זקוקה לעזרת ההולנדיות בהווה ובעבר
שמות לבת- (רק לא באות B)- לאחותי שכבר מסיימת חודש תשיעי...... יש הצעות? ובהזדמנות זו תודה לכל המנחמות, אנחנו עדיין יושבים שבעה- כמובן, אבל הקשה מכל כבר מאחורינו. ועוד משהו קטן על טקט- בלי להזכיר שמות- להיכנס אחרי הלוויה וכמה ימי אבל ולמצוא אצלי עשרה (!!!) מסרים קטנוניים על גמדים וענקים- זה באמת באמת לא לעניין. יכולתן לחכות קצת או לפנות בעצמכן לגמדה שלא שלחה לכן חבילה. אני לא גננת.
שמות לבת- (רק לא באות B)- לאחותי שכבר מסיימת חודש תשיעי...... יש הצעות? ובהזדמנות זו תודה לכל המנחמות, אנחנו עדיין יושבים שבעה- כמובן, אבל הקשה מכל כבר מאחורינו. ועוד משהו קטן על טקט- בלי להזכיר שמות- להיכנס אחרי הלוויה וכמה ימי אבל ולמצוא אצלי עשרה (!!!) מסרים קטנוניים על גמדים וענקים- זה באמת באמת לא לעניין. יכולתן לחכות קצת או לפנות בעצמכן לגמדה שלא שלחה לכן חבילה. אני לא גננת.