זקוקה לעידוד

o f r i k

New member
זקוקה לעידוד

שלום לכן וחג שמח כבר כתבתי פה בעבר על הרצון העז שלי ללדת תאומים וגינלית לאחר קיסרי קודם. היום אני מסיימת 35 שבועות מלאים ואתמול התחלתי לצרצר (לא משהו רציני, היום בבוקר חלפו ועברו להם הצירים). אבל, הצירצורים הביאו אותי לתהות מה כדאי לי לעשות במקרה ואלד השבוע. בעיקרון - סיכמתי עם דר' יעל ארבל שאקח אותה כרופאה מיילדת במעייני הישועה, אבל הבנתי שאם אני יולדת לפני 36 שבועות מלאים - הבנות יהיו בפגייה, והפגייה במעייני הישועה לא משהו (האם מישהיה מכירה את נושא הפגייה במעייני הישועה????) לכן הכנתי גם תוכנית גיבוי - יש לי מכתב מפרופ' סיון בתל- השומר שאני מעונינת ללדת רגיל (ואם אגיע בזמן שהוא יהיה בבית החולים הוא גם יילד אותי) . בנוסף......... מצד אחד - אני מאוד רוצה ללדת וגינלית בחדר לידה רגיל כמו במעייני הישועה ומצד שני אני רואה את היתרונות בללדת בחדר ניתוח לאור העבר המילדותי הקודם שלי (קיסרי קודם ) וההריון המיוחד (בלידת תאומים אחרי קיסרי קודם בעיקר מפחדים מקרע ברחם שיגרום לנזק אצל העובר השני). אבל חדר הניתוח עצמו מאוד מאיים וכמות האנשים שתהייה שם (והדולה לא יכולה להיכנס לחדר ניתוח) בקיצור נראה לא לא נעים. אני ממש קרועה בנטיית ליבי.
 

Gam2

New member
אם פגיה כדאי לך מאד בלניאדו מומלץ בחום תצליחי

 

debby12

New member
מנהל
שבוע 35 מלא זה כבר מאוד מתקדם

וגם אם זה פג - זה כבר ממש פג-לייט. מה גם שעל פי מיילדות הבית שלי אצל בנות הריאות בממוצע מבשילות מוקדם יותר. אני לא הייתי מתרגשת משיקולי פגייה בכזה שבוע ויולדת במעייני הישועה במקומך. זה שיקול מאוד אישי כמובן.
 

אורניקי

New member
נכון. יש בתי"ח שבשבוע 35 זה לא נחשב פג.

שיהיה בהצלחה. ייתכן שהצירצורים יימשכו כמה ימים כי את לנל"קית. כולנו מחזיקות לך אצבעות, ובטוח יהיה בסדר.
 

יוקטנה

New member
מצטרפת. בשלב הזה הן לא צריכות יותר מדי :)

חמסה-חמסה-שום-בצל דווקא בשבועות האחרונים מעייני הישועה יצאו בקמפיין שמהלל את הפגייה הלאחרונה-מושקעת שלהם. אני לא מבינה בזה בשביל לשפוט, בכל מקרה... שיהיה בהצלחה!
 

c 2 4

New member
רק לעודד שגם אני בהריון עם תאומות, התחילו

צירצורים משבוע 29 ופתיחה של 1 בשבוע 32 ומחר אני מתחילה שבוע 38. אז אם זה ברמה של צירצורים יש לך סיכוי טוב למשוך עד ל36 מלא, אם לא יותר. מעבר לכך, אני לא מכירה את הפגייה במעייני הישועה ולא בתל השומר, אבל במקומך מה שהיה חשוב לי יותר בשיקולי פגייה זה פחות ההערכות למקרי חירום(בגלל שזו "פגות קלה") ויותר שלא יהיו יותר מידי קפדניים מתי שאין צורך(לדוג': יאפשרו הנקה ולא יתעקשו שהתינוק קטן מידי או עייף מידי). יצא לי ניסוח לא כ"כ ברור, אבל אני מקוה שהכוונה שלי ברורה... אני מאחלת לך לידה טובה כמו שאת רוצה (עוד שבוע לפחות
), לצערי לי זה לא יצא עקב עכוזית עקשנית וקיסרי נקבע כבר ל39+2.
 

אשכר ש

New member
יתרונות חדר הניתוח...

מה המרחק בין חדר הלידה הרגיל במעייני הישועה לחדר הניתוח? נראה לי שבמצב חירום אמיתי, את יכולה להיות תוך כמה דקות מנותחת, לא? לגבי הצירצורים, בהריון השני שלי גם לי היו צירצורים קטנים במשך כמה ימים.
 
צירצורים ...../images/Emo67.gif.

אתחיל מהסוף - ילדתי בשבוע 38+3. במשך שבועיים לפני כן לא יכולתי לישון, כי ברגע שנשכבתי, הופיעו צירים. ישנתי בחצי ישיבה, זה היה סיוט. בשבוע שלפני הלידה לא יכולתי גם לשבת. אני זוכרת שאכלנו בשבת אצל חברים ונאלצתי לקום מהשולחן - הצירים גמרו אותו. זה היה בשישי בלילה, או בשבת בבוקר, אני לא זוכרת, אבל ילדתי ביום רביעי. ככה שצירצורים זה דבר מעצבן, מתיש ובעצמם לא אומרים כלום, חוץ מלהזכיר לך שאת בהריון, שאת עומדת ללדת איפה שהוא בחודש הקרוב.
 
../images/Emo7.gif

אותי ממש לא עודדת! אתמול היו לי צירים שהלכו והתחזקו , הראש של העוברית ירד עוד ועוד (וממילא הוא נמוך כבר המון זמן) - הייתי בטוחה שאלד בקרוב. לא בטוח שדווקא היום אבל בימים הקרובים לפחות - איך לעזאזל אני אסחוב ככה שבועיים?????????????. זה כואב!!!!!!!!!!! מאוד - ללכת ולתפקד כשהראש לוחץ כל כך על האגן... כשיש ציר בגב התחתון כל 5 דקות , קשה לישון. צריכה עידוד ואני יודעת שאני יכולה לסחוב ככה גם עוד חודש (היום 38+1) ובכל זאת...
 
שתיתי לפני השינה

הוא היה מקולקל לפי דעתי אבל היחיד שהיה בבית , טוב - היום אני אלך לקניות... וזה באמת עזר כי הצירים היו כאלו שלא מקדמים לידה כי עובדה שהם נחלשו אחרי כוסית יין לבן.
 

swann

New member
נתי, צרת רבות? ../images/Emo24.gif

ולמה אני ערה בשעה הזאת? (2 ומשהו בלילה פה...). ממש ממש מאותה סיבה. דווקא רוצה לסחוב עוד קצת, אבל נראה לי שזה קרוב. ובכל זאת - צרצורים, לחץ בלתי נפסק, הרגשה שאוטוטו המים יורדים אבל חוץ מכאבים לא הרבה קורה. שבוע 38+4. הגוף מתכונן. וזה יגיע. ממש לא בטוח שזה יקח שבועיים (או חודש). בשלב הזה זה יכול לקרות בכל זמן. אתמול בערב ניסיתי יין (לא היה לבן, שתיתי אדום). חוצמלעייף אותי, לא הפסיק את הצירים. אבל היתה אמבטיה נחמדה אחרי שהבנות הלכו לישון. יום ארוך. ומנצל"שת לשאלה - אתמול במסגרת הצירים והתבססות הראש, הרגשתי מן כאב בצואר הרחם. זה לא משהו שקרה לי בהריונות הקודמים. כאילו אני מרגישה את הראש שלה מהצד השני (מתוך הנרתיק). קרה למישהי? <הפעם יש לי כל מיני תחושות וכאבים חדשים. לידה שלישית, אולי בגלל זה... אני תוהה>
 
../images/Emo24.gif

אני מנסה להתעודד מלחשוב שזה בטח לא יקח עוד המון זמן אבל בתכלס - זה יכול... חמותי רצתה לעודד אותי ואמרה לי שלפי דעתה תוך שבוע , שבוע וחצי גג אני יולדת ואני כמעט התחלתי לבכות מרוב יאוש...(ממש כבר כאב לי אתמול והכי מפחיד אותי זה שזה יכאב ככה עוד המון זמן כי אני צריכה לטפל בדגן). הגוף שלי ממש מתכונן - אתמול התרוקנתי כל היום , הראש ממש ירד באגן ובערב כבר לא יכולתי לשבת בשקט יותר , הייתי חייבת להיות בתנועה. דרך אגב ,גם לי יש הרגשה שמשהו קורה בנרתיק ככל שהראש מתבסס יותר. משהו ללא ספק קורה שם ויש לחץ. היום זה קצת נרגע אבל מנסיון ההריון הקודם - זה לא אומר כלום. אז הראש היה כל כך נמוך משבוע 36 ואז יום לפני הלידה פתאום הבטן עלתה , חזרו לי צרבות מרוב שהרגליים ישבו לי כמעט בגרון... ובכל זאת ילדתי למחרת ללא בעיות מיוחדות בלידה מעולה.
 

swann

New member
זה דווקא מעודד...

אני רוצה למשוך לפחות עד יום שלישי בערב (אז אמא שלי ואחותי מגיעות...), אבל לא נראה לי שבקצב הזה היא תשאר בפנים. מצד שני, לכי תדעי. בלידה הקודמת היו לי צירים סדירים (ולא כואבים במיוחד) כל 10 דקות ב-24 שעות(בעצם קצת יותר, אולי 36) שלפני הלידה. ודווקא בבוקר הלידה כלום לא קרה, עד שירדו המים... אני לא מסיקה מזה שומדבר לגבי הלידה הזאת. הפעם הכל מרגיש אחרת.
 
מה שבטוח , שלא יתחיל עכשיו...

הבעל נסע לרחובות לפגישה ואני לבד עם דגן בבית , יש מלא דברים לעשות (יש לי רעיונות להכנת משחקים חדשים בשבילו) ובכלל - כל עוד יש שקט בגזרת הצירים - הכל בסדר! כרגע יש רק לחץ ואין צירים - שישאר כך
 
יקירתי - אם את צריכה משהו אני פה

מישהו שיהיה עם דגן, מישהי שתהיה איתך - עד שג. יחזור... רק תגידי.
 
למעלה