זקוקה לעזרה דחופה...

זקוקה לעזרה דחופה...../images/Emo24.gif

שלום לכם, אני חודש אחרי לידה - ניתוח קיסרי אחרי הרבה שעות בחדר לידה. מיד לאחר הלידה הופיעה פריחה בכמה חלקים , הגעתי לרופאת עור כבר בבית החולים וכולם אמרו לי שמדובר בהורמונים ושהמכה הזו תעבור תוך שבועיים. אני כבר חודש אחרי והפריחה רק מתפשטת - אני מתגרדת כמו משוגעת, לא ישנה בלילות והעור שלי כבר נראה פצוע, כואב ואני על סף שגעון. הלכתי במהלך החודש לכמה רופאים כולל הומאופט מאוד ידוע ששילמתי לו הרבה כסף וכלום ממה שנתנו לי לא עוזר- הצילו.... אני מניקה ותוך כי מתגרדת כמו מטורפת.. עצוב לי מאוד שאני לא יכולה להיות כל כולי בשביל הקטנה אבל אני סובלת כל כך... אולי מישהו כאן שמע על התופעה או מכיר מישהי שהצליחה להתגבר על כך.. אני לא יודעת מה עוד לעשות - כל היום אני רק בוכה מהתסכול... אשמח לעזרה.
 

freearth10

New member
../images/Emo49.gif

היי קימברלי. והמון
להולדת הקטנה
. גירודים יכולים להיות סמן לכך שמשהו יושב לך מתחת לעור ומעצבן אותך. אלה הם בדרך כלל דברים קטנים שאנחנו הופכים אותם לענקיים. מצד שני ואולי זה גם אותו הצד
כשהדם לא זורם במקום מסויים, הגוף מביא עלינו את הגרוד, כדי להעיר חיצונית את מערכת הדם. השאלה היא האם את לא יכולה להעיר את גופך בצורה אחרת? האם הפריחה היא רק במקום מסויים? האם בלילות הגרוד חזק יותר? מתי הוא בעצם מופיע? האם יש משהו שקצת מרגיע ? מקלחת?מוזיקה מרגיעה? משחה על בסיס צמחי? תמצית? ןהבכי, האם את בטוחה שהוא רק מהתסכול הזה? שאלתי כאן לא מעט שאלות שהן רק חומר למחשבה בעבורך. כמובן ממליצה על טיפול בקינסיולוגיה כדי לשחרר את הסיבה שהביאה את הגרוד, התסכול ואת הפצע הזה.
מאיה
 

03333

New member
הי קימברלי ../images/Emo20.gif

שלום לך, מזל טוב ושפע ברכות להולדת הילדה.
לפניך כמה עצות שיכולות לתמוך בתהליך הריפוי של הגוף. לבחירתך. תמצית פרחי באך - רסקיו רמדי כעזרה ראשונה לך ולתינוקת - מצויין למצבי מתח, טראומה, [ונפלא לאחר לידה.] לעור יש תפקיד נכבד בניקוי הגוף מרעלים שיוצאים מהגוף גם באמצעות פריחה, ויש שיטות שונות לזירוז ניקוי הגוף מרעלים. חשובה ביותר התזונה - יש להמנע בתקופה זו מכל מזון המכיל חומרים מזיקים, משמרים - הייתי נמנעת כרגע ממוצרי חלב, ביצים, חלב מעובד ומשומר, פירות הדר, בוטנים, קפאין, מטוגנים, שומנים רוויים, מיצים שאינם סחוטים, וכו. לשתות הרבה מיצים מירקות - עשב חיטה, מיץ כרוב, עלי סרפד, סלק, גזר - לאכול שיבולת שועל, אורז מלא, פרות וירקות טריים. ישיבה באמבט המכיל מי השריה של שיבולת שועל - מרגיע ומרפא את הגירוי בעור. אמבט שמנים - קמומיל, לבנדר, מליסה מסייעים להרגיע גירויים בעור - יש לבדוק בתחילה כל אחד בנפרד ובכמות מעטה לשלול אלרגיה לאחד מהשמנים האלה. ברפואה משלימה ישנן הרבה שיטות נפלאות שיכולות לתמוך ולעזור, בקינסיולוגיה ומוח אחד את יכולה לשאול את הגוף שלך, מה השיטה הכי טובה עבורך. טיפול רפלקסולוגיה מומלץ ועוזר במיוחד לאיזון הורמונלי. רפואה שלמה.
 
היי קימברלי

אחת מההנחות של כל הזרמים שמתעסקים בקינסיולוגיה היא שחייבת להיות זרימה בכל המערכות - בגוף ברגש ובמחשבה ובעיה נוצרת כאשר אין תאום בין כל מערכות הגוף. לקינסיולוגיה יש כלים נפלאים לעזור במקרים של אלרגיות. החל ממה מזיק לגוף כרגע - ממה להמנע כרגע - תרגילים מיוחדים שהגוף זקוק להם בכדי לתקן ולאזן ועד לשחרור המתח השלילי מאותם דברים שגורמים כרגע לאלרגיה. ממליץ לך ליצור קשר עם בעל מקצוע מהתחום באזור מגורייך. וכמובן מזל טוב!
 

ruthi26

New member
היי קימברלי../images/Emo140.gif

מזל טוב ענק גרד זה סימן של איבר הכבד, את צריכה לשתות והמון לשתות, ממליצה לך על אכינציאה. לשתות מעט מים אחרי... ישנם סבונים, כמו יו-לקטין של ד"ר פישר, או אמול שהוא שמן שמורחים אותו בזמן המקלחת, בעזרת ספוג עדין מאוד, כמובן לאחר המקלחת חשוב מאוד לנגב את הגוף בטפיחות קלות, לא להתקלח עם מים חמים!!! אם יש לך אמבטיה ואת יכולה לשהות בה, סבון אמול ודומיו יכולים לעזור מאוד כששופכים כוס מהבקבוק למים, ואחר כך לשטוף עם מעט מים, ובלי סבון בכלל!!!! לשנות לחלוטין את התזונה וקיבלת טיפים לגבי התזונה.. שהם טיפים נהדרים... שיהיה בהצלחה, והכי חשוב להירגע כמה שיותר... ממליצה לך להוריד מוסיקה מרגיעה, מאחד האתרים, ובזמן ההנקה לשמוע |מוסיקה, זה יכול מאוד להרגיע את הגירוד וכמובן אותך..
רותי
 
למעלה