זקוקה לעזרה דחופה -

sheli0

New member
זקוקה לעזרה דחופה -

לפני חודש וחצי אימצתי גור מדהים - פינצר מעורב שמו בישראל מישמיש, אימצתי אותו אחרי שהייתי מובטלת תקופה ארוכה וחשבתי שלא אמצא עבודה בקרוב, אבל כמובן שפתאום נחתה עליי משרת החלומות והתחלתי לעבוד ואני לא יודעת מה לעשות איתו , אז בינתיים אני נותנת אותו כל יום לבייביסיטר אצל ההורים שזה נורא קשה כי הם גרים בת"א ואני בראשון ועם הפקקים של הבוקר פשוט זוועה. אבל זו לא השאלה השאלה שלי היא האם כלב בן 4 חודשים מסוגל להישאר יום שלם בבית? האם כלב בכל גיל שהוא מסוגל להישאר יום שלם בבית? אני מאוד קשורה אליו ולא רוצה למסור אותו, אבל אם לא תהיה לי ברירה אני אעשה את זה אני ממש לא רוצה שהוא יסבול ותאמינו לי כשאני אומרת שהוא הגור הכי חמוד בעולם. בקיצור אין לי מושג מה לעשות, נורא קשה לי ועצוב לי. אשמח לעצות תודה
 

Einatm

New member
הוא עוד קטן להשאר יותר מדיי זמן לבד

כלב יכול להשאר 8, 10 וגם 12 שעות לבד. אבל גור עדיין זקוק לתשומת לב, לאוכל.. שלא לדבר על עשיית צרכים. זה לא גיל שהוא יכול להתאפק בו. אם את יכולה להמשיך עם הבייבי סיטר אצל ההורים אחלה, אפשר גם לשכור שירותי דוג סיטר/ווקר שיהיו עם הכלב חצי שעה במהלך היום ואל תדאגי, החודשים יטוסו במהירות והוא יגדל והכל יהיה בסדר.. בינתיים, מה עם תמונה?
 

sheli0

New member
צודקת אבל הקבצים שלי גדולים מדי

דרך אגב אני פוחדת לתת מפתח של הבית למישהו שאני לא מכירה
 

Einatm

New member
יש Irfanview אחלה תוכנה לכיווץ תמונ

ובנוגע למפתח - מובן אבל בטח אפשר להרגיש נוח יותר אם נותנים אותו למישהו עם המלצות. כאן בפורום בטוח יוכלו להמליץ לך לפי אזור מגורים וגם באתר petnet יש רשימות מומלצים. זה פשוט הפתרון הקלאסי ורבים עושים בו שימוש. אולי תוכלי למצוא בן/בת של שכן שירצה להרוויח קצת כסף..
 
למעלה