זקוקה לעצת מנוסים

תלתלים8

New member
זקוקה לעצת מנוסים

אני הולכת לשתי הרקדות בשבוע, כאשר באחת מהן יש לי סוף סוף... בן זוג קבוע. האם כדאי לרקוד עם אותו בן זוג גם בהרקדה השניה, או שעדיף לגוון בפרטנרים לריקוד (כמו שאני מגוונת במרקידים - הולכת לשתי הרקדות של מרקידים שונים על מנת להרחיב את רפרטואר הריקודים) אני מרגישה, שכדאי לרקוד עם פרטנרים שונים. מה אתם חושבים???
 
../images/Emo45.gif לכי עם ההרגשה שלך

כך תשאר לך גם האופציה להכיר בני זוג נוספים, ולא תהיי תלויה רק בבן זוג אחד ויחיד.
 

תלתלים8

New member
יש לך רעיון

כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בו?? האם זה משהו לגיטימי בין רוקדים?
 
למה לפגוע ../images/Emo12.gif

את בהחלט יכולה לרקוד איתו בהרקדה מסויימת אחת, ובאחרת לרקוד עם בן זוג אחר. ריקודי עם זו לא חתונה!!! מקובל ביותר!!!!
 
לא לגעת!

לדעתי אם כיף לך איתו, ואת לומדת ממנו ואתם זורמים יפה ביחד-לא לגעת! לא מקלקלים משהו טוב. חוץ מזה, לא חבל לבזבז כמה סבבי זוגות על בן זוג לא מתאים, כשיש לך אחד שכן? (בתנאי שההתאמה ביניכם באמת טובה) אני ממש מקנאה בך, דרך אגב...
 

תלתלים8

New member
אכן כיף לי איתו

הוא בעיקר נותן לי תחושה נוחה ולא מלחיצה, אבל הוא לא רקדן כל כך טוב. הוא מכיר את הצעדים אבל התנועות שלו קצת מגושמות. אני לא רוצה לוותר עליו, אבל חשבתי שפרטנר נוסף (ובטוח ייקח זמן למצוא מישהו מתאים) יכול לקדם אותי עוד, ולחשוף אותי לטכניקות נוספות בריקודי זוגות.
 
הצעתי

תנסי לסכם איתו, על יום אחד - קבוע. ויום נוסף - לתיאום. כך גם לך וגם לו, תהיה הזדמנות למצוא בני/בנות זוג נוספים/ות, ואם לא יסתדר לשניכם, תמיד תוכלו לרקוד ביחד, יום נוסף בשבוע.
 

e r e z 2005

New member
בן זוג קבוע

לדעתי, במידה ובן הזוג הקבוע שלך מוכן ורוצה לרקוד בשתי ההרקדות האמורות בקביעות, אני הייתי רוקדת איתו. אין יותר טוב מזה. הכל, כמובן, במידה ואתם מתואמים ומסתדרים יפה בריקודי הזוגות.
 
תלתלים , לכל דבר יש פלוסים ומינוסים

וכל אחד מקבל דברים אחרים, הוא בהחלט יכול להיפגע אם תציעי לו לרקוד פעם בשבוע, כי הוא ירגיש שאת חושבת שהוא לא מספיק טוב בשבילך, אבל אם את מרגישה שאת רוצה לרקוד אם בני זוג נוספים זכותך !
 

אליק 31

New member
תלתלים, זה כמו מוסד נישואין: מי

שבפנים - מקנא בחופש של אלה שנמצאים בחוץ. מי שנמצא בקור של החוץ - מקנא באלה שיש להם את השקט, הבטחון והשלוה של אלה שבפנים ובריקודים: את רוקדת עם מישהו קבוע, ופתאום בקצה העין את מגלה כי אהבת חייך, בדיוק החלום שלך אחד שמגשים את כל ציפיותייך, עומד בצד ומחכה לבת זוג מזדמנת ואת כועסת על עצמך שאת לא חפשיה כדי לגשת אליו. ויותר גרוע: הוא פנה אלייך במעגלים ושאל אותך אם את פנוייה לזוגות, ונאלצת בצער מוסתר לענות לו כי את תפוסה ואם אין לך בן זוג, הו, כל העולם מונח לפנייך, באים אלייך בהצעות מכל צד, את יכולה לסרב, לחייך, להפנות מבט, לשקר לשקר עוד שקר קטן כדי לסלק טרדנים, עד שבא המיוחל, ערב צופן אפתעות מחכה לך כל ערב, אם את פנויה...
 

תלתלים8

New member
כמה שאתה צודק

זו באמת הרגשה מאוד דומה, ויכול להיות שבאמת כדאי להשאר בהרקדה אחת עם בן הזוג הנוכחי שלי, ובהרקדה שניה להשאר חופשיה ופנויה לרקוד עם פרטנרים שונים. דרך אגב תיארת כאן מצב ממש כאילו גם אתה היית בהרקדה האחרונה שהייתי בה (ואולי אתה היית זה שהציע לי לרקוד
)
 

משהא

New member
תלתלים8 צריך לבחור בין שתי אפשרויות

כל רוקד בתחילת הדרך עובר שלב זה בו את נמצאת. הבחירה חייבת להעשות לאחר שלב ההתאקלמות. זה שלב בו עברת את הקליטה, את מתחילה לזרום, מבינה את האפשרויות וההבדלים בין ההרקדות השונות ומרגישה שהריקודים מושכים. מעבר זה בעייתי לכל רוקד מלבד לזוגות נשואים שבאים בצותא לרקוד. בשלב זה את צריכה להעריך את יכולתך, כושר הקליטה, והרצון להשקיע זמן ובין השאר גם לבחון מי יהיה בן הזוג המתאים ביותר מבין האפשרויות שעומדות לפניך. עם הזמן נוצרים פערים בין בני זוג ואם תחשבי רק על כך שלא לפגוע בבן הזוג יהיו לך הרבה חברים אבל תתקדמי פחות בריקודים!! אם כפי שאת מתארת בן זוגך אינו רקדן טוב אבל איש טוב ויש לך אלטרנטיבה של רקדן שיכול לקדם אותך אז אל תפגעי בו אבל לאט, בהבנה ובהסכמה אפשר לחפש יחד מחליפה ולפתור את הבעיה לשניכם. אני יכול לומר לך מניסיון אישי. שתי בנות זוג שנפרדתי מהן בדרכי להתקדם בריקודים, בנועם, הבנה והסכמה, הן החברות הטובות ביותר שלי עד היום !! מעבר לכך תזכרי שזו לא חתונה, אין רכוש משותף ויש גם אינטרסים. תמיד ישאר איזה כתם קטן אצל זה שעוזבים לטובת אחר. אלו החיים - תבחרי. במשך השנים תצטרכי לקבל עוד החלטות דומות, ויתכן שגם אותך יחליפו. כדאי לצבור נסיון כבר עכשיו ולהיות מציאותי אבל להשאר בן אדם. בהצלחה. אורי גבעוני
 

תלתלים8

New member
אני לא מתכוונת להפרד ממנו

אבל אני מעוניינת לחפש פרטנר אחר להרקדה הנוספת שאני משתתפת בה. אני מניחה שאם הייתי חושבת שהוא רקדן טוב, לא הייתי מהססת לרקוד איתו פעמיים בשבוע. אבל מכיוון שלדעתי הוא לא רקדן טוב, אני מעדיפה לחפש פרטנר נוסף שיקדם אותי בריקודי הזוגות ולא רק בלימוד הצעדים. אין ספק שהתחושה הטובה שהוא נותן לי, הסבלנות שלו, ואורך הרוח עוזרים לי ללמוד את הריקודים בצורה נינוחה ונעימה.
 
תלתלים,תהני בהרקדה עם הקבוע../images/Emo13.gif)

ואת ההרקדה השניה תשמרי למזדמנים, עד שיגיע קבוע איכותי.
) ואם לא... והוא ירצה, תלכי איתו גם, להרקדה השניה. בסוף... או שאת תתרגלי, או שהוא ישתפר
)
 
../images/Emo45.gif מסכימה עם חלילית

אין שום מניעה שבעולם שבכל הרקדה שאת רוקדת, תרקדי עם בן זוג אחר. זה מאוד מקובל ובמקרים רבים תתקלי בבני זוג שראית אותם רוקדים יחד בהרקדה אחת, רוקדים עם בני זוג אחרים בהרקדה אחרת. כך שאת בהחלט יכולה להרגיש חופשיה לסייג את בן זוגך הנוכחי להרקדה מסויימת - או ליום מסויים - עפ"י בחירתך. אין שום סיבה שבעולם שהוא לא יקבל את החלטתך בהבנה ובכבוד.
 
../images/Emo41.gif שאלה לתלתלים 8

אותו בן זוג שלך... הוא רוקד ממילא גם בהרקדה הנוספת ? או שאת תוהה האם כדאי להציע לו לבוא גם להרקדה הנוספת ?
 

תלתלים8

New member
לזז מצד לצד - הוא מכיר את ההקדה

הנוספת ורוקד בה מדי פעם, אבל הוא נתן לי להבין שהוא לא מתכוון להגיע אליה יותר, ואז הוא התקשר ושאל אם אני מגיעה לשם ותיאם איתי. ממש כמו שאליק תיאר, באותה הרקדה הזמין אותי לרקוד רקדן שאני אוהבת את אופן הריקוד שלו (מצפיה בלבד, לא רקדתי איתו אף פעם)והייתי תפוסה. אז התחלתי לתהות, האם לא כדאי לגוון בפרטנרים לריקוד (בשונה מדעתי לגבי פרטנרים לחיים) נכון שאם הייתי חושבת שההתאמה בינינו מלאה, לא הייתי מתלבטת.
 

דני זאק

New member
אני בעד הישארות

לי יש בת זוג קבועה, פחות או יותר, שאני תמיד רוקד איתה. החיבור בינינו מצוין וזה ממש כיף לרקוד זוגות ככה. בשנתיים האחרונות יוצא לנו לרקוד רק בשבת, בהרקדה בחוף הקשתות באשדוד. בחוגים של אמצע השבוע אני כל פעם רוקד עם מישהי אחרת. מעטים הפעמים שאני מתרשם לטובה מהרקדניות. אל תקחי אותי לא נכון, אני לא בא בטענות, ואני תמיד מפרגן לכולן. אבל ביני לבין עצמי, תמיד יש לי הערה או שתיים. עם בת הזוג הקבועה יש לי גם את המותרה להעיר כשצריך ("להניף את היד למעלה, זה יותר יפה"; "להסתובב פעמיים" וכו') וכמובן שלה יש את המותרה להעיר לי, וכך אפשר ליצור אלתורים יפים וסטיות שונות שמתאימים לנו וכיף לנו איתם. יחד עם זאת, אם מתאים לך לנסות בני זוג שונים בהרקדות שונות, אז אין לך מה להרגיש לא נעים. כמו כן, אם צעדיו מגושמים בעינייך, כפי שכתבת בשרשורים, את צריכה לדעתי למצוא מישהו שתרגישי שאת מפיקה ממנו את המיטב. את לא צריכה להרגיש לא נעים. ריקודי זוגות אינן חתונה קתולית. אולי חתונה בדואית, אבל לבדואים מותר להינשא ליותר מאישה אחת. אם להם מותר, בטח שלך מותר!
 
למעלה