זקוקה לרעיונות לגיוון

yaelgro

New member
זקוקה לרעיונות לגיוון

בעקבות חזרה לאורח חיים בריא עד כמה שאפשר, החלטתי לחזור ולבשל בבית ולהביא אוכל מבושל לעבודה. אני משתדלת להכין את המנה העיקרית מראש ולהקפיא, ובמהלך השבוע לגוון ורק לבשל את התוספות עקב חוסר זמן. אני מחפשת גיוון למנה העיקרית וגם לתוספות, והן לא חייבות תמיד להיות נטולות שומן. אינני נרתעת מלבשל/לאפות דברים דברים חדשים. בדרך כלל המנות העיקריות שלי (שוב בגלל קוצר זמן), כוללות עוף בגריל, שניצלים וקציצות למיניהן. מנת הפחמימה שלי בדרך כלל קטנה מאחר ואנחנו אוכלים סלט גדול בעבודה. אבל יכול לכלול פירה/תפ"א אפוי/אורז/פסטה/פתיתים וכד'. אשמח לרעיונות לגיוון גם פה. רוב תודות ויש לכם פורום מקסים וטעים! מקווה בקרוב שיהיה לי יותר זמן להכין את המתכונים שלכם
 

צלשף

New member
היי יעל את יכולה להכין

מרק ירקות עם עוף וקוסקוס קיש גבינות ובצל טראט גבינות וחרדל דיז'ון שניצל דג מעורב תבשיל פרגיות מוקפץ עוף חזה עוף בטריאקי תבשיל קארי מעוף/הודו חזה עוף על פלפלים אדומים שווארמה הודו על גרגרי חומוס כרעי עוף ברוטב עגבניות פיקנטי צלי עוף עם קישואים ופלפלים מתוקים חזה עוף ברוטב טנדורי ירכי עוף עם זיתים לתוספות כמו שכתבתי את יכולה להכין. קוסקוס בורגול מגדרה עם אורז מגדרה עם בורגול סלט עדשים שחורות בורגול עם ירקות. ישנם עוד מתכונים רבים אבל להתחלה אני חושב שזה מכובד. עם תרצי מתכונים השמח להעביר לך. אגב כל המתכונים שרשמתי ניתן לחמם במיקרו.
 
מוקפץ - פשוט וממש טעים

חותכים בצל פלפלים חזה עוף ונבטים, ומטגנים יחד במחבט עם מעת שמן, סויה ורוטב צ'ילי. אפשר להוסיף אטריות ביצים מבושלות 3 דקות במים. אצלינו כולם אוהבים את זה.
 
למעלה