לעצמם לקנות בזול. אם משהו הוא זול (ליאנרדו) כנראה שיש לכך סיבה, מי שצריך לעשות 60 ק"מ כל יום לא יכול להרשות לעצמו את הליאנרדו דווקא בגלל אותם סיבות שהופכות את מחיר הקנייהשל הלאנרדו לזול. אם אתה מחפש משהו זול לך על ווספה. פתרון נעים זה לא יהיה בשום פנים.
 

VTR SP2

New member
אכן ווספה היא הפתרון

קנה ווספה !!! זול בקניה וזול באחזקה אך לא בטיחותית כל כך. ווספה 200 עם סטרטר מודל 90-93 קונים בכמה מאות שקלים. לא נוח בנסיעה (ויברציות, נרדמות הידיים). 60 ק"מ על ווספה לא תענוג כל כך גדול אבל יש שליחים שעושים את זה יום יום ופי 3 מרחק.
 

VTR SP2

New member
נרדמות בריבוע

הפעם היחידה שנסעתי עם הווספה 30 ק"מ רצוף הייתה גם הפעם האחרונה כי מהויברציות הידיים נרדמו (הרגשה כאילו הולכות עליך נמלים)
 

Great Blue

New member
לא מכיר את התופעה...

החזקתי PX200 שנת 94 הנאה רצופה, נוסטלגיה על גלגלים, איכויות פלדה ואמינות מטורפת, אבא שלי לפני מספר שנים מכר (במצב נסיעה עם הצבע המקורי+סירה) ווספה שנת 77... אח שלי החזיק שנים רבות PX150 שנת 88- מעולם לא הייתה בעיה (מלבד תפיסת מנוע שנבעה מחוסר השקעה מינימאלי) . . . ממש משפחה איטלקית... מעולם אף אחד מאיתנו לא הרגיש הפרעה ברכיבה בגלל עודף ויברציות, אני לא טוען כי מדובר בכלי נוח להפליא ולא בכדי ראיתי רק נקבה אחת עליו כל חיי וגם היא היתה שוטרת בהמתית מהצ'כונה... ממליץ בחום, רק להחליף פלאג מפעם לפעם שאר התקלות נפתרות עם מכת מוט ברזל בצידיה, דבר הנותן לה מוטיבציה לעוד 17 שנות רכיבה.
 

oren_hershco

New member
דווקא נסעתי איתו 60 קמ ביום . . .

החזיק 32000 ק"מ עם תקלה אחת שטופלה ע"י היבואן תחת אחריות. יותר מהנה לרכיבה מכל הקטנועים המקבילים מאותם שנים, אבל מצריך טיפולים שוטפים קצת יקרים. כרגע, כשהכלים כבר בני מספר שנים, זה באמת עלול להיות יותר בעייתי. עדיין מספק הנאה ואיכות נסיעה ליגה אחת מעל המקבילים לו מהמזרח. אורן
 

VTR SP2

New member
רחוק מרשעים ישועה

תתרחק מהקטנוע הזה כמו מאש אם תתעסק עם לאונרדו תשלם ביוקר.
 

enigo

New member
קח דיוק 125....

קצת עדיף על ווספה מכל בחינה חוץ מאמינות, וניתן למצוא בתקציב שלך. שקול ברצינות MZ, לפני כמה זמן היתה פה ידיעה שגדליה ארנון רוצה להפתר מכמה שעדיין שוכבים אצלו במחסן. שווה לברר.
 

VTR SP2

New member
דיוק ב 4000 ש"ח קצת בעייתי

אם תיפול על קטנוע שחוט תשלם ביוקר. סע באוטובוס וזהו אל תשכח שיש לך גם ביטוח לשלם (3000 ש"ח)
 
למעלה