זקוקה לתמיכה דחוף !

דג123

New member
זקוקה לתמיכה דחוף ! ../images/Emo7.gif

נמצאה אצלי ציסטה גדולה בשחלה השמאלית ואני במעקב בבית חולים. יש חשש לניתוח,ולכן חשש ללידה מוקדמת מהצפויי. אין לי שום מידע בנושא ולכן פניתי לפורום הזה, שאני מאמינה שפה אמצא תמיכה ואוזן קשבת. מאוד הייתי רוצה לדעת מאיזה שבוע של לידה מוקדמת יש לעובר סיכויי טוב לחיות?? אני מפחדת מאוד ממני
123
 

אשנתי

New member
תפני לפורום הורים לפגים

יש להם הרבה יותר מידע ונסיון בתחום לידות מוקדמות. אני יודעת שלעוברים משבוע 32 יש סיכויים מאוד טובים (מעל 90%). אי אפשר לחכות עם הניתוח עד אחרי הלידה?
 

פלגיה

New member
יש לי שכן חמוד ומתוק

בן עשרה חודשים, שנולד בשבוע 26 במשקל 880 גרם. זה מספיק מוקדם בשבילך או שאת רוצה סיפורים יותר אופטימיים? יש לי גם חברה שעברה בהריון ניתוח להוצאת ציסטה מהשחלה, וההריון המשיך כשורה (הילד עכשיו בכיתה ה') בהצלחה
 

Tנקר בל

New member
../images/Emo10.gif

יש לי קרובת משפחה שנמצאה אצלה ציסטה בשחלה במהלך ההריון. הרופא שלה היה נחרץ שיש צורך לנתח מיידית, רופא מומחה אחר שאליו הגיעה להתייעצות, המליץ לחכות, ובסופו של דבר היא לא נותחה בזמן ההריון. לכן אני סבורה שכדאי לפנות לפני שמחליטים על ניתוח למומחה נוסף (רצוי לפנות מבלי ליידע מראש בדבר ההמלצה של רופאי ביה"ח שמנהלים את המעקב).
 

דג123

New member
מה שמוזר זה שיש מעקב רק בעוד

3 שבועות שזה נראה לי המון. והרופאת אולטרסאונד אמרה לי שבפעם הבאה לא לבוא דרך מיון כי היא לא תבדוקר אותי... מותר לה לעשות דבר כזה? 3 שבועות זה כמעט חודש !! זה מעקב? אני לא מרגישה שהקופת חולים או הבית חולים ממש מקצועיים.
 

קנגה רו

New member
יקירה - זה הזמן להפוך שולחנות

א. גשי מיידית לקופת החולים ובקשי הפניה למעקב באחת היחידות להריון בסיכון גבוה בבתי החולים. והיה ולא תקבלי - תתחילי להפוך שולחנות לאיים ולהרים את הטון. לצערי זו שיטה שמצליחה.
 
באיזה שבוע את עכשיו../images/Emo35.gif

יש לי חברה שנותחה לטיפול בשחלה במהלך הריון, בשבוע די מוקדם, והכל עבר בשלום. לגבי סיכויים של פגים: כיום, שבוע 24 נחשב גבול החיות. מאוד לא מומלץ ללידה, כי יש אחוז גבוה מאוד של סיבוכים. החל משבוע 28 זה די על "הצד הבטוח" (במיוחד אחרי זריקות להבשלת ריאות) ואחרי שבוע 32 זה לא אתגר גדול לפואה, ממש "רק לגדול". הבעיה העיקרית היא שפגייה היא לא מקום נעים להיות בו, גם מבחינת זיהומים וגם מבחינת הניתק מן ההורים, כך שאם אפשר להגיע ל-36 מלא זה הכי טוב. מצטרת לדעה שכדאי ללכת לחוות דעת נוספת (אולי ד"ר סוריאנו מתל השומר) וכן לעבור למעקב "היי ריסק", וכמובן, בכל מקרה של כאב עז, ללכת למיון.
 

דג123

New member
מסתבר שעוזר "להפוך שולחנות"

אחרי יותר מחצי היריון. סוף סוף ניזכרו קופת חולים כללי לשייך אותי למעקב היריון בסיכון גבהה. המלצה שלי - פשוט לא לוותר לקופת חולים, כגוף ארגוני הבירוקרטיה שם זה כמו בצבא, וכניראה אחרי שהופכים שולחנות, צועקים, רושמים מכתביי תלונה לפניות ציבור , רק אז הקופת חולים מתעוררת ועושה מעקב היריון כמו שצריך.
 

דג123

New member
הרופאים שיגעו אותי

1. רופא אחד אומר שזה ייעלם 2. רופא אחר אומר צריך מעקב ואולי יפתחו את הבטן בניתוח 3. רופא שלישי אומר שסתם הלחיצו אותי ומקסימום שואבים את הציסטה ואין שום סיכון לעובר וללידה מוקדמת מקווה לטוב, ונישארת במעקב שבוע טוב לכולן
 
למעלה