זקוק להמלצתכם ומה ההבדל בין

hezimo2

New member
זקוק להמלצתכם ומה ההבדל בין

כרטיס טלויזיה ולעריכת וידאו. יש לי מצלמה וידאו אנלוגית (מה שאומר איכות לא גבוהה) ואני רוצה לערוך את הסרטים שיש לי. חשבתי לקנות כרטיס טלויזיה ודרכו אפשר להוריד למחשב השאלה אם באמת יש הבדל וכרטיס עריכת וידאו נותן משהו מיוחד אני מתכוון להוציא בסביבות ה300 לא משהו יקר מידי בכל מקרה אם תוכלו להמליץ על מוצר מסוים עם פרטים ,אשמח
 
למעלה