זקוקה לעצתכם..

evilihi

New member
זקוקה לעצתכם..

כנראה שאני אאלץ להשכיר את אחד החדרים בדירה שאני עוברת אליה ולהכניס שותף//שותפה. מסיבות השמורות עמי, כרגע לא מעונינת להכניס שותף/שותפה שהם גיי. ראיתי הרבה מודעות שדורשות גיי פרנדלי - אבל מה עם הפוך? איך לנסח את זה? "לא גיי פרנדלי"?
 

evilihi

New member
ותוספת..

פשוט שואלים את זה בראיון?? נראה לי קצת מביך לשאול מישהו לנטיותיו המיניות...
 

NightElf

New member
אפשר פשוט לרשום "דרוש\ה הומופוב\ית"

ועכשיו ברצינות, נראה לי שיותר עדיף (ונכון מוסרית) לא לפסול אנשים על סמך הנטיות המיניות שלהם, במיוחד אם הסיבות בנויות על סטיגמה. אם החשש הוא בגלל הסטיגמה של הומואים שמביאים כל יום בחור שונה לבית, או שירצו להשתמש בסמים כאלה ואחרים בבית, אז אני סבור שאלה דברים שאפשר לשאול את הבן האדם הפוטנציאלי ולא לתהות על הנטיה המינית שלו, כי גם סטרייט ובי ושאר מגוון הנטיות יכולים להיות כאלה. אם הסיבות הם שונות, לדעתי פשוט שווה לשאול לגביהן, אבל פסילה רק בגלל נטייה מינית של אדם נראית לי כמו דבר פסול מראש שמונע מדיעה קדומה וסטיגמה.
 

evilihi

New member
כמו שאמרתי,

כרגע לא מתאים לי ובכלל לא מהסיבות שפירטת. אני לא הומופבית, ולא מניחה שכל יום יביאו בחור שונה לבית, לא בגלל סמים (למרות שיהיה סעיף של ללא סמים בחוזה). פשוט לא מתאים לי כרגע - לא משנה הסיבה (שהיא אישית מאוד מאוד מאוד). אני פשוט חוששת לא לדעת בכלל - ופשוט להיות מופתעת כשזה יתגלה. מעדיפה לדעת מראש. אין לי סטיגמות בכלל, יש לי חברים ואני מכירה אנשים שהם "מהקהילה" מה שנקרא. אבל כמו שאמרתי, כרגע לא מתאים לי. אולי זה ישתנה בעתיד (אני בספק, אבל יכול להיות). מה אם אני אכתוב "לא גיי פרינדלי"...
 

Cell o phane

New member
את יכולה

לשאול את הבנות אם יש חבר, ואת הבנים אם יש חברה. אם הבנאדם גיי ושלם עם עצמו, סביר להניח שהוא יתקן אותך (למשל בחור יגיד: "אם כבר, אז חבר, אבל לא כרגע"). אבל אם הבנאדם לא שלם עם עצמו, עדיין לא מוכן לספר לאנשים (בטח שלא לזרים), או שעדיין לא מודע לכך בעצמו - מה תעשי? יש אנשים שמגלים גם הרבה אחרי הצבא שהם גייז, יכול להיות מאוד שתכניסי כשותף אדם שאפילו יציג חזות הומופובית כלפי חוץ, אבל אחרי חצי שנה פתאום ייצא מהארון. לבקש באופן ספציפי במודעה "לא גיי פרינדלי" נשמע מאוד פוגעני. הדבר היחיד שנראה לי עומד על הדעת, זה לשאול את השאלה לגבי חבר/ה, ולקחת את אלה שבזוגיות רצינית. אבל רק שתדעי - גם פה שום דבר לא בטוח.
 

evilihi

New member
../images/Emo45.gif

שוב חברים, אני לא נגד גייז בכלל באופן אישי...זה סיפור ארוך מאוד ואישי מאוד שלא יכולה לחלוק אותו כרגע...אבל הדבר האחרון שאפשר לומר עלי שאני הומופובית/שונאת הומואים וכדומה. כרגע אני פשוט לא מסוגלת לזה.
 

NightElf

New member
אולי יש לה בעיה עם בני אדם?

אני באמת לא מבין את הגישה הזאת
 

evilihi

New member
../images/Emo4.gif

אין לי בעיה עם בני אדם - לכן אמרתי שאני מחפשת שותפים...... יש לי בעיה לגור עם גייז, כן.
 

NightElf

New member
אני רק רוצה להבהיר

אני לא בא מנקודת שפיטה או תקיפה, ואם זה נראה ככה אז זה ממש לא המצב. אני אנסה להסביר את המצב שלי בצורה שונה. תארי לך שהיית מעיינת במודעות שותפים ורואה מודעה עם הכיתוב: "מחפש שותף ושלא יהיה אתיופי", או "מחפש שותף אבל שלא יהיה יהודי", האם גם שני המודעות הללו נראות לגיטימיות? הנקודה שלי היא שזה בסדר לא לרצות לגור עם מעשן, וזה בסדר לא לרצות לגור עם מישהו שיצהיר שיביא כל יום את החברים שלו,אלה פעולות שהאדם עושה וקשורות לאורח החיים שלו, אבל לבטל מישהו או מישהי רק על סמך הנטייה המינית שלו או שלה נראה לי כמו חשיבה קצת מיושנת... הנקודה שלי היא שאם הרתיעה מלגור עם גיי או לסבית לא נובעת מסטיגמה על אורח החיים שלהם, אז באותה מידה גם סטרייט יכול להיות עם אותם הדברים שמרתיעים אותך במגורים עם גיי\לסבית.
 

evilihi

New member
תראה..

יש משהו בדבריך. שתי המודעות שציינת - ובכן..זכותו של המשכיר לא להשכיר לאנשים כאלה, נכון (אני לא מדברת שעל אתיופי אפשר לראות את זה - זו לא הנקודה - גם בגייז אפשר לפעמים לראות ולפעמים לא), אבל זכותו לא להשכיר את הדירה. בקשר ללא מעשן/כן מעשן - למה זה כן מותר לי לדרוש, אבל בקשר לנטיה מינית לא? זה בדיוק אותו הדבר. ברור שאלה פעולות שאדם עושה וקשורות לאורח החיים שלו - זכותו המלאה, וזכותי המלאה לא לראות את זה מול פרצופי. זה לא הקטע של חשיבה מאוד מיושנת...ממש להפך. תאמין לי שיש לי סיבה מאוד מאוד טובה לא לרצות את זה אצלי בבית. בהחלט לא סטיגמה - שוללת את זה ב100 אחוז - כבר כתבתי שאני מכירה אנשים ושיש לי חברים שהם גייז, לא מפריע לי. אבל ברגע שזה נכנס/יכנס אלי הביתה ואני אצטרך לחיות עם זה צמוד אלי - זה יפריע לי. מאוד. ברור שגם לסטרייטים יש חסרונות לא אמרתי שאין - אבל האפשרות שלי לגור כרגע עם גייז לא עומדת על הפרק. השאלה שלי היתה איך לנסח את זה במודעה בצורה טובה. מה שCELLOPHANE כתבה יש בזה משהו...אבל לא נראה לי שיש לי את האומץ לשאול מישהו בדוגרי אם הוא גיי או לא...
 
סתם שאלה

מה כל כך משנה לך מה השותף שלך עושה בחדר השינה שלו? אם הוא סטרייט אז הוא ישכב עם בחורות ואם הוא גיי אז הוא ישכב עם בחורים, למה זה כל כך מפריע אם לא מכריחים אותך לצפות בהם? מה שמישהו עושה בחדר השינה שלו זה דבר פרטי ואני ממש לא מבינה למה זה מהווה שיקול אצלך בבחירת שותף. אגב, כל דירה שנכנסתי אליה לא שאלתי אף אחד מהשותפים לגבי הנטייה המינית שלהם וגם אני לא נשאלתי, ובמידה והייתי נשאלת זה היה צורם לי במידה כזאת שהייתי מוותרת על השותפות בדירה (ואני סטרייטית). לא דיברתי על זה אף פעם עם השותפה הנוכחית שלי אבל עד כמה שידוע לי היא לא יוצאת עם אף אחד ואם אני אגלה שהיא מעדיפה בנות לא תהיה לי שום מילה בנדון, זה לא ישנה לי יותר מאשר ישנה לי אם יהיה לה חבר.
 

evilihi

New member
בחדרו הפרטי אין לי שום בעיה..

הבעיה היא באזורים המשותפים...אני לא יכולה למנוע ממנו/ממנה להביא חברים הביתה נכון? יש סלון משותף...יש מטבח...
 
ואם הוא יביא חברים הבייתה?

גם שותף סטרייט מביא חברים הבייתה, אז מה ההבדל? סביר להניח שלא תמצאי שני גברים/שתי נשים מקיימים יחסי מין בחללים המשותפים (לי אישית היה מפריע גם למצוא שותף סטרייט במצב כזה).
 

evilihi

New member
אבל זה לא הסקס מה שמפריע לי!!!

זה מפריע לי באופן כללי!
 
מה מפריע לך?

במה נבדל אדם גיי מאדם סטרייט מלבד העובדה שהוא נמשך מינית לבני מינו? במה יהיו שונים מגורים איתי מאשר מגורים עם Mיקי למשל?
 

evilihi

New member
תראי..בשביל לענות על זה...

אני צריכה לספר את הסיפור האישי שלי שמה לעשות, לא כ"כ בא לי לחלוק כרגע על גבי פורום נרחב כמו זה...מי שיודע, יודע... כמו שאמרתי, זה מפריע לי. אני לא יכולה למנוע משותף שחי איתי ומשלם מיסים, שכ"ד וכו' מלחיות את חייו ולאהוב שותף לחיים, נכון? לכן אני מעדיפה לא להכנס לזה בכלל. אגב, מה עם שותף חרדי/דתי? להם זה בד"כ מפריע גם, נכון? האם היית לוקחת שותף חרדי/דתי או להפך בלי לומר לו - ולדעת שזה יתגלה מן הסתם ויפריע לו? בשותפות רגילה תמיד אפשר לקחת את הדברים ולעזוב - ולחפש שותף שיבוא במקומך. לי אין את האפשרות הזו. החוזה הוא מולי. הדירה היא פחות או יותר שלי. לכן מה לעשות, זה חשוב לי.
 
גרתי עד לא מזמן עם שותפה דתייה

זה משהו שאי אפשר להסתיר כי מה לעשות שזה כולל דפוס חיים הרבה מעבר לחדר השינה, אני לא חושבת שאפשר להשוות בין גיי לבין דתי.
 

evilihi

New member
אבל גם גיי זה אורח חיים, לא?

לפחות ממה שאני יודעת..מבחינה אישית...
 
למעלה