זקוקה לעזרה בכתיבת ברכה לאמא

shirleyrozental

New member
זקוקה לעזרה בכתיבת ברכה לאמא

זוכרים אותה? מחר היומולדת ואני צריכה רעיונות מה לכתוב... תודה לכולם על העזרה!
 

ShirShir

New member
שירלי,

אני לא מצליחה לפתוח את הקישור. איך אוכל לעזור לך
 

shirleyrozental

New member
דווקא ניסיתי לפתוח והוא עלה לי...

אז הנה התוכן של ההודעה: "הפעם אני צריכה עזרה
מה אני אקנה ליומולדת של אמא שלי ה - 56? היא אדם מאד כבד, ואי אפשר לעשות איתה כלום, מלבד להכין לה אלבומים, וארוחות וכאלה וכל זה מוצא! מה עושים? דרושים רעיונות סופר-מקוריים וברי ביצוע. היומולדת בסוך החודש וכבר עכשיו אני מחפשת רעיון. מצד שני, חשוב גם שזה לא יהיה "יותר" שווה ערך מאשר מה שעשיתי ליומולדת של אבא: ארוחה סמסעדה + בלונים + ברכה... תודה מראש
!" קיצר מתנה יש... עכשיו אני צריכה בבקשה עזרה לברכה
 

ShirShir

New member
מה המתנה../images/Emo35.gif

הנה קטע שכתבתי בעבר, אולי זה יעזור.... אמא, תרשי לי לומר כמה דברים לכבוד יום ההולדת, וגם להזכיר לך כמה אני אותך אוהבת רציתי שתדעי שאני מאוד מעריכה את כל האכפתיות, הדאגה והתמיכה. אני אוהבת לבלות איתך ביחד, ושמחה לשתף אותך בהכל, בלי חשש או פחד. שיהיה לך יום מיוחד ומלא הפתעות ושיהיו לנו עוד הרבה אירועים ושמחות!! ---------------------------------------------
 
למעלה