מה המתנה../images/Emo35.gif
הנה קטע שכתבתי בעבר, אולי זה יעזור.... אמא, תרשי לי לומר כמה דברים לכבוד יום ההולדת, וגם להזכיר לך כמה אני אותך אוהבת רציתי שתדעי שאני מאוד מעריכה את כל האכפתיות, הדאגה והתמיכה. אני אוהבת לבלות איתך ביחד, ושמחה לשתף אותך בהכל, בלי חשש או פחד. שיהיה לך יום מיוחד ומלא הפתעות ושיהיו לנו עוד הרבה אירועים ושמחות!! ---------------------------------------------