זקוקה לעצה...

pizza200

New member
זקוקה לעצה...

אני מאוד מאוד אוהבת כלבים ורוצה מאוד לגדל לפחות כלב אחד בבית, אך בן זוגי מתנגד לכך בכל תוקף. בכל פעם הוא מוצא תרוץ חדש לדחות את אימוץ הכלב שאני כה רוצה. פעם הוא אומר שנאמץ כלב כשנעבור דירה, פעם אחרי שיבוא בע"ה ילד ראשון, וכדו'. זה ממש חסר לי, והגעתי למצב שהמתנה היחידה אותה ביקשתי ליום הולדתי הייתה כלב אך הוא בשום פנים ואופן לא מוכן, למרות שהבטחתי שרק אני אשא בנטל הטיפול. מה לעשות?????????????? האם יש איזושהי דרך לשכנע אותו?
 
אפשרות דרסטית

אולי סנקציות מיניות יעזרו
 

pizza200

New member
גם זה לא עזר.....

הוא מסמפט כלבים כל עוד הם לא שייכים לו.... אוף!
 

nhacham

New member
תגובה

קחי אותו לצב"ח ת"א. שיסבירו לכם שהכלבים שם, כל עוד הם לא מוצאים בית תוך כדי תקופה מוגבלת של זמן, כנראה יורדמו.
 

enbalush

New member
אל תאמצו!

טיפול בכלב היא אחריות של כל בני הבית...מה שיקרה בסוף הוא שתמסרו אותו ברגע שאת תהיי בהריון...כי מי יוריד אותו אז? או כשתלדי? כבר ראיתי את הסרט הזה...
 

rif125

New member
את יכולה להתנדב באחת העמותות

ידוע לי באתר אס,או,אס חיות שדרושים מתנדבים לימי אימוץ בעיקר בשבת, פשוט תלכי ותתנדבי שם וככל שתבלי יותר עם כלבים ולא תהיי בבית אולי הוא יבין שאם הוא רוצה אותך קרוב אליו עליו להכנע ולהביא כלב הביתה, אולי משהו אחר את יכולה לשמש אומנת עד שמוצאים בית לכלבים, כך שהוא יחשוב שהכלב לא נשאר להרבה זמן ואולי במהלך הזמן שהכלב יהיה אצלכם הוא יתרגל אליו.
 
תלחמי בשביל זה../images/Emo122.gif../images/Emo29.gif

אני מציעה לך באמת לנסות לשכנע את בן הזוג שלך....תקחי אותו לעמותות, גם אם הוא לא רוצה, תאמיני, לי זה עזר עם אמא שלי.... תראי לו תמונות של כלבים, תספרי על הגידול, העיקר שיהיה לך כלב. אני הלכתי לפי השיטות האלו, והנה היה לי כלב, עד שהוא הלך.
 
למעלה