זקוקה לעזרה בהתלבטות קשה-ממש חשוב

AmItUsH15

New member
זקוקה לעזרה בהתלבטות קשה-ממש חשוב

אני עמית,קוראת סמויה בפורום מזה כמה חודשים.. אני בת 18 וכמה חודשים וגם אני לומדת נהיגה.. רציתי להתייעץ איתכם אני אודה לכם אם תנסו לעזור או סתם לייעץ לי בבקשה.. תודה לכל העונים החמודים!:) אז ככה..אני כבר אחרי השיעור ה36..הגעתי למצב בו למדתי את כל תורת הנהיגה [מבחינה טכנית] והמורה שלי כבר ממהר להגיש אותי לטסט...תכלס אני לא יודעת מה לעשות..לא הייתה לי תחושה שזה קרוב בכלל.. אני עצמי בכלל לא בטוחה בנהיגה שלי..היא עדיין לא מושלמת ואני עדיין עושה טעויות חלקן קריטיות יותר וחלקן פחות.. אני לא יודעת למה זה קורה ואם ההרגשה מוצדקת אבל אני מרגישה שעדיין אין לי שליטה מלאה על הרכב ותפעולו ושוב..שהנהיגה סבירה אבל לא מצוינת..יש לי הרגשה כזאת שהרמה שלי לא מספיק טובה בשביל לעבור טסטים.. היום היה השיעור ה36 שלי והמורה הציע טסט חיצוני[ועוד לא עשיתי פנימי!] ורצה לקבוע שיעור למחר[כנראה טסט פנימי שיעשה על ידו כי הוא המנהל של הבצפר נהיגה] אני לא יודעת מה לעשות! בהנחה שהטסטים נהיים די נדירים יחסית אבל אני לא יודעת אם כדאי לגשת או לא אם אני לא מרגישה לגמרי מוכנה.. מה אתם מייעצים לי לעשות-לגשת או לא לגשת לטסט בקרוב? תודה לכל העונים=] עמית.
 

Impious

New member
למה את מרגישה לא מוכנה?

בשיעורים האחרונים למשל. על מה המורה מעיר לך?
 

AmItUsH15

New member
ב3 שיעורים האחרונים בערך..

כמעט ולא היו טעויות..שיעור שעבר כמעט נכנסתי באין כניסה אבל ב2 לפני זה למדתי כל השיעור כמעט חניה ככה שזה לא ממש נחשב.. עד כמה שיעורים לפני זה [ואני לא בטוחה שזה נפסק..] קורה לי שאני לא שמה לב לתמרורים-למשל לא עוצרת בעצור[לא רואה],לא שמה לב לתמרורי חד ודו סיטרי..אין כניסה גם יוצא שאני לא שמה לב אליו.. קורות לי פשלות שאני נגיד גולשת כשאני צריכה לתת זכות קדימה-ביציאה מרחוב ללא מוצא,בכיכרות ואני לא שמה לב שמישהו בא או שאני פשוט גולשת מהר יחסית ומרוב שאני מרוכזת במהירות הגלישה אני לא שמה לב שיש רכבים שבאים..זה לא קרה ממש ספיצפית במספר השיעורים האחרונים אבל לא מזמן זה כן..הוא בולם אותי במקרים כאלה כמובן..בדרכים בינעירוניות לפעמים אני מובילה את האוטו קצת בסטייה לכיוון שולי הכביש והוא לא אחת מייצב את הרכב[ע"י נגיעה קלה בהגה].. עקרונית אני מרגישה שאין לי שליטה לגמרי על האוטו..נגיד בפניות שלפעמים לא יוצאות מדויקות לגמרי..או נגיד פרסה שפעם יוצאת די טוב ופעם יוצאת לא חלקה ועל גבול הסביר ואולי אף פחות.. מה אתם אומרים?
 

Impious

New member
תסבירי לו מה שהסברת פה

שאת עדיין לא חזקה בזה וזה.. ושאת רוצה לעבוד על זה עוד כמה שיעורים עם דגש על זה במיוחד. אם עדיין לא תרגישי טוב עם זה אז כמה שיעורים שיידרש ואז..אלוהים גדול :p
 
למעלה