זקוקה לעידוד

swann

New member
../images/Emo45.gif

אצלי אני לא ממש בטוחה לגבי מה שקורה או לא קורה. כל תנועה שלה מלווה בהתקשות של הבטן. ברקסטונים, אבל חזקים ולפעמים קצת בגב. לא משהו סדיר... בכל מקרה, חזרתי לישון קצת, וישנתי די קטוע אבל קיבלתי קצת מנוחה. שימשיך ככה. <לא חושבת שיש סיכוי להחזיק אותה בפנים עד יום שלישי. היא תצא כשהיא תרצה... > בסוף נלד יחד
 
איזה כיף, שרשור קיטורים ../images/Emo13.gif

גם אני אחרי לילה ללא שינה. נראה לי שאני מצרצרת, אבל לאור העובדה שזו לידה ראשונה, אני אפילו לא בטוחה בזה..... אני היום 39+2, היא נמוכה מאד, כל שניה אני בטוחה שהמים יורדים לי, ומאתמול התחלתי לגרור רגל
יש לי כאב נוראי שמקרין לי מהאגן לאורך כל רגל שמאל. לא ישנתי כל הלילה כתוצאה מזה. היום בבוקר קלטתי שהאף שלי נפוך - אולי הסבתות צודקות? מצד שני, אני מנסה להכין את עצמי נפשית שזה יכול לקחת עוד שבועיים וחצי, ושמעוד כמה ימים אני אצטרך הרבה אנרגיות להלחם ברופאים נגד זירוז (אני עם קרישתיות יתר, אני אמורה להגיד תודה שעדיין לא זרזו אותי).
 
הי ציפה

הקטע עם האף זה גדול
חשבתי תמיד שזו בדיחה עד שראיתי מישהי שאשכרה האף אצלה גדל (והרבה) לפני הלידה... מישהי אתמול אמרה לי שאני נראית מוכנה ושהאף שלי התרחב אבל אני פשוט מצוננת אז נראה לי שזה יותר בגלל זה. לגבי הזירוז - באמת יש צורך רפואי לזרז או שזה כסתח? כי אם אין צורך אמיתי אז אל תלחמי ברופאים , פשוט אל תזרזי. שיהיה בהצלחה ונרא את הודעת הלידה שלך בקרוב!
 
לגבי הזירוז

אני לא באמת יודעת, אבל יודעת שיפחידו אותי - שבוע שעבר הלכתי למוקד בגלל שלא הרגשתי תנועות. מוניטור היה תקין. הרופא, עוד לפני ה- א.ס., ראה במחשב שאני מוגדרת עם APLA ואמר לי שהוא לא מבין איך עוד לא זרזו אותי. עשינו א.ס. ואז הוא הכריז שיש לי מיעוט מי שפיר ונתן לי הפניה למיון לזירוז. כדי לוודא שאני הולכת שאל מי הרופא שלי והרים לו טלפון מיידית כדי להודיע שאני בדרך. דיברתי עם הדולה שלי, היא אמרה שעם מיעוט מי שפיר לא משחקים. שאני אלך לבי"ח ונדבר משם ונחליט יחד מה עושים. הגעתי לבי"ח והתברר שאין בכלל מיעוט. אני לא יודעת אם הוא סתם היה לחוץ, לא מיומן בא.ס. או חיפש סיבה טובה לשלוח אותי למיון - אבל אני יודעת שאני מלחיצה רופאים בגלל הרקע. מקווה לא להגיע למעקב הריון עודף. יש לי עוד 5 ימים עד אז.
 

שָׂרָה

New member
לגבי השאלה מי הרופא שלך

היית צריכה להגיד לו שזה לא העניין המחורבן שלו
 

ayaba

New member
לשתות לשתות לשתות!!!!!!!!!!!!!

התייבשות גורמת לצירים, אז במזג האויר המשוגע הזה, רק עוד ועוד לשתות - מים, לא יין הפעם. ו - לשתות, כבר אמרתי?
 
שתיתי אתמול לפחות 5 ליטרים ../images/Emo3.gif

לא הייתי מיובשת בכלל , גם הרגשתי טוב כל הזמן , הראש לא כאב בכלל - רק הגב והבטן
יש לי רס"ר שתיה בבית - הבעל...
 

ayaba

New member
טוב, ניסיתי.........

שלא תהפכי בסוף ל
ואולי באמת תהיה לידה בקרוב. אינשאללה!!!!!!!!!!
 

גבינייה

New member
מצטרפת לקיטורים - אם כבר אז כבר../images/Emo3.gif

לא היה לי נעים לפתוח הודעה חדשה בגלל זה, אבל בשבועיים האחרונים אני סובלת מפריחה וגרד מטטטורף בבטן (בעיקר העליונה) שמטפס גם לחלק התחתון של החזה. זה לא זיעה ולא מהחום, כי אצלי ממש לא חם (וגם תמיד קר לי ואני מזיעה רק במקרים קיצוניים). אתמול, אחרי לילה ממש ללא שינה, הלכתי לרופאת משפחה, שבכלל לא הסתכלה, רק רשמה לי כדורים של אנטי היסטמינין. הגרד עושה אותי ממש עצבנית וחסרת מנוחה, לפעמים אני ממש תופסת את עצמי נושמת שיטחי בכלל זה. מה עוד? שאני אתחיל לדבר על הטחורים? (הם מבקרים אצלי בכל סוף הריון, לא משנה כמה אני אוכלת נכון, שותה ועושה תרגילי כיווצים). אני רק אספר סיפור מצחיק מגעיל בנושא : עשיתי אמבטיה, לנסות להרגיע את כל מה שצריך להרגיע, והבן שלי (4) נכנס והציץ בסקרנות בין רגליי. הוא שאל (באופן טיבעי ורגוע לגמרי אני חייבת לציין, למרבה הנחת): את מוציאה את התינוק עכשיו? אני: לא...מה פתאום, הוא עוד לא מוכן, עוד לא. הוא: כן, את מוציאה, הנה אני רואה אני: מה אתה רואה? הוא: אני רואה את האצבעות שלו שמה....
 

Rplus2

New member
גרד בהריון יכול להעיד על פגיעה בתפקודי כבד

לא מכירה מספיק טוב, כי לשמחתי מעולם לא סבלתי מזה, אבל שווה בדיקה (או חוות דעת מהימנה יותר כאן בפורום).
 

גבינייה

New member
../images/Emo41.gifהרגע התקשרה אליי המיילדת

והודיעה לי שבדיקות הדם שלי חזרו והכל בסדר. פיוווו. הוקל לי. אז סתם יש לי גרד הריוני מעצבן. אני כותבת את זה בשביל הידע הכללי - חשוב לדעת שגרד בשליש השלישי יכול להוות סימן למצב מסוכן (לעובר) שנקרא Obstetric cholestasis, קשור לבעיות תיפקוד בכבד, ואם יש את זה אז נוהגים ליילד די מהר (בדומה לרעלת). אז אם יש גרד מציק, כדאי לגשת לרופא, לשלול את העניין הזה (ע"י בדיקת דם)
 

תמי36

New member
גרד הריוני

רוצה לספר לך שבהריון הראשון שלי סבלתי מגרד בכל הגוף, מהיום הראשון של ההתעברות (אז לא הבנתי את זה, רק בדיעבד) ועד ללידה ממש. עברתי את כל הבדיקות ולא נמצא דבר לא תקין, הכל היה ממש בסדר גמור חוץ מזה שאני גירדתי את עצמי בטירוף יום ולילה, ושום דבר לא עזר ולא הקל. אחרי הלידה הגרד עבר כלא היה. היום אני בהריון השני, לקראת הסוף, ושוב חזר אלי הגרד, בתחילה רק בחזה ובשדיים ועכשיו גם בידיים וברגליים... הבנתי שזו תופעה מוכרת, כנראה תגובה להורמונים, ובכלל לא חייבת להיות קשורה לסיבות מלחיצות. לדעתי - לא להתרגש, להמנע מסבונים ובכלל חומרים מגרים, ולחכות ללידה...
 

גבינייה

New member
אוי כבר חיכיתי שתגידי לי בסוף שגילית איזו

מישחת פלא שבכל זאת עזרה. טוב, נו שוין, מקסימום עוד 6 שבועות...
 

תמי36

New member
מישחה לגרד

יש מישחה אחת שקצת הקלה על הגירוד (יחסית לכל החומרים האחרים שלא עזרו כלל), שמה "נרידרם" Neriderm, אני חושבת שיש צורך במרשם של רופא כדי לקבל אותה. אבל היא משחה קונבנציונאלית עם חומרים פעילים ותמיד עדיף להמנע מהסוגים הללו. בהריון הקודם כשממש השתגעתי מרוב גירודים מרחתי אותה מדי פעם. בהריון הנוכחי אני מנסה להמנע, מורחת כל מיני סוגים של קרם גוף עדין על המקומות המגרדים, ובעיקר מחכה שיעבור... תחזיקי מעמד!
 

gali baron

New member
אז אני אספר לך שגיליתי פיתרון. גם אני מהסובלו

מהסובלות מגרד במהלך ההיריון והבדיקות מראות שהכל תקין. בהיריון האחרון (הסתיים לפני פחות מחודש) התחלתי לשתות ג'ל אלוורה שמיועד לשתיה וזה הדבר היחיד שהפסיק לי את הגרד. ועכשיו , אני ממשיכה לשתות וזה מקל על הגזים לבונבון היונק שלי.
 
למעלה