זקוקה לרעיונות לפעילות יצירה

אםדניאל

New member
זקוקה לרעיונות לפעילות יצירה

לגילאים צעירים (3-6). בפורים אגיע לגן לספר סיפור שבו צב "מתחפש" לחיות אחרות (פסים של זברה, רעמה של אריה, קרן של קרנף, חדק של פיל זנב של טווס ומשקפיים של קוברה). אחרי הסיפור אני רוצה לעשות איתם יצירה של "חלקי חיות" כך שכל ילד יצא עם כמה פריטים של חיות שונות. (אין הכרח להצמד לתחפושת שבסיפור) אז, מסיכת משקפיים זה פשוט יחסית, אוזניים - עיגולים מבריסטול? רעמה -גם מניירות??? יש לכם עוד רעיונות? היצירה צריכה להיות כזו שתתאים לגיל ולא תהיה ארוכה מידי- כך שכל ילד יצא עם 2-3 דברים ביד.
 
אם דניאל - איזה סיפור זה ומאיפוא.

רוצה אותו מתאים לילדי חינוך מיוחד ולנכדים שלי אם לא ארוך אודה לך אם תקלידי ולא תני לישם הספר או הסייפור,תודה מראש
 

אםדניאל

New member
שחרזדה

הסיפור הוא" יש מפלצת באגם" מתוך ספר בשם הזה של שלמה אבס. כרגע אין לי זמן להקליד. אם את לא מצליחה למצוא את הספר תגידי לי ואקליד בלילה.
 

אםדניאל

New member
שמו יש מפלצת באגם וזה הסיפור הראשון

בקובץ סיפורים שנקרא "יש מפלצת באגם" כאמור של שלמה אבס. קצת ארוך להקלדה אבל אם לא תמצאי אז אני אקליד לך ואשלח במסר. (אבל זה יקרה רק אחרי ה 23 בחודש- עד אז אני עמוסה).
 
אפשר להשתמש בצלחות נייר חד פעמיות

ועליהם להדביק את התחפושת להוסיף לה ניירות צבעוניים ולהפוך אותה לאריה עם רעמה, לחתוך מבריסטול חדק של פיל ולצרף.. נסי לבדוק במאמרים - חיות וחיוכים לפי החיה המדוברת ואולי תמצאי שם רעיונות נוספים. ולגבי הבקשה להעלות את הסיפור. יש בעיה של זכויות יוצרים.. אל תכעסנה אבל בבקשה שהדבר יתנהל ביניכן במסרים או במייל. תודה
 

אםדניאל

New member
כנראה הייתי לא ברורה, סליחה.

תודה לעונים, אבל כנראה לא הסברתי את עצמי טוב. היצירה אמורה להיות חלקי תחפושת. אוזניים של חיה אחת, זנב של אחרת וכד'. בסוף הפעילות הילדים מחופשים ל"מישמש" של חיות. אז אם למשהו יש רעיונות בכיוון הזה....תודה
 

galitpa

New member
נשמע קצת מסובך (אולי אני טועה). אפשר פשוט

להביא אביזרים מוכנים ואיתם להתחפש.
 

רינת103

New member
מנסה לעזור

ע"י קשת של ילדה אפשר להכין המון אביזרים כמו:אוזניים של חתול מבריסטול שחור,לצייר על סול פרפר לקשט ולהדביק לקשת,אוזניים של ארנבת,מחושים ע"י שני מנקה מקטרות ובקצה חרוז.מבריטול אפשר להכין:כובע של ליצן,כתר של מלך,כובע של סיני. לזה הכוונה?מה דעתך?
 

אםדניאל

New member
זה הכיוון../images/Emo13.gif

האמת שלא חשבתי על קשת אלא על גומי (כמו שהיו תופרים במכנסיים כשהייתי ילדה). אבל קשת באמת מאפשרת מחושים וקרניים שגומי לא. (אני אבדוק עלויות). מתחיל לי בראש רעיון של רעמה אולי רצועת בריסטול ברוחב ראש הילד שעליה הוא יחבר סרטים או פסי נייר ....אבל זה יהיה אריה קרח באמצע
עדיין מחפשת עוד רעיונות ....
 

galitpa

New member
את תהיה לבד? נדמה לי שלגילאים צעירים יצטרכו

עזרה, או לפחות להכין הרבה דברים מראש..
 

אםדניאל

New member
יהיו איתי 2-3 מטפלות

וכמובן שיהיו הכנות שאני אעשה מראש - ילדים צעירים צריכים עזרה.
 

רינת103

New member
עוד רעיון

לאריה או לכל חיה אחרת תצירי את החיה שאת רוצה אם זה אריה אז תצירי על בריסטול רק את הרעמה וכמובן לצבוע,במקום הפנים תגזרי עיגול ואז הילד מחזיק את הרעמה בפנים וזו בעצם מסכה,את יכולה לחבר גומי שלא יצטרך להחזיק ואז מאפרים את הילךג באיפור מתאים לאותה חיה,אפשר דובי,חתול,נמר,קוף.אני מקווה שהבנת את ההסבר.
 

ענת פפ

New member
רעיונות לחלקי חיות

1. זנב : רצועת בריסטול משודכת לשרוך (בקצה) שאותו ניתן לקשור סביב המתניים (או גומי, כמו של תחתונים) 2. אזניים : ליצור כתר מרצועת בריסטול, לחבר רצועה נוספת מעל הראש כמו קשת (מאוזן לאוזן - לשדך לכתר) ולחבר עליה את האזניים. 3. רעמה : סרטי קרפ בצבע כתום משודכים לרצועת בד / שרוך / גומי, כמו חצאית הוואי. לקשור סביב הצוואר. 4. שריון של צב : עיגול בריסטול עם ציור של משושים (כמו שריון של צב...), להכין שתי "כתפיות" מגומי לתחתונים. (ליצור שני חורים בכל צד של השריון ולהשחיל את הגומי).
 

אםדניאל

New member
תודה על כל הרעיונות

נראה לי שמה שנעשה זה "כתר" מרצועת בריסטול ושמשודך לו איקס של רצעות בריסטול עליו נשדך רצועות של נייר קרפ (רעמה) ואוזניים או קרניים....
 
למעלה