זקוקה לתזכורת

  • פותח הנושא agur
  • פורסם בתאריך

agur

New member
זקוקה לתזכורת ../images/Emo8.gif

אוטוטו מתרגש ובא יומולדתה הרביעי של עדי. מכיוון שהיא בחרה שהיומולדת יערך בבית ורוצה להזמין את כל החברים מהגן, רציתי להתייעץ (קצת נכנסתי ללחץ). אומנם ניסינו לשכנעה לערוך את החגיגה בחוץ, אבל היא מתעקשת.... ראיתי שהטרנד הנוכחי הוא ימי הולדת מאורגנים ע"י מישהו חיצוני (ליצן, קוסם, מפעיל וכו'). אנחנו ממש סולדים מהעניין. לנוכח העקשנות מאוד מתחשק לי לארגן יומולדת עם טעם של פעם- משחקי חברה, פעילות יצירתית וכו', אבל מה? חוץ מ"כסאות מוזיקליים" אני לא מצליחה להיזכר בעוד משחקים נחמדים. תעזרו לי להיזכר
? ואשמח לעוד רעיונות נחמדים
 

יפעת 27

New member
הוצאת אותי מהארון...

פעם ראשונה שאני כותבת כאן, אז קודם כל נעים מאוד אני יפעת, אמא של יובל ועכשיו: * ים - יבשה * 1,2,3 דג מלוח * משחק החבילה * השחלת נר לבקבוק * תחרות "חיסול" (מי יסיים ראשון לאכול/לשתות?) * מי מעיף צמר גפן עם הפה? * מי מצליח להעביר במבה מצלחת לצלחת בעזרת קש? שיהיה בילוי נעים!
 

לאה_מ

New member
ברוכה הבאה, רעיונות מצויינים ../images/Emo13.gif

עוד רעיונות אפשר למצוא כאן. משחקים נוספים שאפשר לשחק: חבילה עוברת מתחלקים לזוגות, קושרים מטפחת סביב העיניים, וילד אחד צריך להאכיל את השני במעדן חלב. לנעוץ את הזנב של החמור במקום הנכון (בעיניים קשורות) מרוץ שליחים עם ציפיות (של כריות) משיכת חבל כסאות מוסיקליים אני אוהבת חידונים, אז אפשר להכין חידון נחמד תהנו! ו
לעדי
, אני בטוחה שתהיה לה מסיבה הרבה יותר מיוחדת מלשאר חבריה בגן.
 

agur

New member
../images/Emo45.gifיפעת ולאה- תודה על התזכורת!

בדיוק מה שחיפשתי. רוצה שהילדים ירגישו שהם משתתפים אקטיביים ולא צופים משתתפים
אז שוב- המון
 
למעלה